Blir galen hade skrivit ett mycket långt meddelande och så stänger telen av sig :arghh:

Man kommer in och ser att man fått 2 röster på dig för att man varit udda typ... :confused: Kan nån förklara för mig hur jag är mer uddda än nån annan tack O_o :arghh:
Det som jag stör mig på i kväll och även lite igår är hur Niyama fassnsr vid vissa så som Q igår och tydligen mig ikväll... Och tycker med det att hon är udda O_o
Så därför
sookie röstar på Niyama
Det där gör mig inte direkt mindre skeptisk till dig. Du svarar ingenting på vad jag faktiskt funderar över. Vadå fastnar vid Q igår?

Ursäkta sitter i stallet med en hovslagare och kom ihåg att det nog är dax att rösta :o
Och skev ett långt bra inlägg och så föesvinner allt ja överlever jag fpr jag skriva mer när jag kommer in tik datorn han rösta i alla fall :laugh: :banana:
Såg detta efter jag postat svaret till dig, vet inte om du hade svarat mer i inlägget som försvann?

Blir galen hade skrivit ett mycket långt meddelande och så stänger telen av sig :arghh:

Man kommer in och ser att man fått 2 röster på dig för att man varit udda typ... :confused: Kan nån förklara för mig hur jag är mer uddda än nån annan tack O_o :arghh:

@Mirtai har väl inte skrivit något om att du är udda? Citera gärna om jag missat det, hon nämner ju inget åt det hållet i röstnings inlägget?

@Niyama verkar mest störa sig på att du undviker hennes frågor(jag ser också gärna att du svarar på dem)

DL2 21:30

16:36 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
20:51 Mirtai röstar på Sookie
50:57 Niyama röstar på Sookie
21:12 hemlig2 röstar på glömmerallt
21:25 Lobelia röstar på LenaH
21:27 glömmerallt röstar på Blacksmithfarm
21:28 sookie röstar på Niyama

21:29 LenaH röstar på Lobelia
21:30 quarter4ever röstar på LenaH

Sookie: 2
Lobelia: 2
LenaH: 2
glömmerallt: 1
Blacksmithfarm: 1
Niyama: 1

Om nu inte Q är ute efter att skaffa sig ett riktigt alibi så stärker det min känsla av att hon är åt det goda hållet att hon lägger röst två på LenaH

Sen är frågan om LenaH avsiktligt lade upp mig för lynch för att skydda sooki eller det ska se ut så. Sooki har betet sig lite underligt, men om hon är ond för det.... kanske men mest känns det som hon är ringrostig. Det blev lita hastigt och jag han inte ens med att fundera på att rädda mig genom att rösta på henne, men kanske jag gjort det. LenaH hade förmodligen inte riktigt tid för räddningsröst i vart fall.

Sookie - röstar på Idahoe då hon tycker Idahoe uppmanar ängeln att skydda sig själv och därför bör vara ulv. Kommenterar också att hon hoppas på den färre antalet (3) ulvar. Röstar på Niyama för att hon fastnat på en person i taget, igår q och idag Sookie.

Niyama - pratar rätt mycket om hur det lektes förut. Andra att ifrågasätta Sookies motivering till sin röst. Ifrågasätter LenaHs tyckande om överdrivet nojande. Röstar på q med motivering att q går igång för mycket på Niyamas skämt (om att förkorta till q?). Röstar på Sookie i DL2 och lägger därmed upp Sookie till lottning mot Lobelia.

quarter4ever - håller med mig om att ängeln kommer ha svårt att hitta nån den kan vara så gott som säker på att den är god. Väljer att inte rösta på GA då hon inte lekt på länge, röstar på Niyama pga att denne (liksom hemlig1) tog upp förkortningen q i diskussionen om att man ska skriva ut hela namnet i sitt röstinlägg. Röstar på LenaH och lägger därmed upp henne, Lobelia och Sookie för lottning.

Artline/hemlig2 - det är numera jag :D

Lobelia - först att ifrågasätta Sookies röst. Lägger sin röst på LenaH då hon tycker att LenaH vill tona ner ängelns betydelse i denna lek. Tycker inte LenaH letar ulvar och röstar där. Är LenaHs röst på Lobelia ett försök till alibi? Får en röst på sig av LenaH i DL2. Jag tycker dock hon känns rätt letande av ulvar.

Blacksmithfarm - röstar på hemlig1 med motivering att jag kunde vara ulv som ville skrämma upp lyan. Funderar på om cirkus blev käk för att hon röstade på Sookie. Röstar på Lobelia i DL2.

glömmerallt - röstar på Loons pga att denne godförklarar sig själv. Vill inte rösta på någon med koppling till ängel-diskussionen. Försvarar LenaH's röst på hemlig1, innan vi vet att LenaH var ulv. Röstar på BSF.

Mirtai - är inne på glömmerallts linje att ängeln bör försöka hitta den ulvarna tänker käka. Röstar på BSF. Röstar på Sookie i DL2.

hemlig1 - bybo
Loons - bybo
cirkus - bybo
LenaH - ulv
Idahoe - bybo

Vill härmed hålla q åt det godare hållet, eller så har hon lyckats skaffa sig ett sjujäkla alibi genom att lägga upp LenaH i lottning.

glömmerallt tycker jag fortfarande är ulvig, särskilt som jag, som jag skrev ovan, tycker hon försvarade LenaH innan vi visste att LenaH var ulv.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 324
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar