Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm, syns bilden?
Nää...Det gick super på fågeljakten liite pip under skyttet, vilket ändå var helt okej eftersom drevet höll på i 45min, annars uppförde hon sig mer än väl.
Hon lyckades bärga 4 fåglar av 21, trots hård konkurrens från 7 retrivers (1 flat, 2 goldens, 4 labbar)
Hm, syns bilden?
Jag använder bilderna jag har på mitt googlekonto.Vissa kan se dom men inte andra. Inte ens jag själv. Urskumt!@Monstermom @Voff
Men dumma! Prova nån websta.me , men det verkade inte fungera
Jag sitter på paddan så jag slänger upp länken till insta bara:
https://instagram.com/p/7f85u1hGgq/?taken-by=johannaclaessons
Jag använder bilderna jag har på mitt googlekonto.Vissa kan se dom men inte andra. Inte ens jag själv. Urskumt!
Skumt!
Jag brukar köra från mitt bibliotek på Wordpress och det funkar alltid..
Nu tänkte jag dock att det skulle vara smidigt att bara ta bildlänkningen från instagram, och då skulle tydligen websta.me fixa biffen åt mig. Men icke
Ja, jag är rätt stolt över den lilla snyggingen - jobbar bra också!
(Högerklicka på bilden, välj view page source, sök reda på bildadressen. Enklast genom ctrl-f .jpg. )
Får testa och se om det blir lika konstigt denna gången jag försöker lägga ut bilder.
Lillhunden:
Unghunden och sonen:
Mor och dotter:
och hade jag varit smart hade jag lagt bilderna i bildtråden istället...........
Appropå fågelhundarTar jag bilder från insta så tar jag bildadressen från sidan. Såhär:
Ja, det är tröttsamt Jag skällde ut en kvinna rejält i våras när hennes JRT kom springandes fram till min hund. Hennes ursäkt var "Jag såg inte er" . Hon lämnade parken med hunden i koppel efteråt iaf...Alltså jag blir så ledsen på att folk som inte har ovillkorlig inkallning inte kan hålla sina hundar i koppel. För det är jag/min hund som får ta all skit när han försvarar sig från hundar som kommer rusandes bakifrån
Jag fick frågan "Hur kan du ha en hund som du inte har någon koll på?!" Då sa jag nått i stil med att hon inte är rätt person att anklaga någon för att inte ha koll, varpå hon svarar "Men hon brukar lyssna!"Ja, det är tröttsamt Jag skällde ut en kvinna rejält i våras när hennes JRT kom springandes fram till min hund. Hennes ursäkt var "Jag såg inte er" . Hon lämnade parken med hunden i koppel efteråt iaf...