• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 796
  • Visningar Visningar 19 946
Status
Stängd för vidare inlägg.
Menar du att Bollen och LenaH är goda då? Jag tycker mest att Bollen lägger en väldigt enkel röst på Q utan att ha reflekterat över något annat, det var ett tänkbart scenario. Intressant att både du och LenaH reagerar så starkt på det. Jag får röster för att jag reagerade på något som jag tyckte var skumt, som uppenbarligen var en ulv... :cautious:
Jag tycker dina tankar om @bollen__ är helt ok men jag förstår inte hur du tycker det verkar som om vi satt i lyan ihop för att vi röstade på samma? Det är det som blir för långsökt för mig. :)

det är möjligt att en är god och en är ond eller bägge goda. Men jag är fundersam om bollen - samtidigt som hon påminner lite om hur hon spelade i förra leken oxå.

Sedan gnager det nu att det kom flera snabba röster på dig efter att jag la min.
@Snurrfian - för övrigt så kan ju ngn av dem vara tjuv, de behöver ju inte vara i lyan om de inte är goda såattsäga

Rädd för att vi försökte rädda Q eller vad är det som gnager? Om du tycker snurr är skum så är det väl bara bra att andra också tycker det, om du är god?
helt enkelt för att det inte kommit en enda röst på henne innan jag röstade och sedan kom det tre snabba efteråt (varav en var Qs räddningsröst)
Ang Q kan jag varken säga bu eller bä eftersom jag inte hunnit kolla upp henne å vad folk reagerat på.

Och idag var Snurrfian skummast för mig av det jag hunnit fånga upp av leken.

Men alltså, jag var ju tveksam över hemlig för att hon skrev konstigt och för att folk instämde i det. Nu har det visat sig att de som instämde var mästertjuv och häxulv. Uttnyttjade de hemlig eller är hemlig antingen ulv eller inbrottstjuv?

Men alltså, jag var ju tveksam över hemlig för att hon skrev konstigt och för att folk instämde i det. Nu har det visat sig att de som instämde var mästertjuv och häxulv. Uttnyttjade de hemlig eller är hemlig antingen ulv eller inbrottstjuv?
Hur menade du att de skulle utnyttjat hemlig?
Och på vilka grunder tänker du dig hemlig som tjuv eller ulv? Att hon skrev konstigt?

Jag är ledsen men tankar från mig kommer dröja. Blir några timmar övertid idag, kommer säkert sluta 23 istället för 21. kommer åka hem först imorgon. Kommer delge er mina tankar då, om jag är kvar.

det är möjligt att en är god och en är ond eller bägge goda. Men jag är fundersam om bollen - samtidigt som hon påminner lite om hur hon spelade i förra leken oxå.

Sedan gnager det nu att det kom flera snabba röster på dig efter att jag la min.
Jag funderar också på varför det kom 3 snabba förutom Qs räddningsröst, De kom så tätt att de mycket väl kan vara oberoende av varandra eller i vart fall förberedda men ändå. Någon kan ju ha kommit från tjuven för att försöka rädda men .. jag har svårt att hitta något rimligt skäl.

Inte för att inbrottstjuven nu är den viktigaste att få ut så länge siaren lever men den bör ju inte ha röstat på q ikväll vilket lämnar @hemlig @Artline @Paddington och mig själv förstås. Tål att tänkas på men inte just nu för jag är tvärtrött.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 761
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 200
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka