Var det värt det?
Haha nej fick ett good med fin kritik men det blev precis som jag trodde förutom att domaren inte dömde så som jag hade uppfattat. Höga feta hundar var en riktig fläskkorv som blev BIM i öppenklassen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det värt det?
Det sista av det är rena grekiskan för mig men jag uppfattade det som nått bra så då tryckte jag på "gilla"Haha, åh, nu dök det upp info om att det ska var LC-träning på lördag också. Det kommer dock arrangeras närmare än söndagens träning, så vi åker dit istället.
Lite extra kul är att det på lördag är Aysus födelsedag, så jag kan utan tvekan säga att hon får spendera födelsedagen med sin favoritaktivitet Eventuellt kommer hon få springa ett lopp med en magyar agar också. Ska bli spännande!
Var det magyar agar du inte förstod? det är en vinthundras Ovanlig sådan och jag har därför inte stenkoll på hur de springer (de olika vinthundsraserna har olika sätt att jaga på). På tävlingar så springer hundarna alltid med hundar av samma ras, men på träning kan det bli så att de springer med hundar av andra raser. När hundarna ska ta tävlingslicens tex, då ska de springa tre lopp på träning med annan hund. Finns det inte hund av samma ras, då tar man någon så lik som möjligt för att ändå få till loppen som behövsDet sista av det är rena grekiskan för mig men jag uppfattade det som nått bra så då tryckte jag på "gilla"
Tack...nu fattar jag GrekiskaVar det magyar agar du inte förstod? det är en vinthundras Ovanlig sådan och jag har därför inte stenkoll på hur de springer (de olika vinthundsraserna har olika sätt att jaga på). På tävlingar så springer hundarna alltid med hundar av samma ras, men på träning kan det bli så att de springer med hundar av andra raser. När hundarna ska ta tävlingslicens tex, då ska de springa tre lopp på träning med annan hund. Finns det inte hund av samma ras, då tar man någon så lik som möjligt för att ändå få till loppen som behövs
Det är ungerskaTack...nu fattar jag Grekiska
Jag orkar inte starta ny tråd så tänker att jag frågar här istället Men Perro de agua de espanol, vad ska en tänka på när en letar uppfödare? Någon som har koll på rasen och som vet vad som är extra viktigt att hålla koll på?
@machafuko
Hoppar på denna bollen lite sent, men vi kör agria på våra vetvård 60000, liv 12000. Självrisk 1500 med 15% rörlig del. Medicin 6000, rehab 6000.
För oss har det inte varit så viktigt att höja livvärdet efterhand som de meriterats, däremot har de en användbarhetsförsäkring inbakat som gör att vi får ut halva livvärdet om de inte kommer fungera som jakthundar längre.
Våra jagar alltid med vildsvinsväst vilket innebär att alla skador som uppstår under jakt med väst är utan självrisk.
Nyss hemkommen från en 45minuter i skogen. Varvade kontrollerad skritt i terräng med "gör vad du vill"-gång, dags för honom att börja jobba lite nu Han har nog slocknat för ett tag nu, det var nog lite jobbigt!
På onsdag ska vi till veterinären och få 1-års sprutan och genomgång av honom och sedan ska vi gå viltspårskurs om 3 veckor, ska bli riktigt roligt
Det stämmer, nu är vi tillbaka Absolut det vore roligt! Får dock varna för att mitt pälsmonster är en aning övertänd på andra hundar och säkerligen kommer sjunga en del
det är en vinthundras Ovanlig sådan och jag har därför inte stenkoll på hur de springer (de olika vinthundsraserna har olika sätt att jaga på)