DL2 21:30

16:36 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
20:51 Mirtai röstar på Sookie
50:57 Niyama röstar på Sookie
21:12 hemlig2 röstar på glömmerallt
21:25 Lobelia röstar på LenaH
21:27 glömmerallt röstar på Blacksmithfarm
21:28 sookie röstar på Niyama

Sookie: 2
Lobelia: 1
glömmerallt: 1
LenaH: 1
Blacksmithfarm: 1
Niyama: 1

Jag vill rösta nu då det inte är helt säkert att jag kommer ha tillgång till dator ikväll.

Q och Niyama borde inte sitta i lyan tillsammans, för då borde Niyama röstat på någon annan. En av dem kan vara ulv, eller ingen. Men tror inte att båda är det.

Däremot undrar jag om det kan gömma sig en ulv bland de sena rösterna? En som sparade på sin röst ifall en kollega skulle behöva räddas? Tänker då att någon av de som röstade efter LenaH passar in där. När LenaHs röst kom så kunde lyan känna sig tryggare då en god hade två röster på sig.

glömmerallt, Lobelia, Niyama och Artline är de som lägger sina röster efter LenaH.
Artline röstar på cirkus som är den som blir käkad under natten. Kan vara en god som ulvarna vill sätta strålkastaren mot, eller en ulv som de hoppas ska få "alibi".
Niyama lägger en andraröst hon också - på Q. Med 7 minuter till DL. Q fick lekens första röst och röstar tidigt själv (pga IRL) hon kan vara ulv som tar det kallt och hoppas på lottning/inte har en aning om ställningen pga IRL eller så är hon god... Men att ingen la en räddningsröst gör att vågskålen går någon millimeter mer åt goda hållet än onda för Q's del. Tror jag. Men det säger inget om Niyamas roll...
Lobelia röstar på LenaH för att hon reagerar på ängeldiskussionen.
glömmerallt röstar på Loons pga att Loons är noga med att påpeka sin egen osäkerhet.

Om jag resonerar som så att ulvarna vill vara osynliga så borde den röst som ser mest oskyldig ut troligast vara ulvig. Och där tycker jag att Lobelia och glömmerallt är de två som kvalar in bäst.

Jag väljer att rösta på Lobelia för att hon röstar på LenaH pga att LenaH tycker att det nojjas över ängeln. Och för att hon kännts mer osynlig än glömmerallt som jag tror deltagit mer i diskussionerna före DL?

Blacksmithfarm röstar på Lobelia

Jag vill rösta nu då det inte är helt säkert att jag kommer ha tillgång till dator ikväll.

Q och Niyama borde inte sitta i lyan tillsammans, för då borde Niyama röstat på någon annan. En av dem kan vara ulv, eller ingen. Men tror inte att båda är det.

Däremot undrar jag om det kan gömma sig en ulv bland de sena rösterna? En som sparade på sin röst ifall en kollega skulle behöva räddas? Tänker då att någon av de som röstade efter LenaH passar in där. När LenaHs röst kom så kunde lyan känna sig tryggare då en god hade två röster på sig.

glömmerallt, Lobelia, Niyama och Artline är de som lägger sina röster efter LenaH.
Artline röstar på cirkus som är den som blir käkad under natten. Kan vara en god som ulvarna vill sätta strålkastaren mot, eller en ulv som de hoppas ska få "alibi".
Niyama lägger en andraröst hon också - på Q. Med 7 minuter till DL. Q fick lekens första röst och röstar tidigt själv (pga IRL) hon kan vara ulv som tar det kallt och hoppas på lottning/inte har en aning om ställningen pga IRL eller så är hon god... Men att ingen la en räddningsröst gör att vågskålen går någon millimeter mer åt goda hållet än onda för Q's del. Tror jag. Men det säger inget om Niyamas roll...
Lobelia röstar på LenaH för att hon reagerar på ängeldiskussionen.
glömmerallt röstar på Loons pga att Loons är noga med att påpeka sin egen osäkerhet.

Om jag resonerar som så att ulvarna vill vara osynliga så borde den röst som ser mest oskyldig ut troligast vara ulvig. Och där tycker jag att Lobelia och glömmerallt är de två som kvalar in bäst.

