Haha okej, då vet jagMan pudrar inte på,man trycker dit en potatismjöls propp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha okej, då vet jagMan pudrar inte på,man trycker dit en potatismjöls propp
Torkar det till, så kan du även kleta dit lite nagellack (genomskinlig) om du har hemma - de brukar hålla lite stoppHaha okej, då vet jag
Vem har tid att måla naglarna?Torkar det till, så kan du även kleta dit lite nagellack (genomskinlig) om du har hemma - de brukar hålla lite stopp
Äh, någon gammal halvtorkad flaska brukar finnas i den flesta hem med kvinnorVem har tid att måla naglarna?
Hjälp mig tänka. Agria, självrisk 1900+15%
Räknas de 15% på totala veterinärkostnaden (tex 2000) eller på det som är över 1900 (dvs 100?)
Jag är så sjukt valpsugen nu, jag har länge vetat att jag vill ha en hund till, men efter att ha träffat min syrras valp så längtar jag rentav efter valp. Alltså att ha valp, valptiden.
Precis samma för mig just nu. Verkligen helpepp på valp. Jag vill forma och ta ansvar för en liten, nästan peppad på att det är jobbigt eller hur man nu ska förklara det. Ser fram emot att ha mer krav på mig. Ingen annan hobby lyckas roa mig just nu heller. Har bara hund i huvudet.Jag är så sjukt valpsugen nu, jag har länge vetat att jag vill ha en hund till, men efter att ha träffat min syrras valp så längtar jag rentav efter valp. Alltså att ha valp, valptiden.
Tänk på allt som är jobbigt med valpar, att de tuggar sönder, pissar inne, inte går att ha med på rejäla långpromenader och är allmänt... jobbiga Eller så skaffar du valpJag är så sjukt valpsugen nu, jag har länge vetat att jag vill ha en hund till, men efter att ha träffat min syrras valp så längtar jag rentav efter valp. Alltså att ha valp, valptiden.
Tänk på allt som är jobbigt med valpar, att de tuggar sönder, pissar inne, inte går att ha med på rejäla långpromenader och är allmänt... jobbiga Eller så skaffar du valp
Precis samma för mig just nu. Verkligen helpepp på valp. Jag vill forma och ta ansvar för en liten, nästan peppad på att det är jobbigt eller hur man nu ska förklara det. Ser fram emot att ha mer krav på mig. Ingen annan hobby lyckas roa mig just nu heller. Har bara hund i huvudet.
Fick ryggskott och rejäl flunsa nån vecka efter att vi hämtade Professorn så sambon tog allt ansvar ett bra tag då. Så ska det bannemig inte bli igen.
Tinja har bara haft 4, och det utan något fästingmedel.Visst är det mycket fästingar i år? Lady har redan haft en 30 stycken på sig.
Visst är det mycket fästingar i år? Lady har redan haft en 30 stycken på sig.