Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag började titta på hund när jag förstod att det bara skulle gå åt ett håll med min tös, när hon blev sämre och till sist fick vandra vidare hade jag ett kortare uppehåll men för mig var det ändå en tröst, någon slags lättnad. Jag var kanske inte helt redo när den lilla svarta kom in i mitt liv, jag hade absolut inte sörjt klart men man kan faktiskt sörja en hund samtidigt som man känner glädje över en ny.Sorry för gnäll, men fy va tomt det är utan hund hemma. Ingen som ligger i vägen överallt, ingen som viftar på svansen när man kommer hem, inget tassande på golvet och ingen som försöker göra inbrott i blöjhinken på nätterna
Känner mig som världens hemskaste människa som sitter och kikar lite hundannonser mitt i natten trots att jag inte sörjt klart henne på långa vägar. Jag skulle ju inte skaffa en ny/till hund förrän om om något år, men är det verkligen helt fel att skaffa en inom den närmaste tiden? :S Inte för att ersätta henne, det kommer ingen kunna göra, men för att fylla ut tomrummet lite och få vardagen att bli "som vanligt" igen.
Såg precis att det ska vara "Djurens helg" på Solvalla nästa helg. Ska utan tvekan dit med Ebrah och låta henne bli lite trött i skallen Fler bukefalister som planerar att åka dit?
Vet inte vilken dag än, men det lutar åt lördagen. Kommer bara ta med Ebrah, Aysu får vara hemma hos min mor under tiden, det blir trevligast för alla såJag vill dit, ska bara försöka få med mig nån annan och bestämma vilken/vilka hund/ar ska med...
Vilken dag hade du tänkt gå?
Men ni kan ju inte fara förbi här utan att stanna o fika!!!!!!!Nu är nästan hela kenneln på semestertrip. Inte Gubben för han är på pensionat och inte Skägget som fortfarande är med Lillhusse på semester.
Vi for just över kanalen utanför @dobbis hemstad så jag gissar att vi är nära dig
Första anhalten blir Strängnäs där vi köpt en hundkärra (om den nu inte bjuder på några negativa överraskningar)
Sen styr vi "hem" mot min hemby i Dalarna för några dagar.
Massa miljöträning för de små
Jättestressigt shema. Skulle hämta hundkärran senast 14.00, hinna in till min faster på vägen och vara i Orsa innan 20.00 för att checka in. Ska på middag hos en gammal klasskompis där i kväll.Men ni kan ju inte fara förbi här utan att stanna o fika!!!!!!!
Jag är bara allergisk om jag bor ihop med dom och jag antar att du tar med dom hem igenJättestressigt shema. Skulle hämta hundkärran senast 14.00, hinna in till min faster på vägen och vara i Orsa innan 20.00 för att checka in. Ska på middag hos en gammal klasskompis där i kväll.
Ca 80 mil ska avverkas i dag
Men nu har jag kärra och kan stoppa in jyckarna i så nu kan jag komma och hälsa på dig fast du är allegisk mot schäfer
Sydde precis ett halsband för första gången Är imponerad av att jag alls lyckades
Åh, tack Nu när jag vet att det fungerar så kommer jag göra fler, men lägga lite mer krut på att få sömmarna snygga. Gjorde det av sådant som fanns hemma och inte användes. Det är en gammal gardin, en gammal halsduk, ett oanvändbart koppel och ett hopplöst halsband Gillar återanvändning, men nu har jag slut på ringar så det kommer jag få beställa flera av, däremot har jag mycket gardintyg kvar (det är det tyg man ser) och en hel del olika fleecetyger som går att ha som stoppning. Vill inte ha fleece direkt mot hunden eftersom mina hundar får så toviga öron då... Det gardintyg jag använde ytterst nu är dessutom lite vattenavstötandeSom jag skrev på insta, sjukt snyggt verkligen
Åh, tack Nu när jag vet att det fungerar så kommer jag göra fler, men lägga lite mer krut på att få sömmarna snygga. Gjorde det av sådant som fanns hemma och inte användes. Det är en gammal gardin, en gammal halsduk, ett oanvändbart koppel och ett hopplöst halsband Gillar återanvändning, men nu har jag slut på ringar så det kommer jag få beställa flera av, däremot har jag mycket gardintyg kvar (det är det tyg man ser) och en hel del olika fleecetyger som går att ha som stoppning. Vill inte ha fleece direkt mot hunden eftersom mina hundar får så toviga öron då... Det gardintyg jag använde ytterst nu är dessutom lite vattenavstötande