Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvleken!

Kramelldrottningens uteblivna röstning är mycket konstig. Det fanns ju uppenbarligen tid för den att ske.
Just nu så känns i allafall Gravinda och Karamelldrottningen som de jag håller som mest troligt onda. Ingen av den har varit så särskilt aktiv och vi har 15 minuter till DL - det helt klart skumt.

Karamelldrottningens konstiga spel tidgare kanske beror på orutin. Jag som själv är hyffsat ny spelare (3:e leken) tycker det är svårt att hinna tänka på alla olika abrovinklar, men i hennes fall så fanns ju tiden för ändring av rösten, och OM man inte ändrar rösten så hade jag nog inte erkänt det och skrivit motiveringen heller utan bara låtit det bero.

Jag har riktig beslutsångest när det gäller vem av dessa två jag ska rösta på. Ingen av de andra känns aktuell faktiskt.

Alltså, Mammas frånvaro gör mig totalt paranoid! Såhär cool inför DL känns hon bara när hon är ond!

(För hon har väl inte röstat redan? Visst har bara Hedinn röstat?)

KL

Jag är helt urlakad och har hela dagen skjutit en genomläsning av tråden till senare.. Kommer varken orka eller hinna nu heller. :p

Rent spontant tänker jag att Heddan känns god, cirkus lite, uhm velig eller vad man ska säga, håller med Myrten om att hon inte känns som att hon jobbar tillsammans med någon. Myrten får jag en god känsla av mestadels. Jag vet att hon kan blåsa mig, så jag vet inte varför jag ska tro på det, men ja tills vidare litar jag till min känsla här. Den kan ändras.

Då är det alltså Gravinda och Karamellen kvar. Och ja. :crazy: Karamellen har jag ju misstänkt en hel del tidigare, men sedan fick jag lite godare vibbar, men nu vet jag inte igen. Gravinda har lite flutit under medvetandet för mig, men ändå varit... tja jag vet inte riktigt. Hon har ju i vilket fall inte varit åt det godare hållet för mig.

Just nu måste jag rösta och det blir på någon av dem, såklart. Vem? :crazy: Jag går nog ändå på min känsla om Karamellen, det är hon som dragit igång min ulvradar mest under leken: Mammas röstar på Karamelldrottningen

På begäran :)
Jag kan försöka reflektera lite runt Myrten, Mammas och Hedinn också.

Myrten har kommit med så mycket bra kött på benen runt resonemanget när GA lag sin då välmotiverade röst på mig, den som gjorde att Gravinda i ett senare DL röstade på mig. Det bland annat gör att jag sätter Myrten åt det goda hållet. Jag kan heller inte ur Myrtens röstning se att det finns något ulvigt.

Hedinn som jag skrivit tidigare idag så tycker jag att Hedinn med sin knepiga sits att rösta först och ändå har lyckats att pricka så många onda. Det vore ett väldigt djärvt spel att låta det ske flera gånger i rad.

Mammas hittills så har jag inte fått några onda vibbar (eller så lurar hon skiten av mig) men hon känns inte som en kandidat att vara ond nu när vi vet att det är två zombies kvar (jag har ju mina misstankar vilka två det är - men man får ju bara rösta på en i taget)

Alltså, grejen är att jag varit på ett träningsevent i helgen. Jag har tränat sju klasser på två dagar, jag är helt slut. Har inte hjärnan med mig heller, jag har mest legat på soffan i eftermiddag och varit grinig för att jag inte har liv på candy crush, då är jag ändå betydligt mer levande idag än igår. Att lägga tankemöda på varulvslek finns inte på världskartan tyvärr, har inte energi till att noja ens. :p

*KL*

Jaha, jag är då inte säker. Men när jag läser mina egna teorier så känns det ändå som om jag har mest substans i funderingarna runt Gravinda.

Därför: Myrten röstar på Gravinda

Alltså, grejen är att jag varit på ett träningsevent i helgen. Jag har tränat sju klasser på två dagar, jag är helt slut. Har inte hjärnan med mig heller, jag har mest legat på soffan i eftermiddag och varit grinig för att jag inte har liv på candy crush, då är jag ändå betydligt mer levande idag än igår. Att lägga tankemöda på varulvslek finns inte på världskartan tyvärr, har inte energi till att noja ens. :p

Har du skaffat dig ett liv???:eek:

Eftersom jag är helt paranoid rörande dig säger min magkänsla att jag borde rösta på dig. Men jag misstänker att en sådan röst blivit helt meningslös.

Visst låter det otroligt?? :D

(Ang gravinda var en tanke också att hon inte dykt upp ännu, kickas hon ändå känns det onödigt att rösta ut henne. )

Kl

Karamelldrottningen röstar på Gravinda

Motivering kommer...

Nu verkar ju du få majoritet och när jag ser det här känns det som om det nog är bra trots att jag själv röstade på Gravinda.

Att komma in två minuter före DL känns rätt ulvigt. Speciellt som jag misstänker att röstmotiveringen kommer bestå av någon annans teori. Du skriver ju tidigare att du typ missat Gravinda. Om du verkligen ville utforska henne så vore det väl rimligt att skriva i tråden så att alla andra kunde ta del av dina tankar?

Om du är god, det vill säga.

Jag har en vag känsla att...

Skiter i motiveringen är så gott som död ändå ;).

Ok, det känns spontant som om resultatet av lynchen blir bra, även om det inte gick min rösts väg.

För om du är god och om du verkligen misstänker Gravinda och har teorier mot henne så skriver du väl ner dem med raketfart före uppdateringen så att övriga goda kan ta del av dem?

kl*

Kom precis hem, varit en intensiv dag, varit på sjukhus och kollat bebis i magen, eftersom han inte har rört sig på ett dygn, så blev lite ultraljud och hjärtslagskurvor osv osv. Bebis är dock okej, men tog ett par timmar. Och sen hade jag stalljouren, så jag kom precis hem.
Har inte hunnit läsa, inte hunnit tänka eller rösta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 707
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Har blivit fasonerad av zoombier, läst på en del och sett på serier som walking dead. Vad tror ni? Kan det bli en zoombie invasion...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
9 704
Senast: Exile
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 686
Senast: qitis
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 520
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar