Attans att du missade paketerbjudandet.
Ja jag såg dem, man blir ju mörkrädd för mindre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Attans att du missade paketerbjudandet.
Man ska ju inte önska lycka till i jakt och fiske så jag håller på det och säger skittävling på digSitter och väntar på samlingen här på lydnadstävlingen i Norrköping. Jag är så nervös att det bara brinner i bröstkorgen.
Sen hjälper det ju inte att det är världens ruskväder.
Förstahund eller inte har väl mindre betydelse, huvudsaken är väl att hunden passar det du vill ha den till. Har du tänkt syssla med drag är väl en malamute ett bättre val än en eurasier, oavsett tidigare hundägande.Det gör så ont i mig när jag tänker på hur väldigt gärna jag vill ha en malamute. De fascinerar mig på så många sätt, villvillvill
Men känns inte rätt att köpa en som första hund, speciellt inte när vi ev. fortfarande kommer bo i en 2:a i "stan" (stan som visserligen är nära till skog och annat för att vi bor i en sådan liten stad).
Kan inte sluta tänka på att en malamute är drömmen, men Eurasier känns lite mer som det lämpliga valet att börja med
Ja de bör få dra, Malamuterna. Eurasier tror jag också blir en ypperlig hund för @machafukoFörstahund eller inte har väl mindre betydelse, huvudsaken är väl att hunden passar det du vill ha den till. Har du tänkt syssla med drag är väl en malamute ett bättre val än en eurasier, oavsett tidigare hundägande.
Det tror jag också, jag tror bara inte på tänket att man ska ha en mindre krävande hund som förstahund, även om det inte är vad man egentligen vill.Ja de bör få dra, Malamuterna. Eurasier tror jag också blir en ypperlig hund för @machafuko
Det tror jag också, jag tror bara inte på tänket att man ska ha en mindre krävande hund som förstahund, även om det inte är vad man egentligen vill.
Absolut, då är det helt klart ett vettigt val.Det beror nog på. Jag vill ju dra, men som hobby. Även om det känns just nu som att jag kommer ha möjlighet att låta min hund dra flera gånger per vecka betyder det inte att jag kommer ha samma möjligheter om kanske 2 år
I och med att jag inte heller tidigare haft egen hund så är det väldigt svårt att avgöra hur mycket tid en valp faktiskt tar.
Därför tycker jag att det är smart som första gångsägare gå på ett betydligt säkrare kort. Då kan jag ha en eurasier och testa på lite olika saker. Väl införstådd med att den inte alls har samma arbetsvilja som polarhundarna, men det gör inget. Får skaffa en hund och det har jag väntat länge på. Inget hindrar ju mig från att skaffa en till hund i framtiden
Nä vårt väder är inte kul allsSitter och väntar på samlingen här på lydnadstävlingen i Norrköping. Jag är så nervös att det bara brinner i bröstkorgen.
Sen hjälper det ju inte att det är världens ruskväder.
Samma skit här.Nu vet jag varför jag inte har långhårs hundar förutom allergi,bajs i rumpen,hår i ögonen,skitiga o blöta när det regnar mmNä vårt väder är inte kul alls
Men en andraplats var väl jättebra?!!Så JÄKLA snopet alltså 159 poäng, EN ynka poäng från ett till förstapris!
Det är det väl inte?! Det är skit surt att hamna 1 ynka poäng under 1a pris,då är det bättre att hamna utom räckhåll på typ 150 eller värre.Men en andraplats var väl jättebra?!!