bollen__
Trådstartare
Merell!Icebugs? Eller har ajg tipsat om något annat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Merell!Icebugs? Eller har ajg tipsat om något annat?
Aah! Hur mycket fick du betala för dina? Jag har lite beslutsångest. Mina är lite stora, så jag måste ha tunna strumpor + tjocka sockor i för att de ska sitta bra. De är löjligt bekväma då, och lagom varma när det är kallt ute. Meeen nu blir det för varmt och plötsligt står jag här utan vettiga kängor att använda. Ska jag köpa mig ett till par Merrell i en storlek mindre eller ska jag satsa på något helt annat? Första tanken var icebugs utan broddar, men de kostar ändå en bit över 1000kr... Merrell går ju ofta att hitta på rea för ca 500-700kr.Merell!
499. Har chansat lite på storlek så jag hoppas det blir bra Mina låga merell walkingskor är lite stora trots två par strumpor, så jag tog en storlek mindre och hoppas de är lika stora i storlek de..annars får jag väl använda skoterkängorna när det är riktigt kalltAah! Hur mycket fick du betala för dina? Jag har lite beslutsångest. Mina är lite stora, så jag måste ha tunna strumpor + tjocka sockor i för att de ska sitta bra. De är löjligt bekväma då, och lagom varma när det är kallt ute. Meeen nu blir det för varmt och plötsligt står jag här utan vettiga kängor att använda. Ska jag köpa mig ett till par Merrell i en storlek mindre eller ska jag satsa på något helt annat? Första tanken var icebugs utan broddar, men de kostar ändå en bit över 1000kr... Merrell går ju ofta att hitta på rea för ca 500-700kr.
Men Maltemannen då......Neej Malte har skrapat upp ovansidan av hans högra baktass Uppskrapad hud och eftersom jag inte märkt det tidigare har han slickat som en galning på det så är troligtvis värre nu Funderar på om det är dags för tratt.
Han busade med Ammo i fårhagen häromdagen, troligtvis där han har lyckats skada sig, han sprang så himla fort Tratten åker på över natten, hoppas det är bättre imorgon...Men Maltemannen då......
På med fåntratten och krya på.
Vilken modell på kängor var det du besällde nu?499. Har chansat lite på storlek så jag hoppas det blir bra Mina låga merell walkingskor är lite stora trots två par strumpor, så jag tog en storlek mindre och hoppas de är lika stora i storlek de..annars får jag väl använda skoterkängorna när det är riktigt kallt
Neej Malte har skrapat upp ovansidan av hans högra baktass Uppskrapad hud och eftersom jag inte märkt det tidigare har han slickat som en galning på det så är troligtvis värre nu Funderar på om det är dags för tratt.
Snowbound mid waterproof!Vilken modell på kängor var det du besällde nu?
Bra val (det är precis de som jag har)Snowbound mid waterproof!
Hade för mig detBra val (det är precis de som jag har)
Åh vilken strand! Jag gick igår och tänkte på hur mycket jag vill ha en stor, fin sandstrand där sandälskande Ebrah kan få springa runt och leka. Den där ser preciiiis ut som något jag fantiserade om. Undrar om det finns något liknande inte allt för långt från StockholmNu har vi kommit fram till Florida ordentligt och tjejerna alsar att vara har. Vi gar pa beachen varje dag (tva dar an sa lange) och i dag tog jag med mig boll och boll kastare. Sa har kul hade de i sanden
Miss Mandy kommer tillbaka med bollen ...
Princess Diva fick ocksa springa rejalt i dag.
Gålö havsbadÅh vilken strand! Jag gick igår och tänkte på hur mycket jag vill ha en stor, fin sandstrand där sandälskande Ebrah kan få springa runt och leka. Den där ser preciiiis ut som något jag fantiserade om. Undrar om det finns något liknande inte allt för långt från Stockholm
Måste kolla var det är någonstansGålö havsbad
Brukar inte vara en kotte där när det inte är badsäsong. Hundarna älskar att kuta runt i sanden och gräset!
Åh vilken strand! Jag gick igår och tänkte på hur mycket jag vill ha en stor, fin sandstrand där sandälskande Ebrah kan få springa runt och leka. Den där ser preciiiis ut som något jag fantiserade om. Undrar om det finns något liknande inte allt för långt från Stockholm