Torsdag 30e juli för 1,5v sedan hörde jag av mig till min nordic leverantör om att Mira inte åt fodret vi fått några dagar innan (basen var slut så vi skulle få spannmålsfri istället. Detta fick jag reda på EFTER h*n frågat om vi ville ha leverans, när de redan var påväg att lämna). Då visade det sig att vi hade fått ox/vom kompletteringsfoder som jag då gett Mira i flera dagar.
H*n skrev då att vi skulle få en annan sort gratis pga allt klydd och de skulle titta när fodret kunde levereras. Jag frågade vad det då skulle vara för sort och då skulle det vara nordic bas, som vi brukar ge.
Dagarna gick och jag hörde ingenting. Nu i söndags skrev jag själv och frågade var maten blivit av då jag hade köpt ett par korvar själv i butik som började ta slut. H*n frågade då om vi var hemma imorgon (måndags).
Jag sa de kunde ställa det på vår balkong runt 12 då sambon skulle komma hem vid 2 ändå. När jag kommer hem från jobbet så har vi fått i burgar-format, två olika lådor och burgarna har olika färger. Skriver och frågar om det verkligen är samma sort och jo det ska det vara.
Nu idag när jag tinat ett par stycken har de också olika konsistens, den röda burgaren känns som basen brukar göra medan den beiga är mer slemmig/fettig. Så nu har jag fått höra av mig IGEN och fråga varför det är så..... TRÖÖÖTT, vet inte ens vad jag har fått för foder till min hund..