Uppdatering- och snackistråd 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hundarna är helt slut. En tripp ner till klubben för Agility, sedan bar det iväg till ett hundbad där de lekte aslänge, sen en långpromenad i skogen. Nu sover de som stockar :D

Fått tid på onsdag till ortopeden för att kolla upp Pollys tass (jag tror det är tassen) och se vad som hänt. Hon rör sig nästan rent på plant underlag, men blir det minsta ojämt så "snubblar" hon vissa steg. Efter vila rejält halt. Känns inte kul alls och jag hopas verkligen det är något lättfixat. Misstänker själv antingen tåskada eller ev en glasflisa som gått in (men inte syns) då vi har väldigt mycket glaskross överallt här.

Fått tid på onsdag till ortopeden för att kolla upp Pollys tass (jag tror det är tassen) och se vad som hänt. Hon rör sig nästan rent på plant underlag, men blir det minsta ojämt så "snubblar" hon vissa steg. Efter vila rejält halt. Känns inte kul alls och jag hopas verkligen det är något lättfixat. Misstänker själv antingen tåskada eller ev en glasflisa som gått in (men inte syns) då vi har väldigt mycket glaskross överallt här.

Jobbigt. Bra att gå till ortoped.

Usch vad tråkigt, i helgen är det Djurens Helg på Solvalla men jag kan inte gååå för jag ska på utbildning. Iförsig är utbildningen rolig, men ändå.

Sitter och tittar på bilder från Fjällräven Classic i år och bara längtar tills jag och Tonto kan gå den nästa år. Jag vill gå nu!

Undertiden får vi roa oss med rehab av hund. :yuck: Sitter och funderar på roliga trick man kan lära honom under tiden han inte får jobba. Har lärt honom att vinka idag. Det tog 4 minuter. :banghead::arghh:

wTehL8q.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
907
Senast: inverterad
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 636
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka