R
Raderad medlem 94602
Jaaaaa.... Och medans jag duchade fick badrumströskeln en ny look. Lite shabby chic sådärVisst är dom gulliga de små liven!
Bruksvalpar borde kosta det tredubbla i inköpspris
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaaaa.... Och medans jag duchade fick badrumströskeln en ny look. Lite shabby chic sådärVisst är dom gulliga de små liven!
Den köpte sambon efter B-kullen. Han var ju ensamstående då och hade inga planer på nya kullar på väldigt lång tid. Och inga nya egna valpar heller.Men hur tänkte ni där? Schäfer-uppfödning med en sån dyr soffa? Just ja, man blir rik på uppfödning
Jaaaaa.... Och medans jag duchade fick badrumströskeln en ny look. Lite shabby chic sådär
Istället för valpfilt får uppfödaren skicka med en soffaNäh, mindre pga av alla skada dom gör.
Istället för valpfilt får uppfödaren skicka med en soffa
Jaaaaa.... Och medans jag duchade fick badrumströskeln en ny look. Lite shabby chic sådär
Men det där shabby chic ska ju tydligen vara trendigt just nu!
Du borde hyra ut dem för intresserade shabby chic -älskare. "Hyr Criga och Calibra i en timme - få ett hem med en riktig shabby chic känsla" Ett vinnande koncept.
Jag var så lagom lycklig när jag vaknade upp o trodde det var snöstorm inomhusMen var är @AraSlei och osis?
Jag grät av skatt när han hade ätit upp ett tv-spel och ett köksbord typ... hos föräldrarna va?
En soffa? Jag hade behövt en vägg med senaste.Istället för valpfilt får uppfödaren skicka med en soffa
En soffa? Jag hade behövt en vägg med senaste.
Det vore ju fantastiskt om de kunde jobba av sina skador liteMen det där shabby chic ska ju tydligen vara trendigt just nu!
Du borde hyra ut dem för intresserade shabby chic -älskare. "Hyr Criga och Calibra i en timme - få ett hem med en riktig shabby chic känsla" Ett vinnande koncept.
Dåligt driv och bett i domGenom åren har det gått en klack på mammas pumps (hennes eget fel som inte passade valpen) och en gammal kudde med skumgummibitar i,ett stolsben har tandmärken.Och bakkappan på mina easy riders. Det är allt!
Tacka vet jag dobbis valpar
Inte ett dugg,bara tydlig av o på knappDåligt driv och bett i dom
Attans att du missade paketerbjudandet.Dålig bild, men idag har jag hämtat lille Frank