Lite småbarnsskills har jag fått i lamningsboxarna ändå!Se där, vilken bra matte de har.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite småbarnsskills har jag fått i lamningsboxarna ändå!Se där, vilken bra matte de har.
Är Karla avelsförsäkrad ? Du bör kunna få ut livvärdet pga förlorad avelsförmåga då hon bevisligen fårt valpar både nu och tidigare. Ingen kul grej, men kan väga upp lite ekonomiskt. Försäkringen bör gälla fortsättningsvis för övriga ev skador och sjukdomar.Nä, du har fattat rätt. Men det visste jag ju inte för än efteråt. Inte hellrer visste jag att det går att behandla med antibiotika som pluttarna tål, eller att det är en annan diagnos.
Jag är för trött för att tjafsa med dem. Kan bara konstatera att man inte kan lita på dem. Heller.
Delvis därför jag är på väg till strömsholm. Hon är på "observation", vilket känns jävligt dumt både för juver, psyke och ungar.Fy så tråkigt @Migo Vilken start på avelskarriären !
Om ingen säger det så håll koll nu så det inte blir mjölkstockning också.
Ja, hon är försäkrad för användbarhet. Täcker ju iaf lite av kostnaderna för kullen...Är Karla avelsförsäkrad ? Du bör kunna få ut livvärdet pga förlorad avelsförmåga då hon bevisligen fårt valpar både nu och tidigare. Ingen kul grej, men kan väga upp lite ekonomiskt. Försäkringen bör gälla fortsättningsvis för övriga ev skador och sjukdomar.
Ibland undrar jag om vettar inte läser något om avel o valpar (oavsett djurslag) men jag misstänker att du är ungefär lika subtil som mig så dom får väl sina fiskar varma nu På dom bara!Delvis därför jag är på väg till strömsholm. Hon är på "observation", vilket känns jävligt dumt både för juver, psyke och ungar.
Jag är faktiskt ganska snäll. Tills man riskerar hälsan på mina "bebisar". Observera henne kan jag göra hemma, har knappt släppt henne med blicke för att sova ens sen i måndags för sjutton.Ibland undrar jag om vettar inte läser något om avel o valpar (oavsett djurslag) men jag misstänker att du är ungefär lika subtil som mig så dom får väl sina fiskar varma nu På dom bara!
Det är jag också,tills man riskerar mina djur,mig själv eller min bil.Jag är faktiskt ganska snäll. Tills man riskerar hälsan på mina "bebisar". Observera henne kan jag göra hemma, har knappt släppt henne med blicke för att sova ens sen i måndags för sjutton.
Hundar borde endast få bli sjuka under kontorstid på vardagar !På strömsholm nu. Man kan säga, milt uttryckt, att de inte förtjänar nån dricks.
Älskar "min" vanliga veterinär. Ringde dem med frågor när öppningsstadiet tog sån tid i tisdags. På onsdagen fick jag meddelande på facebook från ena veterinären som undrade hur allt gick. Privat alltså. De förtjänar alla tårtor som finns. Nästa gång ska jag säga åt hundkräken att bli sjuka när den kliniken är öppen!
Hundar borde endast få bli sjuka under kontorstid på vardagar !
Stäm dem för felbehandling. Eller nåt.Nä, du har fattat rätt. Men det visste jag ju inte för än efteråt. Inte hellrer visste jag att det går att behandla med antibiotika som pluttarna tål, eller att det är en annan diagnos.
Jag är för trött för att tjafsa med dem. Kan bara konstatera att man inte kan lita på dem. Heller.
You´ve got this.Lite småbarnsskills har jag fått i lamningsboxarna ändå!
Det går att dra via Vetansvar också ifall man orkar.Stäm dem för felbehandling. Eller nåt.
Så jäkla dåligt att de inte förstått situationen bättre än så... men underbart att hon är hemma igen nu!Jag möttes på Strömsholm av en helt avstängd och deprimerad hund, som de var tveksamma till att släppa hem för att "hennes allmäntillstånd är så påverkat". När hon kom in i rummet där hon lämnade valparna sken blicken upp en sekund, sen satte hon sig i bädden och vägrade gå. "Titta så ont hon har" sade de.
Tack men nej tack sa jag och tog med mig hunden. När hon fick syn på bilen rann "smärtpåverkan" av henne och hon kastade sig in till valparna. Tro fan att hon varit låg och nedstämd idag, hon har ju suttit i bur på djursjukhus utan sina små valpar! Klåpare!
Visst har hon lite ont och är trött, men gnistan i blicken är tillbaka och hon har noga kontrollerat vårt jobb med att mata och bajsa barn. Nu sover de alla tio i lådan i valprummet igen