Jag väljer att rösta på Lobelia för att hon röstar på LenaH pga att LenaH tycker att det nojjas över ängeln. Och för att hon kännts mer osynlig än glömmerallt som jag tror deltagit mer i diskussionerna före DL?

Blacksmithfarm röstar på Lobelia

Det här inlägget plus det jag redan kommenterat gör mig tveksam till bsf, dessutom så begriper jag inte vad det är som gör lobelia mer misstänkt än mig så

glömmerallt röstar på Blacksmithfarm

Jag tycker nog att @Lobelia tar lite för allvarligt på min röst i DL1 - vem hittar ulvar redan då?
Däremot tycker jag kanske inte att det är så ludet men jag vet inte.

Blir galen hade skrivit ett mycket långt meddelande och så stänger telen av sig :arghh:
Jag tycker att det jag reagerar mest på ör Sookie och resonemanget runt ängeln och hennes röst på Idahoe. Så min röst hamnar där idag.

Mirtai röstar på Sookie

Jag råkade somna, och måste se till att äta nåt nu. Jag reagerade på Sookie redan igår men viftade bort det med att hon är ny, eller snarare ville avvakta. Sen kom hon in inatt och svarade ganska långt om huruvida hon hade lätt att dra på sig misstankar eller ej, men bemötte ingenting om det jag och andra hade kommenterat. Jag hade velat se ett svar från henne, men behöver rösta nu och tycker det känns väldigt undanglidande att hon undvek det inatt och också att det hon skrev igår förvrängde vad Ida hade skrivit.
Niyama röstar på Sookie
Man kommer in och ser att man fått 2 röster på dig för att man varit udda typ... :confused: Kan nån förklara för mig hur jag är mer uddda än nån annan tack O_o :arghh:
Det som jag stör mig på i kväll och även lite igår är hur Niyama fassnsr vid vissa så som Q igår och tydligen mig ikväll... Och tycker med det att hon är udda O_o
Så därför
sookie röstar på Niyama

Det är lite olika hur jag spelar - allt beroende på hur inspirerad jag är. ;)
@Niyama skulle nog säga att jag räddar kollegor för så har hon hittat mig ett par gånger när jag varit ulv. :p
Nja, det är ju helt oförutsägbar. Samma lekar har du ju jobbat stenhårt för att lyncha en kollega, samtidigt som du räddat en annan. Sen har jag då fattat att du är ulv pga räddningen för att det var det som blev känt först har jag för mig.

Äh, jag hittar inget bättre nu - LenaH röstar på Lobelia för att hon hakar upp sig på en förstadagsröst när jag var tydlig med att jag ville få igång leken.

jag känner mig faktiskt väldigt villrådig idag . nästan ännu mer än igår :idea:

Det är mycket å ena sidan och å andra
men känner att jag skulle vilja syna LenaH s andra röst igår på hemlig - om inget annat dyker upp så här i elfte timmen?
Jag har verkligen inte haft tid att engagera mig i leken idag så det får bli så

quarter4ever röstar på LenaH
tror att hon kan vara ulv som såg till att hemlig hamnade i topp igår med en första andraröst på henne under den dl

DL2 21:30

16:36 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
20:51 Mirtai röstar på Sookie
50:57 Niyama röstar på Sookie
21:12 hemlig2 röstar på glömmerallt
21:25 Lobelia röstar på LenaH
21:27 glömmerallt röstar på Blacksmithfarm
21:28 sookie röstar på Niyama

21:29 LenaH röstar på Lobelia
21:30 quarter4ever röstar på LenaH

Sookie: 2
Lobelia: 2
LenaH: 2
glömmerallt: 1
Blacksmithfarm: 1
Niyama: 1

Ursäkta sitter i stallet med en hovslagare och kom ihåg att det nog är dax att rösta :o
Och skev ett långt bra inlägg och så föesvinner allt ja överlever jag fpr jag skriva mer när jag kommer in tik datorn han rösta i alla fall :laugh: :banana:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 324
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar