Muha.. tror inte du lyckasJag ska tryna och försöka undvika att drömma om @Lobelia !![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Muha.. tror inte du lyckasJag ska tryna och försöka undvika att drömma om @Lobelia !![]()
sweet dreamsJag ska tryna och försöka undvika att drömma om @Lobelia !![]()
Vad tror du nu när det är dubbellynch? Skulle det vara det med bara 1 ulv kvar?Efter att ha sovit på saken så funderar jag om inte LL när hon skapade tjuvarna tog bort en roll från goda sidan och en roll från onda sidan vilket gör att i den här leken är det en ulv mindre än vad det brukar vara. Annars kan jag inte se varför hon skulle ge onda/tjuvar fördelen av ett extra käk faktiskt.
Då vi bara är fem deltagare kvar så kan jag inte se varför hon skulle göra på det sättet om det var två kvar i lyan - isf skulle det vara 3-2 nu och om vi lynchar fel person så lyckas ulvarnas käk och de vinner. Det gör att jag tror att det nu är 4 goda och en ond kvar.
Ileo
bollen
Artline
LenaH
(jag själv)
Jag vet var jag har mig själv.
Jag tror jag pysslat in LenaH på goda sidan oxå trots rösten på mig igårLena lade andra rösten på Snurrfian i DL2 och första rösten på henne i DL3 så jag tror inte hon är i lyan. Sedan att hon valde att ifrågasätta och inte följa blint mot Lobelia igår gör oxå att jag sorterar in henne på goda sidan.
Ileo - Hemlig, Quarter, Hemlig, Lobelia
Artline – Hedinn, Snurrfian, Snurrfian, Lobelia
bollen__ - Gabby, Quarter, Snurrfian, Lobelia
Ileos - ur ett ulvjagar sammanhang är inte raden så imponerande - två röster på spionen och sedan röster på tjuvarna. Hon skulle kunna vara kvarvarande ulv. Jag hade en känsla av hennes roll tidigare i leken men det visade sig att Hemlig hade den, vilket gör att jag behöver omvärdera min tankar lite om Ileo. Eftersom Hemlig satt på viss info och röstade sedan på Ileo undrar jag om det var mer än bara hennes känsla som låg bakom den.
Artline - har liksom mig själv och LenaH röstat två ggr på Snurrfian, men de rösterna har kommit in när det redan har varit avgjort (samtidigt har det kommit in snabba röster på slutet, men jag vet att Art lixom Q brukar kunna vara snabba att läsa av spelet och tror hon hade koll på hur övriga röstat) Glömmer inte heller bort att både Mirtai och Gabby hade koll på Artline. Jag har även min tanke från tidigare kvar att det känns nästan osannolikt att vi är tre goda som alla lägger dubbla röster på Snurrfian två dagar i rad.
Bollen röstar på bägge tjuvarna och en ulv. Lägger sista rösten på Snurrfian när det redan är kört för henne i Dl3. Behöver gå tillbaka och se "när blev Bollen god" som ngn skrev tiidagre, men hon är inte högst upp på lista över kandidater, se vad jag skrivit tidigare om henne.
Summa summarum: Ileo och Artline är de jag vill kika närmare på idag.
Det känns som det borde vara två ulvar. Är det en så tar LL förgivet att vi lynchar felVad tror du nu när det är dubbellynch? Skulle det vara det med bara 1 ulv kvar?
Jag vet inte när jag blev god. Det är nog ingen som godförklarat mig? Jag har bara inte varit så misstänkt.
Mm, jag känner också det.Det känns som det borde vara två ulvar. Är det en så tar LL förgivet att vi lynchar fel![]()
Utifrån LLs uppdatering känns det som det skulle vara två kvar.Vad tror du nu när det är dubbellynch? Skulle det vara det med bara 1 ulv kvar?
Jag vet inte när jag blev god. Det är nog ingen som godförklarat mig? Jag har bara inte varit så misstänkt.
