Hur går det för @Paddington ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är ok är bortrest idagHur går det för @Paddington ?
Tack för omtanken LenaHur går det för @Paddington ?
Jo, som tur är slutade jag sent idag.Skönt att alla är okej funderade just om inte du brukade åka tunnelbanan @LenaH![]()
Hörrni, jag har verkligen försökt uppbåda energi för att slutföra leken men känner mig lite som om jag satt i heta stolen i Postkodmiljonären - jag tror jag vill stanna här.
Inte för att jag inte tycker man kan leka när det händer hemskheter i världen (snarare tycker jag nog att man behöver det!) men jag tror att vi alla har tappat fokus och att det blir svårt att ladda om för att slutföra just den här leken.
Hur känner ni andra som är kvar och hur känner LL @Niyama ?
För min del så håller jag med. Jag tycker absolut att vi ska leka men jag tappade verkligen peppen att slutföra denna.Hörrni, jag har verkligen försökt uppbåda energi för att slutföra leken men känner mig lite som om jag satt i heta stolen i Postkodmiljonären - jag tror jag vill stanna här.
Inte för att jag inte tycker man kan leka när det händer hemskheter i världen (snarare tycker jag nog att man behöver det!) men jag tror att vi alla har tappat fokus och att det blir svårt att ladda om för att slutföra just den här leken.
Jag håller med. Jag är inte alls peppad vilket är synd eftersom det har varit en väldigt rolig lek.Hörrni, jag har verkligen försökt uppbåda energi för att slutföra leken men känner mig lite som om jag satt i heta stolen i Postkodmiljonären - jag tror jag vill stanna här.
Blir jag ensam vinnare då?