Oooooooops!! Är han tillbaka kanske jag också ryker,eller så får jag mitt efterlängtade PMJag tror att jag blivit utslängd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oooooooops!! Är han tillbaka kanske jag också ryker,eller så får jag mitt efterlängtade PMJag tror att jag blivit utslängd.
Ja jag tror ju inte någon annan suttit och raderat hundratals inlägg Men han finns ju inte ens längre i gruppen - puts väck.Sitter han och tar bort sina egna inlägg?
Han som älskar sina inlägg och hellre raderar andras.
Hans nya psyk-psykologi.....Ja jag tror ju inte någon annan suttit och raderat hundratals inlägg Men han finns ju inte ens längre i gruppen - puts väck.
Ops, nu är han inne igen. Undra varför han försvann en dag och sen fanns där igen ?
Hans nya psyk-psykologi.....
Man ska aldrig veta vad man kan vänta sig härnäst
Men då va jobbigtLigger efter här. Har haft några hektiska dagar. Kom hem igår efter ha varit till finland och hämtat nya hunden. Mötte upp hundvakten på terminalen och åkte akut till Strömsholm. Valpen hoppar på tre ben.. Hundvakten har ingen koll på när eller hur det hände..
Strömsholm förmodar korsband och bokar in operation 20 april. Jag ringer runt för att försöka hitta någon som kan operera tidigare.. Ortoped på Albano och Aros VC tittar på plåtar och journaler och säger samma sak; förmodligen inte korsbandet. Mer troligt någon menisk i knät (?) vilket ska vara akut. En ortoped måste titta på valpen snarast! Finns inga ortoped-tider att få tag på.. Ringer uppfödaren som känner folk som känner andra. Huxflux har vi en tid på måndag.. Håll tummarna för oss! Min utställningshund kanske inte alls blir någon utställningshund men men, så länge hon kan leva ett gott hundliv. Det är attans vad snabbt man fäster sig vid de små huliganerna.
Göran Göransson. Jomen visst, det är säkert en "ny" admin.Det är helt kaos i fb-gruppen nu. Nya admin, som lägger till ännu fler nya admin som åkt ur gruppen osv. Cirkus värre när dom inte vet vad dom gör
Men nej, nej, nej....så får det inte bli!!!Ligger efter här. Har haft några hektiska dagar. Kom hem igår efter ha varit till finland och hämtat nya hunden. Mötte upp hundvakten på terminalen och åkte akut till Strömsholm. Valpen hoppar på tre ben.. Hundvakten har ingen koll på när eller hur det hände..
Strömsholm förmodar korsband och bokar in operation 20 april. Jag ringer runt för att försöka hitta någon som kan operera tidigare.. Ortoped på Albano och Aros VC tittar på plåtar och journaler och säger samma sak; förmodligen inte korsbandet. Mer troligt någon menisk i knät (?) vilket ska vara akut. En ortoped måste titta på valpen snarast! Finns inga ortoped-tider att få tag på.. Ringer uppfödaren som känner folk som känner andra. Huxflux har vi en tid på måndag.. Håll tummarna för oss! Min utställningshund kanske inte alls blir någon utställningshund men men, så länge hon kan leva ett gott hundliv. Det är attans vad snabbt man fäster sig vid de små huliganerna.
Tack Känns som att all otur drabbar oss, men när man läser här på forumet ser man ju att man är långt ifrån ensam. I svaga stunder vill jag bara ge upp allt som har med hundar o göra, men vad finns då kvar av mig?Men nej, nej, nej....så får det inte bli!!!
Håller tummar och tår för allt blir bra!!!
Men fy så tråkig start för er För att komma med en lyckosam historia så är den olycksdrabbade valpen Tod som jag hade på kollo förra våren, numera helt frisk och stark trots alla sina bravader som bebis. Så det kan mycket väl bli bra i slutändan även om de har otur i starten.Ligger efter här. Har haft några hektiska dagar. Kom hem igår efter ha varit till finland och hämtat nya hunden. Mötte upp hundvakten på terminalen och åkte akut till Strömsholm. Valpen hoppar på tre ben.. Hundvakten har ingen koll på när eller hur det hände..
Vilken hemsk otur! Men hoppas ni först och främst kan få reda på vad det är.Tack Känns som att all otur drabbar oss, men när man läser här på forumet ser man ju att man är långt ifrån ensam. I svaga stunder vill jag bara ge upp allt som har med hundar o göra, men vad finns då kvar av mig?
Näää vad trist och att hundvakten inte märkt något?? Håller alla tummar för att lillan blir bra!!Ligger efter här. Har haft några hektiska dagar. Kom hem igår efter ha varit till finland och hämtat nya hunden. Mötte upp hundvakten på terminalen och åkte akut till Strömsholm. Valpen hoppar på tre ben.. Hundvakten har ingen koll på när eller hur det hände..
Verkligen! Åh, lyckosamma historier behöver jag höra i mängder. Om det är korsbandet så verkade inte prognosen så god för en växande valp.. Vad lyckades Tod med för dumheter?Men fy så tråkig start för er För att komma med en lyckosam historia så är den olycksdrabbade valpen Tod som jag hade på kollo förra våren, numera helt frisk och stark trots alla sina bravader som bebis. Så det kan mycket väl bli bra i slutändan även om de har otur i starten.
Ja, känns lite drygt att ortopeden på Strömsholm inte kunde titta på valpen.. Men tur att vi gick tag på en tid hyfsat snart iallafall!Vilken hemsk otur! Men hoppas ni först och främst kan få reda på vad det är.
Jag är också lite trött, min gamling har blivit biten och fick sys några stygn igår. Onödigt, trist och synd.
Tod fastnade med käken i ett kompostgaller när han var ~3 veckor. Bröt käken och fick ha gipsgrimma i flera veckor. Sen tog det bara några dagar så halkade han på en isfläck och fick en fraktur på ett bakben. Mera tid med gips och vila... Men idag är han snygg, frisk och sund!Verkligen! Åh, lyckosamma historier behöver jag höra i mängder. Om det är korsbandet så verkade inte prognosen så god för en växande valp.. Vad lyckades Tod med för dumheter?
Jaa.. Fick massa uppdateringar från hundvakten de 2 dygn jag var borta. Allting gick sååå bra! Reagerade på att hon verkade sova mycket men tänkte att det kanske var för att hon var på ett nytt ställe osv. Nu i efterhand förstår jag ju att hon har haft ont.. När vi hämtade henne sa hundvakten att hon var lite stel på bakbenet.. Stel? Hon hoppar på tre ben!!Näää vad trist och att hundvakten inte märkt något?? Håller alla tummar för att lillan blir bra!!
Oj jösses! Lilla vännen. Skönt att höra att han mår bra idag.Tod fastnade med käken i ett kompostgaller när han var ~3 veckor. Bröt käken och fick ha gipsgrimma i flera veckor. Sen tog det bara några dagar så halkade han på en isfläck och fick en fraktur på ett bakben. Mera tid med gips och vila... Men idag är han snygg, frisk och sund!
Håll ut!Tack Känns som att all otur drabbar oss, men när man läser här på forumet ser man ju att man är långt ifrån ensam. I svaga stunder vill jag bara ge upp allt som har med hundar o göra, men vad finns då kvar av mig?
Men nej... Fy fan vad jobbigt! Hoppas att det blir bra heartLigger efter här. Har haft några hektiska dagar. Kom hem igår efter ha varit till finland och hämtat nya hunden. Mötte upp hundvakten på terminalen och åkte akut till Strömsholm. Valpen hoppar på tre ben.. Hundvakten har ingen koll på när eller hur det hände..