Tidpunkterna stämmer ju inte? Har man siat kan man inte veta FÖRE nattDL tex...
Men hon skrev det ju EFTER dl första gången. och FÖRE dl andra gången. Inte samma dl, utan med en dags mellanrum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tidpunkterna stämmer ju inte? Har man siat kan man inte veta FÖRE nattDL tex...
Men det inlägget före natt DL var väl innan Hemlig käkades? och det andra precis efter förra nattens DL?Tidpunkterna stämmer ju inte? Har man siat kan man inte veta FÖRE nattDL tex...
Men det inlägget före natt DL var väl innan Hemlig käkades? och det andra precis efter förra nattens DL?
Nej och det skrev jag ju förut, jag hittar ingen direkt godförklaring heller. Jag förstår att du vill följa den du vet har siat men som sagt, tidpunkterna stämmer inte.kan du se någon annat i Gabbys inlägg då?
Som sagt, då borde hon inte röstat på någon hon inte hade en susning om? Verkar ju helknasigt och jag tycker Gabby är en duktigare spelare än så?Det första var igår, det andra idag
Som sagt, då borde hon inte röstat på någon hon inte hade en susning om? Verkar ju helknasigt och jag tycker Gabby är en duktigare spelare än så?
Du måste berätta efteråt för jag hajar verkligen inte!Återigen, jag tänker att det finns en anledning till att hon följer min röst på Artline.
Ähum.LOBELIA VAR INBROTTSTJUV!
Du måste berätta efteråt för jag hajar verkligen inte!
Långt dit!Vi tar det efter leken![]()
Ja det var det jag menade.Vi tar det efter leken![]()
jag hejar med på ulvarna!!Heja Ulvar. Nu tar ni dem.
Nej gud, efter 4 dagar så hoppas jag @Niyama spränger lyan eller nåt så leken tar slut!Långt dit!![]()
Heja Ulvar. Nu tar ni dem.
jag hejar med på ulvarna!!![]()
Jag tycker som jag vill!!Fusk! ni är faktiskt på en egen sida. Man ska inte favoritsera så!