Inte vår labbe, när han väl fått maten är den ju slut. Han är lyckligare precis när man ställer ner matskålenTinja blir alltid så lycklig efter att hon fått mat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte vår labbe, när han väl fått maten är den ju slut. Han är lyckligare precis när man ställer ner matskålenTinja blir alltid så lycklig efter att hon fått mat
Haha, det känner jag igen! Benji är aldrig så lycklig som när man säger "varsågod".Inte vår labbe, när han väl fått maten är den ju slut. Han är lyckligare precis när man ställer ner matskålen
Har ni någon tränare med erfarenhet av sådana här problem? Det är guld värt, inte minst för en själv! Det är lätt att minsta motgång blir gigantisk i ens egna tankar medan varje framsteg skyms bakom "jamen resten...", och då blir det verkligen hopplöst. Skaffa hjälp, det är min absolut starkaste rekommendation - av en kompetent tränare som vet vad hen sysslar med.
Lättast är att köpa ett fast halsband som är ställbart Kan tänka mig att en corgivalp har allt mellan 25-30 cm i halsomkrets (lite grövre än heelervalpar) Så ett som är ställbart från 25 och uppåt så den kan växa i det et tagImorgon hämtas valpen!
Måste köpa ett koppel vad ska en liten valp ha? Helt vilse
Lättast är att köpa ett fast halsband som är ställbart Kan tänka mig att en corgivalp har allt mellan 25-30 cm i halsomkrets (lite grövre än heelervalpar) Så ett som är ställbart från 25 och uppåt så den kan växa i det et tag
När jag fick hem Bobber som valp så köpte jag ett retriever koppel. Smidigt och väldigt lätt material.Det blir en liten sele istället
Men koppel? Vad tusan liksom, har massor men vår förra hund var ju mycket större valp skulle se ut som en fånge släpandes på kätting i det kopplet...
Vanligt koppel på 2 meter eller så är nog bäst! Valpis kommer tugga sönder det ändåImorgon hämtas valpen!
Jag kör puppia selar på valpar. Den som är ställbar runt halsen är suveränDet blir en liten sele istället
Men koppel? Vad tusan liksom, har massor men vår förra hund var ju mycket större valp skulle se ut som en fånge släpandes på kätting i det kopplet...
Jag kör puppia selar på valpar. Den som är ställbar runt halsen är suverän
Koppel kör jag tunt läderkoppel - jag gillar läder bäst.
Det blir en liten sele istället
va?Ja för den hunden skulle kunna springa iväg och göra skada någon annanstans med. Bli påkörd av en bil om den kommer lös, eller få tag i katten den ville jaga... Etc. etc.
Tack för tipset...Hööks har sommarrea på hundgrejer
Imorgon hämtas valpen!
Hööks har sommarrea på hundgrejer
Jag blir upprörd. Måste dit.