• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 796
  • Visningar Visningar 19 946
Status
Stängd för vidare inlägg.
Gabby röstar på bollen i DL1 med anledning av dennes beklagan över hemligs långa inlägg och tycker inte bollen varit så aktiv i ulvletandet. Tycker att diskussionen om vilka av ulvar/tjuvar som borde lynchas först fått för stor dimension och försöker se bort från den. Har sedan en del tankar som jag tycker är intressanta, bland annat om att eftersom ulvarnas nyckelroll åkte redan i Dl1 så lär de vara väldigt intresserade av att få ut kvarvarande ulvar så fort som möjligt och eftersom vi fick ut häxulven så behöver vi titta efter tjuvarna. Jag tycker hon har en poäng å får mig att ändra lite min tanke från igår att ulvarna var viktigast eftersom de kan käka.

Det jag fetat ovan fattar jag inte. Menar du tjuvar nu?

mirtai tycker jag - trots att hon röstar på mig nu O_o resinerat vettigt och kanske bara går på det hon tror sig hittat i leken så här långt?
Mer misstänksam är jag mot bollen som så snabbt följer rösten då jag tror det kan vara en ulv eller tjuv som ser en chans att få ut en på en annan sida
quarter4ever röstar på bollen__
Varför en röst på Bollen och inte Ileo som har en röst?

Gaah, jag blev väldigt försenad i stallet. Ser att Mirtai gick på linjen vi var inne på tidigare idag och jag känner att jag hinner inte heller komma med så mycket annat. Mirtai skulle visserligen också kunna vara tjuv men det är ju omöjligt att veta säkert och eftersom min första känsla var q som tjuv så håller jag fast vid det. Jag tror alltså q hakat upp sig så mycket på tjuvarna för att hon är en själv.

Gabby_Ossi röstar på quarter4ever

Tycker bollen gör det lite lätt för sig med sin röst nu på Q och sedan även med hämdrösten på Gabby igår.

jag har inte hunnit gå igenom och se vad Mirtai och Illeo sett om Q, så min röst hamnar inte där idag.

Sedan tycker jag att Snurrfian oxå seglar upp lite mer på skumhetssidan efter att slagit ihop LenaH och bollen m Cirkus

Det jag fetat ovan fattar jag inte. Menar du tjuvar nu?
alltså där det står "De" i det du fetat ska det stå tjuvar.

Alltså, jag funderar på om inte Mirtai trots allt har rätt om Q, jag skummade snabbt igenom leken igen, men hon kan ha totallurat mig

Lobelia röstar på Q
Qu talar väl mycket om tjuvar.

Snurrfian röstar på q eftersom jag tror att det mycket väl kan stämma att hon är tjuv, det finns inte så mycket substans i Qs inlägg precis som andra har skrivit och frågan är om det är för att hon försöker hålla en låg profil.

utifrån ovan teorier, tycker Snurrfian är skum iom att hon vill ha det till att Cirkus räddade henne och sedan att hon slår ihop LenaH och bollen i lyan m Cirkus

Paddington röstar på Snurrfian

Okej, i tidigare lekar så har jag röstat så att min röst inte har varit avgörande. På det sättet vinner man inget, man måste våga för att vinna. Dessutom har jag en röst på mig och det går snabbt i slutet. Jag tror att quarter4ever är tjuv, det känns inte troligt att en så erfaren spelare hade missat att hemligs inlägg hade flera felaktigheter när jag som nybörjare såg det. Dessutom har hon pratat väldigt mycket om tjuvar vilket iofs jag också gjort, men det kan ju vara ett försök att få bort misstankarna från sig.
Ileo röstar på quarter4ever
och så hoppas jag på att hon är tjuven... :nailbiting:

Även om jag tycker teorierna om q är klart relevanta så stör det mig lite att hon inte försvarar sig mera - om @quarter4ever har sin drömroll ;) så borde hon fightats med näbbar och klor för att få stanna kvar i leken.

Jag håller nog därför på mitt spår om Snurrfian som jag tycker snurrat in sig mer än vanligt i sin cirkuskoppling och väldigt långsökta teorier om lyor som känns mer som en ond Snurrfia utan struktur.

LenaH röstar på Snurrfian

Förlåt @Snurrfian men jag hinner inte sätta mig in i leken ordentligt.

Artline röstar på Snurrfian
Jag tyckte det var skumt att hon reagerade på Cirkus röst.

DL 2 kl 21.30
11.10 hemlig röstar på Ileo
21.01 Mirtai röstar på Q
21.11 Bollen röstar på q
21.21 quarter4ever röstar på bollen__
21.26 Gabby_Ossi röstar på quarter4ever
21.27 Lobelia röstar på Q
21.28 Snurrfian röstar på q
21.28 Paddington röstar på Snurrfian
21.29 Ileo röstar på quarter4ever
21.29 LenaH röstar på Snurrfian
21.30 Artline röstar på Snurrfian
21.30 Q ändrar röst till Snurrfian

Q 6
Snurris 4
Ileo 1

Sedan tycker jag att Snurrfian oxå seglar upp lite mer på skumhetssidan efter att slagit ihop LenaH och bollen m Cirkus
Menar du att Bollen och LenaH är goda då? Jag tycker mest att Bollen lägger en väldigt enkel röst på Q utan att ha reflekterat över något annat, det var ett tänkbart scenario. Intressant att både du och LenaH reagerar så starkt på det. Jag får röster för att jag reagerade på något som jag tyckte var skumt, som uppenbarligen var en ulv... :cautious:

DL 2 kl 21.30

11.10 hemlig röstar på Ileo
21.01 Mirtai röstar på Q
21.11 Bollen röstar på q

21.21 quarter4ever röstar på bollen__
21.26 Gabby_Ossi röstar på quarter4ever
21.27 Lobelia röstar på Q
21.28 Snurrfian röstar på q
21.28 Paddington röstar på Snurrfian
21.29 Ileo röstar på quarter4ever
21.29 LenaH röstar på Snurrfian
21.30 Artline röstar på Snurrfian
21.30 Q röstar på snurrfian

q4e 6
Snurrfian 4

Menar du att Bollen och LenaH är goda då? Jag tycker mest att Bollen lägger en väldigt enkel röst på Q utan att ha reflekterat över något annat, det var ett tänkbart scenario. Intressant att både du och LenaH reagerar så starkt på det. Jag får röster för att jag reagerade på något som jag tyckte var skumt, som uppenbarligen var en ulv... :cautious:
det är möjligt att en är god och en är ond eller bägge goda. Men jag är fundersam om bollen - samtidigt som hon påminner lite om hur hon spelade i förra leken oxå.

Sedan gnager det nu att det kom flera snabba röster på dig efter att jag la min.

det är möjligt att en är god och en är ond eller bägge goda. Men jag är fundersam om bollen - samtidigt som hon påminner lite om hur hon spelade i förra leken oxå.

Sedan gnager det nu att det kom flera snabba röster på dig efter att jag la min.
Jag såg varken din eller Lenas röst innan jag röstade på snurr. Hade jag sett era röster så hade jag nog röstat på någon annan men samtidigt var snurr den jag kunde skriva en motivering till. Tisdagar är inga bra lekdagar för mig :down:

Men ändå röstade du på mig?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 764
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 200
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka