http://www.svtplay.se/varldens-basta-veterinaraldrig hört talas om det programmet. Vilken kanal går det på eller är det något som bara sänds på internet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
http://www.svtplay.se/varldens-basta-veterinaraldrig hört talas om det programmet. Vilken kanal går det på eller är det något som bara sänds på internet?
aldrig hört talas om det programmet. Vilken kanal går det på eller är det något som bara sänds på internet?
SVT24, finns på plats också.aldrig hört talas om det programmet. Vilken kanal går det på eller är det något som bara sänds på internet?
Paxa är friskförklarad! Var på återbesök idag och hennes böjsenor är fina, hon går fint och hon markerar inte med smärta
Undrar hur länge hon har varit bra.. Fysioterapeuten har hela tiden sagt att hon inte alls är bra, inte visar några tecken på förbättring..
Paxa är friskförklarad! Var på återbesök idag och hennes böjsenor är fina, hon går fint och hon markerar inte med smärta
Undrar hur länge hon har varit bra.. Fysioterapeuten har hela tiden sagt att hon inte alls är bra, inte visar några tecken på förbättring..
Skickar PM!Av ren nyfikenhet, vilken fysioterapeut är det du varit till? (du får gärna skicka PM om du inte vill skriva ut det här)
Men! Antingen är dom okunniga eller bara vill ha ut så mycket pengar som möjligt? Jag kände också den där uppgivna känslan.. Vi var dock till veterinären på samma klinik som rehaben. Så nu ska vi börja sätta igång långsamtSamma för min kompis tik som varit hos samma fysio..
Rehab december-maj, sedan gav hon upp och åkte till en annan vet. Idag är hon friskförklarad och får börja sättas igång ordentligt
Vill också veta!Skickar PM!
Även jag vill gärna veta.Skickar PM!
Men! Antingen är dom okunniga eller bara vill ha ut så mycket pengar som möjligt? Jag kände också den där uppgivna känslan.. Vi var dock till veterinären på samma klinik som rehaben. Så nu ska vi börja sätta igång långsamt
Dagens lilla diskussion:
-Min hund tog en hare idag.
-Hoppsan...
-Jag tror att han tog en igår också, jag hittade en död i närheten och han var borta ett tag på kvällen, och häromdagen tog han en fågel.
-Kanske läge att hålla hunden kopplad?
-Ja... jag får nog göra det...
ÅH vad jag blir provocerad av hundägare som låter sina hundar "försvinna en stund" när de är lösa. Vet inte hur många gånger jag hamnat i diskussioner kring det, inte minst med tanke på att det tydligen "hör till" när man har vinthund... Konstigt att jag inte förstått det då, efter 9 år som vinthundsägare.