Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser inte den.Haft en fantastisk vecka i fjällen
Hoppas bilden funkar, jag är inte säker på att jag gör rätt...
Men fasen... jag har gjort den offentlig, vet inte vad jag ska göra mer... får felsöka i morgon, nu är jag för trött för att tänka.Jag ser inte den.
Länken går inte till en bildfil. Tog mig friheten att fixaHaft en fantastisk vecka i fjällen
Hoppas bilden funkar, jag är inte säker på att jag gör rätt...
Tack!Länken går inte till en bildfil. Tog mig friheten att fixa
Sluta gå på toa när hundarna ska käkaJapp, Gissa åt 2 frukostar i går,Bambi gick iväg och jag hade fullt upp med att fodra dom andra 5, idag försökte hon få 2 kvällsmatar,men jag hörde ändå in till toa att hon helt enkelt gick fram till Bambi o sa STICK! Så det sket sig
Men Bambi åt 2 frukostar idag för en av grabbarna lämnade sin skål tyvärr har både hon o pisse redan något kilo för mycket runt midjan
Jag tog bort en krypande förra helgen från Skalman...Sambo hittade en på Crigas öra nu innan han åkte till jobbet. Måste vara rekord!!
Tack!
Finns det inget du kan göra innan du bryter för att samla ihop igen? På min kan det ibland funka att göra lite omvänt lockande precis innan hon bryter ihop. Då kan hon fokusera en stund till, men gör jag det bara lite försent så är det kört...Noswork kursen gick bra.....tills det blir för mycket fluff i fluffhjärnan och vovve går totalt i spinn
Lite timeout så kunde vi sen fixa sista övningen. Men varför bryta ett invant mönster, det är likadant varje gång . Först är man hyperaktiv, sen coolar vi lite och fixar varenda övning galant för att en stund senare gå totalt bananas. Det är som att det blir för mycket information och det kortsluter i hjärnan. MEN när han varit helt bananas och till slut lugnat ner sig, ja då sitter ju övningen där utan problem.
Matte måste börja lära sig tolka signalerna så jag kan bryta innan det går överstyr
Jo absolut, det gäller bara att jag är med och ser signalernaFinns det inget du kan göra innan du bryter för att samla ihop igen? På min kan det ibland funka att göra lite omvänt lockande precis innan hon bryter ihop. Då kan hon fokusera en stund till, men gör jag det bara lite försent så är det kört...