Hundarna är helt slut. En tripp ner till klubben för Agility, sedan bar det iväg till ett hundbad där de lekte aslänge, sen en långpromenad i skogen. Nu sover de som stockar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst får du det Bichon frise o Bichon havan....,standard bullterrier och malle och fralla.@dobbis Får man lov att vara Nicke Nyfiken och fråga vilka raser?
En labrador och en golden, båda hanar så de är ganska stora och starka, och relativt snabba! Speciellt jämfört med mitt egna tempo
Fått tid på onsdag till ortopeden för att kolla upp Pollys tass (jag tror det är tassen) och se vad som hänt. Hon rör sig nästan rent på plant underlag, men blir det minsta ojämt så "snubblar" hon vissa steg. Efter vila rejält halt. Känns inte kul alls och jag hopas verkligen det är något lättfixat. Misstänker själv antingen tåskada eller ev en glasflisa som gått in (men inte syns) då vi har väldigt mycket glaskross överallt här.
Ja, jag ger mig på en av de bästa direkt så slipper jag riskera skickas vidareJobbigt. Bra att gå till ortoped.
Visst får du det Bichon frise o Bichon havan....,standard bullterrier och malle och fralla.
Men en dobermann dåå?Och nu slank det in en lite helt underbar rottisflicka i fb chatten,det värsta med det är att en sådan kan jag behålla
Jag hittar ju ingen,så en diesel kanske dugerMen en dobermann dåå?
Och nu slank det in en lite helt underbar rottisflicka i fb chatten,det värsta med det är att en sådan kan jag behålla
Det är bara för att du har för höga krav på dobbisarna och lägre krav på dieselvariantenJag hittar ju ingen,så en diesel kanske duger
I min med!Vad känner du för folk egentligen????? Dem får gärna slänga ner lite hundar i min FB chat!
Du kan få den som skickade din ras i min chatt.Jag duckade o sprang för livetI min med!
Jag har ett JÄTTE kontaktnät med utländska uppfödare som mer än gärna prackar på mig än det ena o än det andra,eller frågar om jag kan tänka mig förmedla hunden i Sverige.Vad känner du för folk egentligen????? Dem får gärna slänga ner lite hundar i min FB chat!
Sitter och funderar på roliga trick man kan lära honom under tiden han inte får jobba. Har lärt honom att vinka idag. Det tog 4 minuter.