Visst var det så att en bild säger mer än tusen ord ?
Ledsnade du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med ägarens tillåtelse är nu 2 av 3 frissade,med collie klippta ben o tassar o ansikte som på westie,Ledsnade du?
Dom ska inte vara i utställnings skick så inget att oroa sig för.Ska tiken ställas så är det först om 1 eller 2 år enl ägaren.Jag antar att du har ägarens tillåtelse, eftersom du bara var hundvakt? Jag hade nog blivit fly förbannad om jag försökt hålla mina shih-tzus i utställningsskick.
Du har blivit bitenHar kommit på mig själv med att hänga läskigt mycket i hundforumet här trots att jag inte har en hund
Måste bero på att vi är så himla trevliga här.Har kommit på mig själv med att hänga läskigt mycket i hundforumet här trots att jag inte har en hund
Måste bero på att vi är så himla trevliga här.
Du har blivit biten
Du är inte ensam.Har kommit på mig själv med att hänga läskigt mycket i hundforumet här trots att jag inte har en hund
Du får väl skaffa dig en hund då, så att du passar in ännu bättreHar kommit på mig själv med att hänga läskigt mycket i hundforumet här trots att jag inte har en hund
Du får väl skaffa dig en hund då, så att du passar in ännu bättre
Du är välkommen hit att ulla in dig i hundhår så längeVi står ju i kö. Så vi jobbar på det
Jaha...där kom den med. "Östeuropeisk Schäfer".Såg precis att det nu finns tre "nya" raser som från och med årsskiftet kommer få vara med på SKK-tävlingar osv... En ras som jag inte gillar, en som jag inte vet något om och en som ser ut som en något märklig schäfer Kan bli intressant!
(Här står det mer: http://skk.se/?newsitem=29439 )