Fick veta att det är kvällsöppet till kl 21 på stan ikväll så det blir nog mycket gratis störning på lydnadspromenaden! Ska bli roligt då det är två hoffegalningar som håller i det ikväll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han förbereder sig! Måste ju ha koll på vilka hyss som är vettiga att lära ut till valpen när den kommer.Otis är onekligen en kreativ gosse.
Han har homestylat lite och designat om en gardin. Min lille Ernst Kirchsteiger, ett äkta återbruk
Han förbereder sig! Måste ju ha koll på vilka hyss som är vettiga att lära ut till valpen när den kommer.
You wishHan ska minsann inte lära valpen några hyss
You wish
Nä, det gör han säkert inte.Han ska minsann inte lära valpen några hyss
Nä, det gör han säkert inte.
Jag har bosatt mig hos mina extrahundar en period nu, den yngsta får jag snart verkar det som, efter allt hon har hittat på senaste tiden.
Åh, vad gulligt av dig! Himla synd att jag inte jagar, annars hade det nog varit fantastiskt att ha båda de hundarna på samma ställe!Just det
Mysigt Du kan få Otis annars
Jag kan ta Otis, Pästen är inte mkt att ha i jaktsammanhang... Om det nu inte är grankottar som ska jagas, och såna jakter är inte jag på så oftaJust det
Mysigt Du kan få Otis annars
Åh, vad gulligt av dig! Himla synd att jag inte jagar, annars hade det nog varit fantastiskt att ha båda de hundarna på samma ställe!
Jag kan ta Otis, Pästen är inte mkt att ha i jaktsammanhang... Om det nu inte är grankottar som ska jagas, och såna jakter är inte jag på så ofta
Väldigt kreativt!Ja, han är en riktig Demolition Dog. Odåga!
Förstår inte ens hur han lyckats?!
Han skulle ju kunna få komma och hjälpa oss med renoveringen..tror du att han är duktig på att riva tapeter?Tror det vore grymt Särskilt om du bor på ett ställe som ändå ska rivas eller så.
Du kan få låna honom när det inte är jaktsäsong?
Han skulle ju kunna få komma och hjälpa oss med renoveringen..tror du att han är duktig på att riva tapeter?
Väldigt kreativt!
@AraSlei , vi har fått en stor vattenläcka på jobbet och behöver riva ut inredningen i ett kök. Kan du skicka Otis så kan vi dricka kaffe ist?
Bara hiva hit honom, hur svårt kan det va liksom?Tror det vore grymt Särskilt om du bor på ett ställe som ändå ska rivas eller så.
Du kan få låna honom när det inte är jaktsäsong?
Bara hiva hit honom, hur svårt kan det va liksom?
Va? Då är han ju mycket dyrare än snickarnaInga problem! Ska bara avvakta att gardinresterna kommer ut, sedan kommer han på stört. Du får kompispris, 1200kr/timme
Va? Då är han ju mycket dyrare än snickarna