Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom tillbaka när du fått 159 poängIdag har jag tävlat lydnad för första gången. Dubbeltävling med godkänt resultat men inte uppflytt i båda starterna. Lite surt att få 155 poäng när det behövs 160 för uppflytt men det är sånt som händer. Vi hamnade på pallen i första starten med våra 155 poäng, 3:e plats. Andra starten gav 141 poäng. Minn var trött och distraherad så jag fick ge några dk i andra starten. Jag är ändå nöjd med dagen och uppnådde vårt mål som var att Minn skulle ha kul och inte gå ned sig. Hon höll ihop bra och nu när debuten äntligen är gjord så är det ju bara att köra vidare. Fler tävlingar är inbokade.
Har dem inte typ hundgårdar för "förvaring" av hundarna så länge eller något?Alltså ibland undrar jag hur folk tänker. Jag ska på konferens med en styrelse jag sitter med i och då ska Svansson med. Bra så liksom. Vi bokar hotell, inga problem, Svansson är välkommen (och det tycker jag är fint). Sen har vi bokat konferenslokal på samma hotell - där är Svansson INTE välkommen. Och visst, jag kan förstå det, men samtidigt, vi har bokat flera rum för medföljande hundar. Vart tänker sig hotellet att dessa ska ta vägen medans vi har konferens? (Utcheckning var typ kl 12, konferenslokalen bokad till 16). Undrar om jag kan lämna in Svansson i bagageförvaringen? Eller om han kanske kan få praoa i köket och diska efter frukosten? Tror det sistnämnda hade passat honom fint
Har dem inte typ hundgårdar för "förvaring" av hundarna så länge eller något?
Kom tillbaka när du fått 159 poäng
Så jäkla surt när man snubblar på målsnöret!
Dock var det en annan på den tävlingen som fick 159,5... Så jag kunde inte klaga
Det är så surt att det nästan är taskigtDet var en på tävlingen igår som hade fått 159,5 på en tidigare tävling. 155 är bara lite surt, 159,5 är mycket surt.
Det är så surt att det nästan är taskigt
Det är kollat, ingen mask.Mask?
Kom tillbaka när du fått 159 poäng
Så jäkla surt när man snubblar på målsnöret!
Dock var det en annan på den tävlingen som fick 159,5... Så jag kunde inte klaga
Det blev två hundar....
Why not?Åh, Floyds uppfödare har ett par hanar över i sin senaste kull, pga av få tikar och så klart mest tikar bokade. Hon frågade om inte jag skulle ha en till, man blir ju onekligen lite sugen