Tack
Så vackra!
Riktiga soldyrkare är de, som matte varmt i vattnet dessutom så vi har badat hur mycket som helst, dvs förhoppningvis trötta hundar, för något annat går knappt att göra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack
Så vackra!
Ah okej, jag tänkte snävt och trodde det var torrfoderJag vet inte hur det är med pongo, men animail säljer inte ingredienser till BARF.
Vi har också hängt på stranden med vår grå idag. Hon vägrar bada Med bästa mutorna och mycket lockande går det att få i henne med framtassarna...Vad ni gnäller, det är ju stranden som gäller
Jag frågar inte fast jag vänjer dem iofs som unghundar, min unga har precis lärt sig ordentligt.Vi har också hängt på stranden med vår grå idag. Hon vägrar bada Med bästa mutorna och mycket lockande går det att få i henne med framtassarna...
Jamen det är klart. Mer åska på väg.
Jag har slitit med mitt förbannade solskydd till bilen hela dagen, i tropisk jävla hetta, och äntligen fått ut det för härdning. Jaha, nu då?
Vi ska på läger i sommar och bo i bilen, jag måste få till ett ordentligt solskydd innan vi far - helst vill jag ju hinna testa det också! Hur fanken ska jag lösa det här?
Jaja, skönt i alla fall att det bara är en hund inatt, Monster är inte åskrädd (till skillnad från schäfern). Tack och lov.
Han överlevde frosseriet. Hans däshet idgag kan nog skyllas på värmen.Undrar om Leon kommer att få ont i magen inatt? Han smällde precis i sig ca 250 - 300 gr hårdost som jag glömt att ställa in i kylen, det var iaf en mild ost, så jag lär överleva fisarna.
Fast lite åska vore väl skönt nu när det är så jäkla kvavt och vidrigt.
Du har aldrig haft/levt med en åskrädd hund förstår jag?Fast lite åska vore väl skönt nu när det är så jäkla kvavt och vidrigt.
Men det gör ju inget bättre, det blir ju värre!
På dagen är det 400 grader varmt, så vräkregnar det på natten - och när solhelvetet stiger upp igen så börjar det praktiskt taget regna åt andra hållet istället!
Om vatteneländet kunde ta och bestämma sig för om det ska vara uppe eller nere...
Du har aldrig haft/levt med en åskrädd hund förstår jag?
Hennes hemmavatten var Kalixälven när hon var unghund tror att det bidrar till hennes oviljaJag frågar inte fast jag vänjer dem iofs som unghundar, min unga har precis lärt sig ordentligt.
Jag köpte ett begagnat "agilitytält" som går att ställa upp över bilen. Portabel skugga!Jamen det är klart. Mer åska på väg.
Jag har slitit med mitt förbannade solskydd till bilen hela dagen, i tropisk jävla hetta, och äntligen fått ut det för härdning. Jaha, nu då?
Vi ska på läger i sommar och bo i bilen, jag måste få till ett ordentligt solskydd innan vi far - helst vill jag ju hinna testa det också! Hur fanken ska jag lösa det här?
Jaja, skönt i alla fall att det bara är en hund inatt, Monster är inte åskrädd (till skillnad från schäfern). Tack och lov.
Jag köpte ett begagnat "agilitytält" som går att ställa upp över bilen. Portabel skugga!
Tält med uppfällda sidor och myggnäten nere funkar fint för svalka. Du kan hämta mitt, jag har gjort en lösning som tar mindre plats i bilen. Silvershade är väl snäppet svalare kanske. Spraymåla tältet med silverfärg?Men ååååååh! Varför sa du inte det innan jag svettats över symaskiner och latexprimer hela dagen!?
Hur bra funkar det när det kommer till att hålla temperaturen nere? Vad jag siktat på är att få till en sån där silver shade duk (hemmagjorda varianten alltså ), hur väl funkar tältet om du jämför med en sådan - om du provat?
Latexprimer...? Vad är det för silver shade du gör egentligen??
Tält med uppfällda sidor och myggnäten nere funkar fint för svalka. Du kan hämta mitt, jag har gjort en lösning som tar mindre plats i bilen. Silvershade är väl snäppet svalare kanske. Spraymåla tältet med silverfärg?