Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad för skor - även jag har Kalle Anka fötterNu har mina vinterskor kommit och storleken blev perfekt! De känns jädrigt bra på fötterna också, jag har ju typ ankfötter så alla skor brukar vara för smala men de känns super. Tack för tipset @Red_Chili
Merell Snowbound mid waterproof. 499 kr på sportamore när jag beställde i typ. förrigår!Vad för skor - även jag har Kalle Anka fötter
Hm - hittar den bara för 719 krMerell Snowbound mid waterproof. 499 kr på sportamore när jag beställde i typ. förrigår!
499kr? Nu kostar de 719kr.Merell Snowbound mid waterproof. 499 kr på sportamore när jag beställde i typ. förrigår!
Hm - hittar den bara för 719 kr
499kr? Nu kostar de 719kr.
Hoppas hoppas!Nytt, och sista UL på parade tiken i morgon kl 10.00.
Klump i magen. Är hon tom har vi sex besvikna valpköpare, sambon står fortfarande utan ny hund och jag får börja titta på C-namn igen till tiken jag ska ha ur nästa kull.
2 års planerande. om det stupar så nära.
Håll tummar, tassar och tår.
Nytt, och sista UL på parade tiken i morgon kl 10.00.
Klump i magen. Är hon tom har vi sex besvikna valpköpare, sambon står fortfarande utan ny hund och jag får börja titta på C-namn igen till tiken jag ska ha ur nästa kull.
2 års planerande. om det stupar så nära.
Håll tummar, tassar och tår.
Heh. Jag har sett i recensioner att sportamore byter priser lite hit och dit, har olika reapriser olika dagar osv, men nu vet jag att det stämmer dåOj, jag måste haft grym tur! Var tvungen att dubbelkolla men ja, 499kr!
Har väldigt goda erfarenheter från att ringa Sportamore och få div rabatter. De har inte varit knussliga med att ge ett "gammalt" pris som gällde för ett par dagar sen tex.Heh. Jag har sett i recensioner att sportamore byter priser lite hit och dit, har olika reapriser olika dagar osv, men nu vet jag att det stämmer då