R
Raderad medlem 94602
Så fasiken heller. Men du kan få låna Criga. Efter en vecka med henne har du fått nog. Jäkla kaxig dam!Självfallet! Kanske kan stjäla Calibra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fasiken heller. Men du kan få låna Criga. Efter en vecka med henne har du fått nog. Jäkla kaxig dam!Självfallet! Kanske kan stjäla Calibra
Jag tar tillbaka att jag ska ha en schäfer! Så alla hundar under schäfer/dobbis/rottis/malle-kategorin går bort. Som synes i listan ovan gillar jag hundar med väldigt lite fuck you-attityd. Ska vara västgöten då, i så fallNej @GardenAngel behover sjalvklart Rottis eller Malle
På tal om det. En person som kom på anställningsintervju på mitt jobb berättade att hen var allergisk och rädd för hundar. <- jag. Kan ju omöjligt vara en bra person.Håller med. Såna kan man inte lita på!
Min första tanke: Varför sökte hen jobb på ditt jobb? Där måste ju krylla av päls! (Och hundar!)På tal om det. En person som kom på anställningsintervju på mitt jobb berättade att hen var allergisk och rädd för hundar. <- jag. Kan ju omöjligt vara en bra person.
Det visste inte hen, förvisso.Min första tanke: Varför sökte hen jobb på ditt jobb? Där måste ju krylla av päls! (Och hundar!)
Vad jobbar du med? *nyfiken*Det visste inte hen, förvisso.
Skola, vi har hundstall på skolanVad jobbar du med? *nyfiken*
Men är det inte naturbruks? Har ni inte hästar och kor och "såntdär"?Det visste inte hen, förvisso.
Nix, bara hundMen är det inte naturbruks? Har ni inte hästar och kor och "såntdär"?
Jaha, då har jag missuppfattat! Fel av migNix, bara hund
Men Otis ska jag bara ha för att han är söt. Ska hålla honom drogad ständigt. Säg inget till @AraSleiMmm Otis verkar ju vara en lugn och sansad figur..
FrallaFöredrar hundar som går åt det lite fånigare hållet, pga fånig matte (generellt i livet alltså. Icke-flams vid arbete är ju trevligt..)
Inte för att vara neggig, men det låter inte som några stora meriter..? Vad för jaktprov?Åh. "Råkade" googla på uppfödaren där vår springer spaniel kommer från. Har upptäckt att min far nog hade tur med uppfödare när han köpte Malte via en blocketannons för 11 år sen, för uppfödaren har faktiskt fint tänk och fina hundar i mina ögon.
Men iallafall! Dom ska ha valpar i augusti.. Tiken är viltspårschampion, har gjort MH och jaktprov. VILL HAA!
Haha, åh ja. Dom är ju så söta! Men vill ha en friskare ras. Och kanske liiiite mer tryck i hundarnaFralla
Nejnej, det är inga stora meriter! Men passar mig och ändamålet, vad jag vill ha med en framtida springer. Min springer ska vara en aktivare sällskapshund som jag kan tramsa med. BCn, aussien och jaktgoldenen ska vara mina tävlingshundarInte för att vara neggig, men det låter inte som några stora meriter..? Vad för jaktprov?