Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, det var ju en tydlig fråga, problemet var ju att den var för specifik och inte det hon egentligen ville ha svar på. Hon skulle ha frågat hur man kom till x istället.Hon kunde varit mer tydlig med andra ord .
Också hittat hit!
Till skillnad från alla oss andra då eller? Det är bara för henne att börja leka, hon kommer smälta in perfekt!Hittat hit! Har precis förklarat hela lekkonceptet för min kompis, hon vill hälsa att hon dock fortfarande är förvirrad.
Jag blev misstänkt ulv när jag var ärligt förvirradTill skillnad från alla oss andra då eller? Det är bara för henne att börja leka, hon kommer smälta in perfekt!
/mvh Ständigt Förvirrad
@fio har ju skrivit "Här" med stort H, det går säkert att hitta nåt ulvigt med det, om man vill.
DL ett är ju aldrig särskilt enkel men kan väl spåna på fördelningen för att komma igång lite iallafall.
Det var längesen jag lekte nu, men 1/3 brukar väl fördelningen av onda/goda vara?
5 goda specialroller
ger
8 kvar att vara bybor och ulvar.
Isåfall;
13 deltagare ger 4 kommanånting som onda då,
4? 5?
Ja just det har du ju rätt i.Jag tror på fyra onda för ulvarna har ju extrakrafter också.
Uff, jag kommer p.g.a åtaganden ikväll behöva lägga en tidig säkerhetsröst. Det känns ju lite sådär så här dag ett med så lite att gå på. De enda jag reagerat på så här långt är @Hedinn och @fio . Hedinn för att hon (med glimten i ögat förvisso) hintar om att det skulle kunna vara något ulvigt med fios storstilade "Jag är Här!". Själv tänker jag snarare tvärt om, att ulvarna borde smyga in i leken lite lojt för att inte väcka ont blod första dagen. Men, jag blir också lite misstänksam mot fio som istället för att slå ifrån sig Hedinns kommentar (som trots smileyn ändå är en anklagelse om ondhet!), svarar skämtsamt tillbaka. Är båda två ulvar som sitter och myser tillsammans i lyan med denna typ av interna jargong kanske?
Sorry, jag ska aldrig skämta i en ulvlek igen Första dagen
Tack för tagg, satt just och undrade om inte tråden kommit upp än!Den enda jag inte sett än är väl @iiantazie (?)
Finns ju inte mycket att gå på,
det greppas lite halmstrån och vänds och vrids på det lilla som skrivits ännu.
Ja det känns som en öppen och svår första DL iallafall
Sorry, jag ska aldrig skämta i en ulvlek igen Första dagen