Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill rösta nu då det inte är helt säkert att jag kommer ha tillgång till dator ikväll.
Q och Niyama borde inte sitta i lyan tillsammans, för då borde Niyama röstat på någon annan. En av dem kan vara ulv, eller ingen. Men tror inte att båda är det.
Däremot undrar jag om det kan gömma sig en ulv bland de sena rösterna? En som sparade på sin röst ifall en kollega skulle behöva räddas? Tänker då att någon av de som röstade efter LenaH passar in där. När LenaHs röst kom så kunde lyan känna sig tryggare då en god hade två röster på sig.
glömmerallt, Lobelia, Niyama och Artline är de som lägger sina röster efter LenaH.
Artline röstar på cirkus som är den som blir käkad under natten. Kan vara en god som ulvarna vill sätta strålkastaren mot, eller en ulv som de hoppas ska få "alibi".
Niyama lägger en andraröst hon också - på Q. Med 7 minuter till DL. Q fick lekens första röst och röstar tidigt själv (pga IRL) hon kan vara ulv som tar det kallt och hoppas på lottning/inte har en aning om ställningen pga IRL eller så är hon god... Men att ingen la en räddningsröst gör att vågskålen går någon millimeter mer åt goda hållet än onda för Q's del. Tror jag. Men det säger inget om Niyamas roll...
Lobelia röstar på LenaH för att hon reagerar på ängeldiskussionen.
glömmerallt röstar på Loons pga att Loons är noga med att påpeka sin egen osäkerhet.
Om jag resonerar som så att ulvarna vill vara osynliga så borde den röst som ser mest oskyldig ut troligast vara ulvig. Och där tycker jag att Lobelia och glömmerallt är de två som kvalar in bäst.
Jag väljer att rösta på Lobelia för att hon röstar på LenaH pga att LenaH tycker att det nojjas över ängeln. Och för att hon kännts mer osynlig än glömmerallt som jag tror deltagit mer i diskussionerna före DL?
Blacksmithfarm röstar på Lobelia
Jag vill rösta nu då det inte är helt säkert att jag kommer ha tillgång till dator ikväll.
Q och Niyama borde inte sitta i lyan tillsammans, för då borde Niyama röstat på någon annan. En av dem kan vara ulv, eller ingen. Men tror inte att båda är det.
Däremot undrar jag om det kan gömma sig en ulv bland de sena rösterna? En som sparade på sin röst ifall en kollega skulle behöva räddas? Tänker då att någon av de som röstade efter LenaH passar in där. När LenaHs röst kom så kunde lyan känna sig tryggare då en god hade två röster på sig.
glömmerallt, Lobelia, Niyama och Artline är de som lägger sina röster efter LenaH.
Artline röstar på cirkus som är den som blir käkad under natten. Kan vara en god som ulvarna vill sätta strålkastaren mot, eller en ulv som de hoppas ska få "alibi".
Niyama lägger en andraröst hon också - på Q. Med 7 minuter till DL. Q fick lekens första röst och röstar tidigt själv (pga IRL) hon kan vara ulv som tar det kallt och hoppas på lottning/inte har en aning om ställningen pga IRL eller så är hon god... Men att ingen la en räddningsröst gör att vågskålen går någon millimeter mer åt goda hållet än onda för Q's del. Tror jag. Men det säger inget om Niyamas roll...
Lobelia röstar på LenaH för att hon reagerar på ängeldiskussionen.
glömmerallt röstar på Loons pga att Loons är noga med att påpeka sin egen osäkerhet.
Om jag resonerar som så att ulvarna vill vara osynliga så borde den röst som ser mest oskyldig ut troligast vara ulvig. Och där tycker jag att Lobelia och glömmerallt är de två som kvalar in bäst.
Jag väljer att rösta på Lobelia för att hon röstar på LenaH pga att LenaH tycker att det nojjas över ängeln. Och för att hon kännts mer osynlig än glömmerallt som jag tror deltagit mer i diskussionerna före DL?
Blacksmithfarm röstar på Lobelia
Jag tycker att det jag reagerar mest på ör Sookie och resonemanget runt ängeln och hennes röst på Idahoe. Så min röst hamnar där idag.
Mirtai röstar på Sookie
Man kommer in och ser att man fått 2 röster på dig för att man varit udda typ... Kan nån förklara för mig hur jag är mer uddda än nån annan tackJag råkade somna, och måste se till att äta nåt nu. Jag reagerade på Sookie redan igår men viftade bort det med att hon är ny, eller snarare ville avvakta. Sen kom hon in inatt och svarade ganska långt om huruvida hon hade lätt att dra på sig misstankar eller ej, men bemötte ingenting om det jag och andra hade kommenterat. Jag hade velat se ett svar från henne, men behöver rösta nu och tycker det känns väldigt undanglidande att hon undvek det inatt och också att det hon skrev igår förvrängde vad Ida hade skrivit.
Niyama röstar på Sookie
Nja, det är ju helt oförutsägbar. Samma lekar har du ju jobbat stenhårt för att lyncha en kollega, samtidigt som du räddat en annan. Sen har jag då fattat att du är ulv pga räddningen för att det var det som blev känt först har jag för mig.Det är lite olika hur jag spelar - allt beroende på hur inspirerad jag är.
@Niyama skulle nog säga att jag räddar kollegor för så har hon hittat mig ett par gånger när jag varit ulv.
Det här inlägget plus det jag redan kommenterat gör mig tveksam till bsf, dessutom så begriper jag inte vad det är som gör lobelia mer misstänkt än mig så
glömmerallt röstar på Blacksmithfarm
BSF skrev ju att hon valde Lobelia för att hon gjort minst väsen av sig.Det här inlägget plus det jag redan kommenterat gör mig tveksam till bsf, dessutom så begriper jag inte vad det är som gör lobelia mer misstänkt än mig så
glömmerallt röstar på Blacksmithfarm
Du svarade q i det inlägg jag citerade av dig, inte BSF.
Nej jag hakar upp mig på bristen på ulvletande. Trist med hämndröster.Äh, jag hittar inget bättre nu - Lena h röstar på Lobelia för att hon hakar upp sig på en förstadagsröst när jag var tydlig med att jag ville få igång leken.
tror inte det? inte vad jag sett iaf?Har @Idahoe röstat?
Brist på ulvletande? DL1??Nej jag hakar upp mig på bristen på ulvletande. Trist med hämndröster.
Sista dagen med tentan nu... Som sagt, ursäkta sämre aktivitet än jag trodde det skulle bli
Men, tentan ska in i eftermiddag, så om jag överlever både den och natten så lovar jag att vara aktiv ikväll!
Och jag reagerade på det du skrev, håller fortfarande dig åt det ulviga hållet.Ja men det var ju @Blacksmithfarm s teori vi diskuterade?