Hon ska ju ställas uuut! Men allvarligt talat. Är hon såhär nästa år så kommer jag att raka magen iaf.Du kan inte raka henne lite?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon ska ju ställas uuut! Men allvarligt talat. Är hon såhär nästa år så kommer jag att raka magen iaf.Du kan inte raka henne lite?
Haha Låter som en bra planHon ska ju ställas uuut! Men allvarligt talat. Är hon såhär nästa år så kommer jag att raka magen iaf.
Kan han gå så långt så kan han stå still o vara vacker o trava (ev flyga) 2 varv i ringen på söndagVad tråkigt. Tonto kan köra två 10km rundor per dag, men då har han inte problem med sina höfter.
Kan han gå så långt så kan han stå still o vara vacker o trava (ev flyga) 2 varv i ringen på söndag
Det var den sämsta ursäkten för att slippa jag hört på länge.....Jo. Det är ju sant. En av anledningarna till att vi åkte var också för att vi inte kan svänga vänster för att han hänger på högerbogen. Så han sladdar när vi springer runt.
Fungerar det med kylväst/kylscarf för henne? Min brors samojed mår så mycket bättre med scarf plus kyldyna i bil/bädd/säng nu på sommarenHon ska ju ställas uuut! Men allvarligt talat. Är hon såhär nästa år så kommer jag att raka magen iaf.
Jag har testat kyldyna och kylväst men har inte märkt någon skillnad alls tyvärr. Hon skulle behövt ett istäcke eller något som går på batteri och verkligen kyler.Fungerar det med kylväst/kylscarf för henne? Min brors samojed mår så mycket bättre med scarf plus kyldyna i bil/bädd/säng nu på sommaren
Det var den sämsta ursäkten för att slippa jag hört på länge.....
Sänk farten så sladdar han inte.
Dags att lära honom var vä knä finnsHaha, nä. Det hjälper inte. Han springer åt höger oavsett fart. Jag vill inte slippa! Har ju fixat outfit, nya burar.
Nej det är det inte.men är det verkligen helt fel att skaffa en inom den närmaste tiden? :S Inte för att ersätta henne, det kommer ingen kunna göra, men för att fylla ut tomrummet lite och få vardagen att bli "som vanligt" igen.
Dags att lära honom var vä knä finns
Nä inte knäa,bara lära sig följa det (så stygg är jag inte)Nej, inte knäa när han har ont, eller alls! Han gör det inte för att vara dum. Hade samma problem med min häst som var stel!
Nej, det är inte fel. Och du ersätter inte henne. Du kompletterar "flocken" igen.Sorry för gnäll, men fy va tomt det är utan hund hemma. Ingen som ligger i vägen överallt, ingen som viftar på svansen när man kommer hem, inget tassande på golvet och ingen som försöker göra inbrott i blöjhinken på nätterna
Känner mig som världens hemskaste människa som sitter och kikar lite hundannonser mitt i natten trots att jag inte sörjt klart henne på långa vägar. Jag skulle ju inte skaffa en ny/till hund förrän om om något år, men är det verkligen helt fel att skaffa en inom den närmaste tiden? :S Inte för att ersätta henne, det kommer ingen kunna göra, men för att fylla ut tomrummet lite och få vardagen att bli "som vanligt" igen.
Nä inte knäa,bara lära sig följa det (så stygg är jag inte)
Vä sidförflyttningar,sen halvcirkel sidförflyttningar åt vä,då blir det en vä svängJa, Det lät lite väl. Men ja, han försöker följa, och backar vi eller gör sväng på stället så flyttar han om jag flyttar vänsterben. Men gör vi vänstersväng så går det inte.
Här finns inga mammakilon (eller hekton) som ska bort - däremot har vi kämpat lite med att få tillbaka päls Denna gång tappade Polly så mycket päls att hon bokstavligen blev fläckvis naken på kroppen och såg ut som en skabbräv, samt kruttorr i huden - så pass att hon dammade men nu har mycket päls växt tillbaka och huden är fin igen efter ett antal SPA-bad med kokosoljaMamma Mu sprang i nära 2 timmar mellan oss i skogen. Välbehövligt nu när mammakilorna ska bort.
Det är inte fel alls om man vill skaffa en ny hund snabbt efter en försvunnit. Man slutar inte sörja för att man fått en ny, men hjärtat har plats för fler att älskaSorry för gnäll, men fy va tomt det är utan hund hemma. Ingen som ligger i vägen överallt, ingen som viftar på svansen när man kommer hem, inget tassande på golvet och ingen som försöker göra inbrott i blöjhinken på nätterna
Känner mig som världens hemskaste människa som sitter och kikar lite hundannonser mitt i natten trots att jag inte sörjt klart henne på långa vägar. Jag skulle ju inte skaffa en ny/till hund förrän om om något år, men är det verkligen helt fel att skaffa en inom den närmaste tiden? :S Inte för att ersätta henne, det kommer ingen kunna göra, men för att fylla ut tomrummet lite och få vardagen att bli "som vanligt" igen.
Där har du en stor anledning till varför jag helst har 2-3 hundar. Så blir det inte så tomt och det är alltid något mål som ska uppnås med någon hund.Sorry för gnäll, men fy va tomt det är utan hund hemma. Ingen som ligger i vägen överallt, ingen som viftar på svansen när man kommer hem, inget tassande på golvet och ingen som försöker göra inbrott i blöjhinken på nätterna
När det är rätt att ta hem nästa hund bestämmer bara du, det finns inget "rätt och fel" där. För vissa är det rätt att hämta hem en ny hund samma dag (var ju någon här på buke som nyligen köpte ny hund samma dag som hen tog bort sin förra) och för andra är det rätt att köpa ny hund efter flera år. När jag tog bort min älskade tant Zala så var jag snabbt hundvakt åt en bekants salukis, de var här i en vecka och det gick verkligen inte många dagar från det att de åkte hem igen tills jag tog hem Aysu som då fick bo hos mig över en sommar.Sorry för gnäll, men fy va tomt det är utan hund hemma. Ingen som ligger i vägen överallt, ingen som viftar på svansen när man kommer hem, inget tassande på golvet och ingen som försöker göra inbrott i blöjhinken på nätterna