Det och faktiskt även fifflaren om den följt oskrivna regler. Har GL flyt med det så kan de skicka info om den ena till den andra.
Ja det är fullt möjligt eftersom alla hade varsin röst utom Lenis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det och faktiskt även fifflaren om den följt oskrivna regler. Har GL flyt med det så kan de skicka info om den ena till den andra.
Skönt att det inte bara är jag som inte riktigt får ihop det där med hypoteser..Hypoteser om vad? Det har ju inte hänt något mer än att Lenis blev utröstad vilket du höll Lenah skum för att hon la en andraröst. Min hypotes om det har jag redan skrivit om. Sen blev mirtai käk och jag vet inte vad jag ska ha för hypotes om det? Sen har det pratats om att det förmodligen inte kom ut så mkt info till goda lyan, eventuellt vem ängeln skyddar..
Alltså jag är van vid att alla nya röstar på mig i början för att jag inte drar mig för att sticka ut i början eller säga något som sticker ut men inte för att jag inte har hypoteser om någon efter dl 1 liksom ?
Jag tror att vi tänker lika här.Jag kan ju inte påstå att jag har stenkoll men jag tror jag hajade @qitis spel igår även om det kan vara bluffstopp där naturligtvis men min röst lär inte hamna på q idag iaf.
tack@qitis Fy så himla hemskt, håller tummarna för att det ska gå bra
@fio - du brukar inte vara fullt så här nollställd ens dag 2, sitter du och funderar på hur du ska fejkleta ulvar?
Jag kommer behöva lägga en tidig röst idag igen. Jag ska till stallet och har med mig en kompis som säkert inte uppskattar att jag ulvleker speciellt intensivt. Jag brukar vara klar typ 21 så det blir tight om tid om jag ska rösta efter det... men jag tänker att jag kollar till mobilen lite nu och då under kvällen för att se vartåt det barkar.
Jag har börjat forma mer eller mindre säkra teorier om flera spelares roller men det finns en cell i mitt exceldokument som är tom: fios. Jag sökte i tråden och ser inte några riktiga egna tankar och teorier där, utan mest medhåll med andras tankar (utöver inlägg #172 om ängellärlingen) vilket får min, i och för sig väldigt okalibrerade, ulvradar att plinga. Det känns inte som att hon letar efter ulvar. Därför:
xfie röstar på fio
Själv tvekade jag mellan dem men andraröster ftw!Okej - xfie röstar på fio pga hon inte har letat ulvar eller teoriat - själv undrar jag hur det kommer sig att strålkastarn hamnde just där och inte på tex Artline som vid detta tillfälle inte kommit med nånting att tala om.
Det undrar faktiskt jag ocksåOkej - xfie röstar på fio pga hon inte har letat ulvar eller teoriat - själv undrar jag hur det kommer sig att strålkastarn hamnde just där och inte på tex Artline som vid detta tillfälle inte kommit med nånting att tala om.
Tant? Sist jag kollade så var du jääääättemånga år äldre än jag!Men jag minns ju en tant i förra leken som blev arg när jag sa samma sak till henne efter dag 3
varför rikta strålkastaren speciellt mot Artline blir ju min motfråga?Okej - xfie röstar på fio pga hon inte har letat ulvar eller teoriat - själv undrar jag hur det kommer sig att strålkastarn hamnde just där och inte på tex Artline som vid detta tillfälle inte kommit med nånting att tala om.
Goda roller
*Ängellärling – kan skydda tre gånger under leken. Nattdl.
*Siarlärling - kan sia varannan natt med start natt 1. Nattdl.
*Röstfifflare – kan varje dag avlägga en extra röst som pm:as till LL (behöver inte vara samma som i tråden). Dagdl.
*Brevbärare – har tre paket att dela ut: en sia, ett beskydd, en extra röst (får användas i valfri ordning). Om paketen tar slut får hen tre nya (likadana). Dagdl.
*Bybor - har inga specialförmågor.
Åskådare - döda goda får prata med varandra och får all spioninfo. Efter varje natt väljer de en deltagare som får ta del av en spionrad (får ej välja samma person två nätter i rad). Raden når mottagaren så fort åskådarna gjort sitt val och jag hunnit se det, men valet ska vara gjort senast till kommande dagdl.
Onda roller
Ulvar - kan käka varje natt. Nattdl.
Okej - xfie röstar på fio pga hon inte har letat ulvar eller teoriat - själv undrar jag hur det kommer sig att strålkastarn hamnde just där och inte på tex Artline som vid detta tillfälle inte kommit med nånting att tala om.
Det undrar faktiskt jag också
Nån måste ju våga, vi kan ju inte ha lottning varje DL.Den som sa det hen var det (angående andraröster)
Jag kan inte alls se det lurviga i fio och med tanke på att Lena glatt la en andraröst även igår och då på en (som vi nu vet) god så kan det ju faktiskt var hon som har de lurviga polisongerna
bollen__ röstar på LenaH
(Edit : ändrade formulering lite)
Jag vet inte hur Cirkus tänker men jag reagerade på samma. Den motiveringen hon använde till Fio hade egentligen passat bättre på mig.varför rikta strålkastaren speciellt mot Artline blir ju min motfråga?
Det finns väl ändå ingen drällrad till lyan med info i denna leken??
citerar LL lekstart för jag blir nojjig!!
varför känns det som jag fattar nada???
Då kanske LL skulle lyncha hela högen! Iallafall om jag var LLNån måste ju våga, vi kan ju inte ha lottning varje DL.