Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, dobermann är den bästa rasen någonsin
Men fy, så fruktansvärt Vilken mardröm alltså. Hoppas de hittar den lille snart!F.ö så har min vän inte hittat sin valp än Finns en del observationer, och dem pekar på att den lille hunnit springa en rejäl bit.
De hittade lillen i morse, min vän var så otroligt lättad och glad när han ringde och berättadeMen fy, så fruktansvärt Vilken mardröm alltså. Hoppas de hittar den lille snart!
Åh... Den där situationen är jag också rädd att hamna i, fast jag tänker mer egoistiskt på vad jag vill ha i en egen hund. Håller tummarna för att du hittar något bra tills det är dags för valpar hos dig!Sitter o nördar som vanligt.. Spanar på olika linjer, vad jag vill ha i framtida avelshanar. Vet ganska bestämt vad jag vill ha, men det verkar ha dött ut till stor del.. Mycket tråkigt. Hittade en hane på 8 år som är en dröm, men han har inga avkommor och kommer inte vara i skick att para när det är dags för mig.. Och hans syskon har inte heller lämnat något intressant. Får fortsätta leta..
Och vi kom precis hem från en promenad på 1h 40min och konstigt nog träffade vi på en människa i skogen idag, en skogshuggare
Han hade kört sönder min lilla stig jag skulle gå på och huggit ner en massa skog så det var knappt så jag hittade ut till nästa skogsväg jag var på väg till
Såhär ser det ut när fröken bråttom springer på fel håll på vägen när vi kommer ut ur skogen och hon måste ifatt och förbi!
(Vi hade vart ute en stund när jag filmade det här så oftast går det fortare när hon springer..)
Ingenting mot dina långbeningar @Red_Chili jag vet, men ändå
Ser ut att vara en härlig skog! Men farten... Du har rätt såhär ser det ut när mina sprungit en stund: https://www.instagram.com/p/BCPn4Auvxb6/?taken-by=ninniosterholm
Det tror jag med! Förut hade jag en klasskamrat som hade "bc" (oreggad för att föräldrarna inte klarat vallhundsprov, jag vet vad du tänker om dem och jag håller med ). I alla fall, den hunden och mina hade hur kul som helst ihop, det blev mycket springa av om vi säger så!Jag tror att våra hundar skulle leka rätt bra ihop!
Det tror jag med! Förut hade jag en klasskamrat som hade "bc" (oreggad för att föräldrarna inte klarat vallhundsprov, jag vet vad du tänker om dem och jag håller med ). I alla fall, den hunden och mina hade hur kul som helst ihop, det blev mycket springa av om vi säger så!
Haha, om jag någon gång flyttar ut på landet och skaffar några får (som jag vill), så kanske jag får skaffa mig en bc ocksåJag blir alltid så förvånad över hundar som inte är explosiva när de leker. Mina verkligen njuuuuuter av att kuta i full fart!