Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
22.000 outbildad men med oerhört bred erfarenhet, jobbat 14 år.
Helt sinnessjukt lågt men har högre lön än många av mina kollegor med utbildning.
Man kan inte vara outbildad undersköterska. Du är anställd som vårdbiträde eller dylikt.22.000 outbildad men med oerhört bred erfarenhet, jobbat 14 år.
Helt sinnessjukt lågt men har högre lön än många av mina kollegor med utbildning.
Man kan inte vara outbildad undersköterska. Du är anställd som vårdbiträde eller dylikt.
Man blir inte anställd som undersköterska om man inte har undersköterskeutbildning.Jo det kan man. Undersköterska är ingen skyddad titel.
Man blir inte anställd som undersköterska om man inte har undersköterskeutbildning.
Vaddå före skatt?!![]()
Jag som kommunal tjänsteman med erfarenhet och akademisk examen tjänar 30...Jag tycker att 30 k plus OB låter rimligt!!!
Jag tycker att 30 k plus OB låter rimligt!!!
Jag som kommunal tjänsteman med erfarenhet och akademisk examen tjänar 30...
Man blir inte anställd som undersköterska om man inte har undersköterskeutbildning.
Jag tycker att 30 k plus OB låter rimligt!!!
Då är det något lurt.Min mamma som är sjuksköterska med 35+ års erfarenhet har inte ens det... Hon har runt 22 000 kr.
Min mamma som är sjuksköterska med 35+ års erfarenhet har inte ens det... Hon har runt 22 000 kr.