Nä jag vet, det talar till din fördel.Utifrån LLs uppdatering känns det som det skulle vara två kvar.
@Bollen varför skulle jag driva så hårt mot Snurrfian om vi var i lyan tillsammans? Sedan var jag inte säker på om hon var tjuv eller ulv, men jag anade att vi inte var på samma sida i leken
Tog bort en god roll och en ond roll? hur tänker du nu?Efter att ha sovit på saken så funderar jag om inte LL när hon skapade tjuvarna tog bort en roll från goda sidan och en roll från onda sidan vilket gör att i den här leken är det en ulv mindre än vad det brukar vara. Annars kan jag inte se varför hon skulle ge onda/tjuvar fördelen av ett extra käk faktiskt.
Jag tror jag pysslat in LenaH på goda sidan oxå trots rösten på mig igårLena lade andra rösten på Snurrfian i DL2 och första rösten på henne i DL3 så jag tror inte hon är i lyan. Sedan att hon valde att ifrågasätta och inte följa blint mot Lobelia igår gör oxå att jag sorterar in henne på goda sidan.
.
Jag skulle behöva läsa igenom deras snurrfiainlägg igen. Men i paddis inlägg där hon skriver om Lena så tror jag inte de är ulvar ihop även om det kan vara så.Mm, jag känner också det.
Vem av Ileo, Lena och Paddis tror du är god?
det är möjligt att en är god och en är ond eller bägge goda. Men jag är fundersam om bollen - samtidigt som hon påminner lite om hur hon spelade i förra leken oxå.
Sedan gnager det nu att det kom flera snabba röster på dig efter att jag la min.
helt enkelt för att det inte kommit en enda röst på henne innan jag röstade och sedan kom det tre snabba efteråt (varav en var Qs räddningsröst)
Ang Q kan jag varken säga bu eller bä eftersom jag inte hunnit kolla upp henne å vad folk reagerat på.
Och idag var Snurrfian skummast för mig av det jag hunnit fånga upp av leken.
jag håller nog med Lobelia (Sedan håller jag med Gabby om att vi inte kan utesluta att inbrottstjuven röstade på Quarter. Och själv är jag lite fundersam när det gäller Qs röständring. Q brukar ha totalkoll på röstlistan och antal röster så att hon ändrar till Snurrfian när hon visste att det iaf var betydelselöst (röstfifflaren var inte med längre) betyder endera att hon försöker så misstankar mot Snurrfian eller att hon tänkte försöka skaffa alibi åt Snurrfian genom att mästertjuven inte borde ha röstat på en kollega…..
.
Jag försöker mig på en sammanställning av mina förvirrade tankar, Ileo verkar en aning förvirrad i sina tankar men verkar å andra sidan vrida och vända på saker.
Paddington verkar å sin sida har bestämt sig för att jag är ond, jag skulle vilja säga att även Lobelia verkar ha bestämt sig för att jag är på fel sida, men sen verkar de ha rykt ihop om varför de tycker att jag är misstänkt, det känns som en väldigt knepig diskussion men samtidigt är jag inte med, så jag kan ha missförstått hela grejen.
Men för att rösta så tycker jag att Paddington har snöat in på mig och verkar inte vilja se andra möjligheter och det gör att jag tror att hon antingen är kollega med Q eller med Cirkus och det gör Snurrfian röstar på Paddan.
För att fortsätta med vad jag tänker så tycker jag att det finns en hel del som talar för att Mirtai skulle kunna höra till den goda sidan, Artline blir jag fundersam på, mest för att det känns som om hon glider med och gör inget väsen av sig.
LenaH och bollen funderar jag fortfarande över, det känns som om det är något som skaver med dem men jag vet inte vad.
Jag förstår det, jag brukar noja över dig med. Men idag nojar jag mer över vem som är god i Lena-Paddi-IleoSedan är jag givetvis nojig över att Bollen lurar mig genom att hålla mig som god. Det får mig att tro att hon är på min sida.