Dunder honing?Du luktar säkert honung oavsett!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dunder honing?Du luktar säkert honung oavsett!
Låter som en bra plan förutsatt att vi inte lynchar alla ulvar innan mästertjuven är dödJepp felskrivning av mig, ulvar käkar inte tjuvar.
Jag tycker vi ska lyncha den vi kommer på spåren, ulv eller tjuv, strunt samma, men klart mästertjuven är klart frestande att lyncha, peka du ut henne så kan vi lyncha på en gång.
Vinstvillkoren är väldigt förvirrande för mig, men det här tycker jag är intressant. Funderade om det var så att vi behövde lyncha tjuvar före ulvar.Låter som en bra plan förutsatt att vi inte lynchar alla ulvar innan mästertjuven är död. Tyvärr har jag ingen aning om vem mästertjuven är så jag kan inte peka ut någon åt dig.
![]()
Alltså, om vi lyckas lyncha alla ulvar och mästertjuven fortfarande är vid liv så vinner ju tjuvarna.Vinstvillkoren är väldigt förvirrande för mig, men det här tycker jag är intressant. Funderade om det var så att vi behövde lyncha tjuvar före ulvar.
Låter hälsosamt.Jag kikar lite på @Artline en ganska vag röst på Hedinn som visade sig god och vis av förra leken vet jag att hon är duktig på att flyta med och inte göra väsen av sig.Det finns visserligen inget att reagera på men samtidigt gör det att jag vill hålla ögonen på henne, jag vägrar gå på samma nit en gång till
![]()
DL 2 kl 21.30
11.10 hemlig röstar på Ileo
21.01 Mirtai röstar på Q
21.11 Bollen röstar på q
Q 2
Ileo 1
Tror ingen mer har röstat än?
Jag funderar på om jag ska följa din röst på q, jag tyckte din motivering var rimlig och det är skumt att hon missade något som jag såg. Men tänk om det är du som är tjuven och lurasNä, och bara 13 min kvar!
Hur tänkte du nu? Skulle jag och @Bollen vara i lyan ihop för att bollen röstade på samma som jag? Och att cirkus (som ju bevisligen satt i lyan) skulle ändra? Cirkus var väl inte ens online vid DL så det hade väl varit smartare om vi nu var i lyan att följa cirkus röst på @Mirtai om vi nu skulle outa oss så?Jag förstår att du har det svårt med stora lekar @bollen__ men gör du det inte lite lätt för dig? Det känns som om du tar första bästa teori och flyter med på den utan att reflektera över andra, visserligen kan jag hålla med om att tanken om att Q skulle kunna vara tjuv inte är så tokig, men samtidigt så är ulvarna minst lika ivriga att få ut både tjuvarna och de goda så frågan är vad det säger om din roll. Det väcker ju även frågan om det är så att du sitter i lyan tillsammans med @LenaH och tanken var att Cirkus skulle ändra till G_O men missade det?
Jag funderar på om jag ska följa din röst på q, jag tyckte din motivering var rimlig och det är skumt att hon missade något som jag såg. Men tänk om det är du som är tjuven och luras![]()
Hur tänkte du nu? Skulle jag och @Bollen vara i lyan ihop för att bollen röstade på samma som jag? Och att cirkus (som ju bevisligen satt i lyan) skulle ändra? Cirkus var väl inte ens online vid DL så det hade väl varit smartare om vi nu var i lyan att följa cirkus röst på @Mirtai om vi nu skulle outa oss så?
Nu seglar du upp på misstankelistan också.