Jag är valpsugen igen och min valp är fyra månader!
Jag har börjat kalla mig själv Crazy doglady
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är valpsugen igen och min valp är fyra månader!
Jag är valpsugen och har varit i flera månader Förstår inte hur man kan vara det när man har tre hundar varav en är en 9 månader gammal bruksschäfer..
Är sugen på en BC tik, men det får vänta ett litet tag.
Jisses folk, ni är tokiga! Jag har en 10 v valp som är hur fin och go som helst, jag älskar henne, och jag drömmer ändå om hur skönt det skall bli när hon blir stor. Jag är verkligen inte valpmänniska (ingen småbarnsmänniska heller).Jag är valpsugen igen och min valp är fyra månader!
Jag är valpsugen och har varit i flera månader Förstår inte hur man kan vara det när man har tre hundar varav en är en 9 månader gammal bruksschäfer..
Skruva i grafikkortet innan du installerar drivrutinerna.Någon här som är bra på datorgrejer?
Jag har fixat en backup av datorn till min externa hårddisk, men nu när jag ska installera drivers för mitt nya grafikkort så vägrar CD'n reagera. Det är på CD'n de finns. Jag behöver installera dem innan jag skruvar i det nya grafikkortet..
Hade varit enklare att låta butiken göra det, men de tar 150k/kvarten, kunde inte säga hur lång tid det skulle ta och kunde inte göra det förrän i helgen
Det är precis de i butiken sa att jag inte skulle göra. Drivrutinerna först, sen grafikkortet, annars kan det blir så att jag inte får någon bild alls.Skruva i grafikkortet innan du installerar drivrutinerna.
Skit i CDn, ladda ner rätt via Internet istället - i värsta fall. Ladda ner via annan dator och installera via usb.
Du borde ha ett integrerat grafikkort i moderkortet, det har typ alla moderkort.Det är precis de i butiken sa att jag inte skulle göra. Drivrutinerna först, sen grafikkortet, annars kan det blir så att jag inte får någon bild alls.
Men ska leta på internet istället då. Förstår inte dagens instruktioner. Varför ska de vara så minimala? Jättebra om allt funkar, men urdåligt när det inte gör det.
Det är en paketdator.Du borde ha ett integrerat grafikkort i moderkortet, det har typ alla moderkort.
Om du har någon typ av displayport på baksidan av datorn som inte tillhör grafikkortet så tillhör det moderkortet.
Då får du bild men oftast i lägre upplösning.
Är det en egenbyggd dator eller en paketdator från tex HP lr likande?
Jisses folk, ni är tokiga! Jag har en 10 v valp som är hur fin och go som helst, jag älskar henne, och jag drömmer ändå om hur skönt det skall bli när hon blir stor. Jag är verkligen inte valpmänniska (ingen småbarnsmänniska heller).
Jag är som du. Bävar inför nästa valp, bara tanken på att börja om och träna grund-grunderna och på vart man ska bajsa och kissa får mig att vilja vänta ett decennium Så roligt när hundarna redan har grunden och man kan finlira mer
Jag är tvärtom! Det är ju grunderna som är roliga, det där jäkla finliret är ju bara långtråkigt.
Kan jag lämna nästa dåre till dig på grundträning?