Ja det blir det per automatik om man inte ens försöker hitta en ulv utan lägger sin röst av andra skäl. Det må vara svårt att hitta en ulv men man kan ju försöka.Brist på ulvletande? DL1??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det blir det per automatik om man inte ens försöker hitta en ulv utan lägger sin röst av andra skäl. Det må vara svårt att hitta en ulv men man kan ju försöka.Brist på ulvletande? DL1??
Det där gör mig inte direkt mindre skeptisk till dig. Du svarar ingenting på vad jag faktiskt funderar över. Vadå fastnar vid Q igår?Blir galen hade skrivit ett mycket långt meddelande och så stänger telen av sig
Man kommer in och ser att man fått 2 röster på dig för att man varit udda typ... Kan nån förklara för mig hur jag är mer uddda än nån annan tack
Det som jag stör mig på i kväll och även lite igår är hur Niyama fassnsr vid vissa så som Q igår och tydligen mig ikväll... Och tycker med det att hon är udda
Så därför
sookie röstar på Niyama
Och jag reagerade på det du skrev, håller fortfarande dig åt det ulviga hållet.
Men se där!! Det var ju bra att vi fångade in LenaHLenaH blev lynchad, hon var ulv!
Idahoe blev kickad, hon var bybo.
Nattdl 09:00
Dagdl 21:30
Så skönt vi fick en ulv, det bekräftade ju min misstanke när LenaH inte direkt letade ulvar.LenaH blev lynchad, hon var ulv!
Idahoe blev kickad, hon var bybo.
Nattdl 09:00
Dagdl 21:30
Såg detta efter jag postat svaret till dig, vet inte om du hade svarat mer i inlägget som försvann?Ursäkta sitter i stallet med en hovslagare och kom ihåg att det nog är dax att rösta
Och skev ett långt bra inlägg och så föesvinner allt ja överlever jag fpr jag skriva mer när jag kommer in tik datorn han rösta i alla fall
Blir galen hade skrivit ett mycket långt meddelande och så stänger telen av sig
Man kommer in och ser att man fått 2 röster på dig för att man varit udda typ... Kan nån förklara för mig hur jag är mer uddda än nån annan tack
Vilken tid röstade jag Habina?50:57 Niyama röstar på Sookie
Stör mig inte, men det var det mest skumma jag kunde hitta. Vet inte om det betyder att Sookie är ulv dock, men tycker hon presterat ulviga röster både igår och idag.@Niyama verkar mest störa sig på att du undviker hennes frågor(jag ser också gärna att du svarar på dem)
Tack, vänligtJag skyller allt på hemlig @Niyama
Nä? Jag la andra rösten på Sookie när Lobelia bara hade en.Röstar på Sookie i DL2 och lägger därmed upp Sookie till lottning mot Lobelia.
Nä? Inte det heller @glömmerallt är mycket värre på det!Niyama - pratar rätt mycket om hur det lektes förut.
Tack, felläst av migNä? Jag la andra rösten på Sookie när Lobelia bara hade en.
Fast du har gjort det innan dagens DL.Nä? Inte det heller @glömmerallt är mycket värre på det!