Uppdatering och snackistråd 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja
Men var är @AraSlei och osis?
Jag grät av skatt när han hade ätit upp ett tv-spel och ett köksbord typ... hos föräldrarna va?
Jag var så lagom lycklig när jag vaknade upp o trodde det var snöstorm inomhus
128828777578746301.jpg

Lillvispan hade tuggat hål på mitt duntäcke.
En annan gång tuggade hon i sig fjärrkontrollen till TV/satelit. Jag fick rådet att klämma henne på magen om jag ville byta kanal.

Genom åren har det gått en klack på mammas pumps (hennes eget fel som inte passade valpen) och en gammal kudde med skumgummibitar i,ett stolsben har tandmärken.Och bakkappan på mina easy riders. Det är allt!
Tacka vet jag dobbis valpar :p:p:D

Det enda Tinja tuggat sönder i sitt liv var ett par såna där anti-halkskydd i gummi som man trär på över skogen. Det var en av de första gångerna de varit ensamma en längre stund, och jag antar att Benji plockade upp skydden för han är en retriever och gillar att bära på saker, och då trodde Tinja att det var leksaker :rofl: Hon får inte ha leksaker framme, just för att hon gillar att ligga och bita loss småbitar tills det inte är något kvar. :D

Genom åren har det gått en klack på mammas pumps (hennes eget fel som inte passade valpen) och en gammal kudde med skumgummibitar i,ett stolsben har tandmärken.Och bakkappan på mina easy riders. Det är allt!
Tacka vet jag dobbis valpar :p:p:D
Dåligt driv och bett i dom ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 037
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 113
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
710
Senast: MML
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
805
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V