@mandalaki - sluta skrämmasLåter bra... Säg åt @mandalaki att sluta skrämmas så förbannat, va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@mandalaki - sluta skrämmasLåter bra... Säg åt @mandalaki att sluta skrämmas så förbannat, va?
Men, det är inte farligt! Jag försökte ju vara snällLåter bra... Säg åt @mandalaki att sluta skrämmas så förbannat, va?
@Monstermom lär märka om det bubblar ut stora ballongformade saker därbak på hundenMen, det är inte farligt! Jag försökte ju vara snäll
Jag vågar knappt säga det men det finns inre hemorrojder också.@Monstermom lär märka om det bubblar ut stora ballongformade saker därbak på hunden
Jag vågar knappt säga det men det finns inre hemorrojder också.
Men herregud, hemorrojder är ju inte farligt!Tyst nu, inte skrämma @Monstermom!
Jag kan för övrigt säga att jag empiriskt testat andra gräsliga besvär i de regionerna. Dock utan kramper
Åh...hade så gärna gjort det men vi passerar inte dig på närvägar@Voff: Det finns alltid möjlighet till fika här så hojta om det passar
Vi kommer att åka bil+hundkärra och så bor vi i Orsa. Har möjlighet att låna ett hus där. Så gör vi utflykter i stället. 4 hundar i en husvagn var av två valpar som troligtvis inte är helt rumsrena ännu....nä, då skjuter jag mig hellre@Voff: Äsch då
Åker ni husvagn/husbil till hösten? Då får ni gärna stanna till här, jag har en stor parkering. Katterna kommer ni inte att se, med så många hundar kommer de förnärmat gömma sig på övervåningen
Men herregud, hemorrojder är ju inte farligt!
Jag får tydligen be om ursäkt för att jag nämnde det, hade jag haft minsta misstanke om att det kunde vara skrämmande hade jag inget sagt. Och jag är väl bekant med både hemorrojder och medförande kramp.
Ja jag antar det. Dräktig är hon inte iaf
Besök hos veterinären 14.40 idag. Får hålla tummarna att det inte är något allvarligt...
Och det finns ju ingen brist på skräckhistorier med hundar som fått anala problem, det är inte ett tacksamt område att operera i och till synes banala problem har lett till avlivning
Jodå vi kan skylla på den om det känns bättre då...Anala problem - banala problem, hahah...ha...
Jag skyller på förkylningen.
Jodå vi kan skylla på den om det känns bättre då...
Vet inte om det passar här eller i dejtingtråden men fick just frågan: Wow, hur vågar du lyfta hunden? Alltså, varför skulle jag inte våga lyfta min egen hund? Jaja, han är en sån där livsfarligt dödlig mördarkamphund men någon måtta på folks rädsla får det väl ändå vara.