Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte så konstigt att jag ville rösta på dig i första DLJag hejjar också på ulvarna.![]()
Du gillade inte oförutsedda saker?Nej gud, efter 4 dagar så hoppas jag @Niyama spränger lyan eller nåt så leken tar slut!![]()
Potato potato.Du gillade inte oförutsedda saker?![]()
Förra gången gynnade det dem onda, det måste ju vara rättvist. Vi vill ha obegränsat med beskydd till alla goda resten av lekenDu gillade inte oförutsedda saker?![]()
NuNär vill ni ha nattdl? Svara här eller i pm!
Leken är inte slut änFörra gången gynnade det dem onda, det måste ju vara rättvist. Vi vill ha obegränsat med beskydd till alla goda resten av leken![]()
nuNär vill ni ha nattdl? Svara här eller i pm!
Fusk! ni är faktiskt på en egen sida. Man ska inte favoritsera så!
Inte vad jag vet. Snarare tvärt om. De var tvugna att ha ut tjuven för att vinna medan vi goda hade kunnat vinna med tjuven så länge siaren är kvar.Finns det ngt i vinstvillkoren som gör att ulvarna skulle vinna på att behålla tjuven? De kan ju käka obehindrat tänker jag så siaren är väl illa ute
Mm tänkte också på det och att Lena borde inte vara ulv eller ha skaffat sig sjukt bra alibi!Inte vad jag vet. Snarare tvärt om. De var tvugna att ha ut tjuven för att vinna medan vi goda hade kunnat vinna med tjuven så länge siaren är kvar.