Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, det hände mig i förra leken att jag fick ett pm som var från en ulv till alla andra ulvar + mig. Det var precis i slutet så det hade ingen betydelse.
Och det blir lite tröttsamt att hoppa på andras röstning bara för att säkra sig själv gång på gång. Men som sagt det slutade ju bra ändå!
Ha! Och jag som var så himla säker på att det var du som var ond! Som jag tyckte att jag kämpade för att få med mig de andra på att du visst var god när Gravinda kom med teorin om att GA skulle siat dig som ond. Så fel hade jag...Bra jobbat !!
Jag blev så himla nervös när ingen verkade fatta hur god jag var. Och sen så är jag glad att jag imorse insåg att Hedinn var god, M&M visste jag ju ehrrrm att de var goda.
Är det bara jag som tycker att denna lek fick ett abrupt slut?
Lillelorden: Du får väl smöra för glömmerallt nu då Eller Niyama om du inte är med i dubbelnicksleken.
+ SasseKom bara ihåg att vi ALLA kommer att komma ihåg det och att det är det vi kommer att gå efter i nästa lek