En av de största i Mälardalen. De gillar att sälja viktmanschetter också.Men fy! Hoppas att det inte är någon fysio som folk brukar rekommendera...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En av de största i Mälardalen. De gillar att sälja viktmanschetter också.Men fy! Hoppas att det inte är någon fysio som folk brukar rekommendera...
Gäller detta "riktiga" kastrationer också?
Nej eftersom du tar bort de hormonproducerande organen direkt. Kemisk kastrering är ett hormon i sig som har sina biverkningar.
För fyra veckor sedan - jag ska ge honom lite mer tiden och jag funderar på att köpa lite privat-träningstid för att tala igenom träningsupplägg och få en mer välstrukturerad plan.
Så underbartEn av de största i Mälardalen. De gillar att sälja viktmanschetter också.
Nu är jag rätt irriterad på min viktigpetter till släkting angående att fodertiken rullade sig i bäcken i morse.
Genast kom kommentaren på fejan " Inge bra att bada när man löper!" ...och en förskräckt smilys som såg lite ledsen ut.
Det var samma när Mamma Mu var dräktig. "Inte bada en dräktig tik!!"
Sen var det valparna. Tikvalpar ska inte bada innan könsmognad!
Nu frågade jag min vette (och här) gällande bad av valpar och dräktig tik och hon såg ut som ett frågetecken och sa "låt dom bada".
Har ni hör om det verkligen finns sanning i det här för jag hittar bara på nätet att det är gamalt nonsens?
På fb:s olika uppfödarforum är det väääldigt delade meningar. Själv låter jag mina tikar bada och simma om dom vill både under löp och så länge dom orkar och vill under dräktighet Hade en del sett dom sumpiga åar och skogstjärnar min ena tik badar i, så hade vissa brutit ihop och ändå så har hon fött två finfina kullar Jag håller henne dock väck från sumpvatten under själva höglöpet (dessa vatten är inte alltid så rena), men att låta henne bada i en sjö skulle jag inte ha några problem med dåNu är jag rätt irriterad på min viktigpetter till släkting angående att fodertiken rullade sig i bäcken i morse.
Genast kom kommentaren på fejan " Inge bra att bada när man löper!" ...och en förskräckt smilys som såg lite ledsen ut.
Nu frågade jag min vette (och här) gällande bad av valpar och dräktig tik och hon såg ut som ett frågetecken och sa "låt dom bada".
Har ni hör om det verkligen finns sanning i det här för jag hittar bara på nätet att det är gamalt nonsens?
På fb:s olika uppfödarforum är det väääldigt delade meningar. Själv låter jag mina tikar bada och simma om dom vill både under löp och så länge dom orkar och vill under dräktighet Hade en del sett dom sumpiga åar och skogstjärnar min ena tik badar i, så hade vissa brutit ihop och ändå så har hon fött två finfina kullar Jag håller henne dock väck från sumpvatten under själva höglöpet (dessa vatten är inte alltid så rena), men att låta henne bada i en sjö skulle jag inte ha några problem med då
Är viktmanchetter dåligt?En av de största i Mälardalen. De gillar att sälja viktmanschetter också.
En av de största i Mälardalen. De gillar att sälja viktmanschetter också.
Jag tillhör dom gamla så nej det är inte en gamla skröna,måste vara en nymodighetNu är jag rätt irriterad på min viktigpetter till släkting angående att fodertiken rullade sig i bäcken i morse.
Jag tillhör dom gamla så nej det är inte en gamla skröna,måste vara en nymodighet
Alla mina valpar lev badas oavsett kön,vill dom senare bada ute så .........kör på ,men man ska komma ihåg att tikvalpar har en tendens att få Uvi om dom inte är varma o torra om Fifi
Inte ett duggDu vet ju hur valpen de fick därifrån såg ut i knäleden så är du förvånad?
Nä, men jag blir skeptisk när det är svar på allt. De är kända för det, så det blir en viss hjälp med identifieringÄr viktmanchetter dåligt?
Nä, men jag blir skeptisk när det är svar på allt. De är kända för det, så det blir en viss hjälp med identifiering
Och inflammerade senor. Alla har inflammerade senor. Och det går att bota med deras dyra piller (utan evidens) och viktmanschetter/klövjeväskor.Tycker också att det verkar gå mode i tåskador!
Och inflammerade senor. Alla har inflammerade senor. Och det går att bota med deras dyra piller (utan evidens) och viktmanschetter/klövjeväskor.
Nä, men jag blir skeptisk när det är svar på allt. De är kända för det, så det blir en viss hjälp med identifiering