Haha, men jag vill ju inte ha en pudelDu glömde ju en pudel i den mixen så flocken blir lite allergi vänlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, men jag vill ju inte ha en pudelDu glömde ju en pudel i den mixen så flocken blir lite allergi vänlig
Du har inget val, hur ska en allergisk person annars kunna umgås med dig om du inte har en allergivänlig hund i flockenHaha, men jag vill ju inte ha en pudel
Hahaha, ja! Med din egen mentala hälsa som insats!Är så hund/valpsjuk nu! Pratade BC med @Migo igår.. Det var dumt.
Så nu består min framtida flock av BC, aussie, jaktgolden, staffe, springer spaniel, berner sennen och västgöte. Kanske någon mer som jag glömt. Får man köpa alla på en gång?! NUNUNU?!
Jag har en strikt regel att inte beblanda mig med pälsallergikerDu har inget val, hur ska en allergisk person annars kunna umgås med dig om du inte har en allergivänlig hund i flocken
Du glömde ju en pudel i den mixen så flocken blir lite allergi vänlig
Äääsch! Min mentala hälsa är redan rökt ändå såHahaha, ja! Med din egen mentala hälsa som insats!
Jaa, en bra schäfer så jag kan träna IPO! Skulle kunna tänka mig en bedlington också - duger det som allergihund @BobberiBoo?Nja, jag tycker nog det fattas lite vakthund också... en schäfer kanske? @GardenAngel
Jaa, en bra schäfer så jag kan träna IPO! Skulle kunna tänka mig en bedlington också - duger det som allergihund @BobberiBoo?
Det är inte bra människor ändåJag har en strikt regel att inte beblanda mig med pälsallergiker
Hmm ja den kan väl duga, MEN det är gränslandJaa, en bra schäfer så jag kan träna IPO! Skulle kunna tänka mig en bedlington också - duger det som allergihund @BobberiBoo?
Det är inte bra människor ändå
(OBS, skämt, min sambo är allergiker)
Självfallet! Kanske kan stjäla CalibraJa, jag tänkte givetvis inte på någon räka utan en ståtlig a la @Voffs hundar
Ah, fick visst svaret här
6h är kort liggtid, utöka till åtminstone 15h och se hur han beter sig där. Är det fortfarande räserstuk på tempot så öka upp till 24h. Lägg gärna längre spår också, upp emot 1km. Kanske inte första gången på lång liggtid dock
ursäkta. Men det är en dobbis du ska ha isf!Jaa, en bra schäfer så jag kan träna IPO! Skulle kunna tänka mig en bedlington också - duger det som allergihund @BobberiBoo?
Han tappar intresse efter runt 800 meter. Men jag kan prova med 500 meter! Och 15 h liggtid.
Haha, nejdu! Någon dobbis blir det aldrig!ursäkta. Men det är en dobbis du ska ha isf!