Du var så förvirrad att jag avskrev dig som god förra lekenJag blev misstänkt ulv när jag var ärligt förvirrad
//också ständigt förvirrad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du var så förvirrad att jag avskrev dig som god förra lekenJag blev misstänkt ulv när jag var ärligt förvirrad
//också ständigt förvirrad
Fetade: du gjorde det igen.
Vad är det som gör att du tänker att det är större sannolikhet att ulvar skulle skämta med varandra i tråden än andra spelare, dag ett?Uff, jag kommer p.g.a åtaganden ikväll behöva lägga en tidig säkerhetsröst. Det känns ju lite sådär så här dag ett med så lite att gå på. De enda jag reagerat på så här långt är @Hedinn och @fio . Hedinn för att hon (med glimten i ögat förvisso) hintar om att det skulle kunna vara något ulvigt med fios storstilade "Jag är Här!". Själv tänker jag snarare tvärt om, att ulvarna borde smyga in i leken lite lojt för att inte väcka ont blod första dagen. Men, jag blir också lite misstänksam mot fio som istället för att slå ifrån sig Hedinns kommentar (som trots smileyn ändå är en anklagelse om ondhet!), svarar skämtsamt tillbaka. Är båda två ulvar som sitter och myser tillsammans i lyan med denna typ av interna jargong kanske?
Du bara "eh... jag ska bara gå till toaletten!"Jag är på födelsedagskalas och hade helt glömt leken så ska försöka gå på toa...
Men oj vad lång tid man måste vänta mellan pm:en nu? SÅ lång tid var det väl inte innan?!
30 sekunder? Är det annat nu?
Ja, över 90 sekunder iaf...
Magnum har grunnat lite på rollfördelningen och har flest (med sina hela 5 ) inlägg totalt just nu. Bara ett inlägg utöver funderingarna kring rollfördelningen som inte är hittat hit/OT, och det inlägget var mest ett konstaterande att andra vänder och vrider. Skulle kunna vara någon som försöker verka aktiv utan att teoria så mycket själv.
Ferrari sammanställer lite, men bidrar inte med några egna tankar till det. Tycker alltid det skaver lite med sådana inlägg, då man verkar aktiv men inte egentligen gör eller säger något som riskerar att dra ögonen till sig.
Ja Jo, jag är böjd att hålla med dig. Brist på egna tankar skaver. Hade inte så mycket egna tankar att tillföra just då . Lite lugnet före stormen.
Du är väldigt aktiv, hade ju också kunnat vara lite ulvigt, du skriver sammanställningar såhär första (andra) dagen för att verka aktiv och ulvsökande. Två sidor av ett mynt
"väldigt aktiv" med mina nu 6 inlägg?
Resterande hänger jag inte med på, det låter som samma sak jag skrev om dig minus den aktiva delen? Hur är det två sidor av samma mynt?
Ingen vill väl bli misstänkt? Tyckte det var lite kul att jag postade ett sammanställnings-inlägg precis efter du misstänkt Mistimed för det@iiantazie att du vill bli misstänkt låter ju skumt . Är det för att ulvar tenderar att ligga lågt och du därför skriver, i ot-färg, att vi ska misstänka dig. Så att vi ska tro att du är god?
Jag har stora problem med uppkopplingen (verkar vara nåt stort över hela landet?Ja Jo, jag är böjd att hålla med dig. Brist på egna tankar skaver. Hade inte så mycket egna tankar att tillföra just då . Lite lugnet före stormen.
Du är väldigt aktiv, hade ju också kunnat vara lite ulvigt, du skriver sammanställningar såhär första (andra) dagen för att verka aktiv och ulvsökande. Två sidor av ett mynt
Ingen vill väl bli misstänkt? Tyckte det var lite kul att jag postade ett sammanställnings-inlägg precis efter du misstänkt Mistimed för det
Jag har stora problem med uppkopplingen (verkar vara nåt stort över hela landet?
Så för att inte missa så röstar jag nu trots att det kanske trillar in mer att kunna nysta i innan DL.
Jag reagerar Nämligen lite på det här:
'hade inte så mycket egna tankar att tillföra just då'.
Har Ferrari kunnat diskutera med någon och därför har mer tankar nu?
Magnum röstar på Ferrari