Men han är sjukt mycket mer effektiv också!
För att inte tala om intelligent...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men han är sjukt mycket mer effektiv också!
Men han måste rakas in på bara skinnet för detta är i det enda hus vi har där pälsdjur inte är välkomnaMen han är sjukt mycket mer effektiv också!
Men han måste rakas in på bara skinnet för detta är i det enda hus vi har där pälsdjur inte är välkomna
Eller så gör du som många av oss gjort, skaffa hundfrys.Jag har nu gett upp torrfoder så nu får han färskt vilket han totalt älskar. Skillnaden är så otroligt stor, nu kommer han fram och verkligen älskar att få mat - tidigare gick han iväg när det började vankas mat. Jag får väl helt enkelt ha mindre mat i frysen så det får plats lite åt honom också...
Alltså, nu har det gått 22 dygn sedan parning, jag vill veta nuuuuuuuuuuuuuuuu om det blir någon valp
Och jag vågar inte fråga tikens ägare om vad hon tror heller för tänk om hon säger att hon inte märkt någonting
Säger som @vallhund, skaffa hundmatfrys Min bästa hundmatfrys (jag har råkat köpa två...) är en stor frys med flera hyllplan och lådor. Den köpte jag för 300kr på blocket, och den är inte ens jättegammal eller speciellt strömslukande.Jag har nu gett upp torrfoder så nu får han färskt vilket han totalt älskar. Skillnaden är så otroligt stor, nu kommer han fram och verkligen älskar att få mat - tidigare gick han iväg när det började vankas mat. Jag får väl helt enkelt ha mindre mat i frysen så det får plats lite åt honom också...
Jag ångrar såååååååå att jag hivade iväg min halvfrys för några år sedan, då jag tyckte den tog för mycket plats i min bod. Jag hade ju nu bara en liten hund (min shar-pei hade då nyligen gått bort), så då gick det ju inte åt så mycket längre......en liten hund blev till tre.....och dom tar nu upp halva min frysSäger som @vallhund, skaffa hundmatfrys Min bästa hundmatfrys (jag har råkat köpa två...) är en stor frys med flera hyllplan och lådor. Den köpte jag för 300kr på blocket, och den är inte ens jättegammal eller speciellt strömslukande.
Samma här. Går ner ungefär 500 kg VoH. Sen har vi två frysar med slaktrester ocksåEn hundmatfrys?
Jag har två frysboxar jag. Till bara hundarna
Säger som @vallhund, skaffa hundmatfrys Min bästa hundmatfrys (jag har råkat köpa två...) är en stor frys med flera hyllplan och lådor. Den köpte jag för 300kr på blocket, och den är inte ens jättegammal eller speciellt strömslukande.
Då ställer man den i förrådet jag har även haft frys på balkongenProblemet är att jag bor i studentlägenhet och har inte ens lite plats för en extra frys
Då ställer man den i förrådet jag har även haft frys på balkongen
Kunde inte bry mig mindreFRÅGA (för ni kan ju allt hehe):
Hur rädda skulle ni vara för att ta en valp från en kull där hanens mamma (valps farmor dvs) har 1/0 på patella?
I övrigt ser hälsostatusen bra ut på de syskon där jag sett hälsostatusen och även på tikens sida är hälsan topp.