Tack! Forst, vad ar L7-S1? Jag ar inte bara i ett annat land med ett annat sprak, vilket ibland staller till det for mig, men ar ocksa fullstandigt hopplost okunnig om sjukdommar.
Jag ska borja leta efter en "Rehabilitation Veterinarian", eller "sports vet" i omradet som jag kan ta Mandy till. Forst ska jag se hur hon ar pa morgonen i dag, sedan ska jag ge henne en pain killer (som sonen fick till sin hund nar hon hade ont av sitt "cruciate ligament" som var trasigt) och ta en till promenad pa eftermiddagen for att se om det gor nagon skillnad.
Det ar nog egentligen hennes "measured" inhopp i bilen jag ser det mest pa. Hon star en stund och avvager innan hon hoppar in och hon har halkat och fatt borja om tva ganger pa den sista veckan. Inte normalt alls. Hon ar dock precis lika hoppig och sprallig som vanligt nar det kommer till job ... som ju ar det roligaste som finns, sa jag litar inte pa att hon sager till om det inte ar mycket allvarligt ont. Hon ar ju en Rottis ... och mycket, mycket stoisk for smarta.