Japp!Är denna komplett?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp!Är denna komplett?![]()
haha inte pm - OM ( bokstäverna ligger bredvid varandra på tangentbordetJag är trött, vad i hela fridens namn skriver du? Jag får liksom inte ihop meningen![]()
heja goda!!
Men du låg ju uppe för lottning med bara en röst kvar att läggas, då borde du ha försökt redan innan Niyamas röst kom istf att avvakta den?nope inte alls säker på vart Niyama ska rösta- däremot full koll på röstningen och hade väl kanske ändrat röst ffa om det kommit en till på mig
Den där ulvometern måste vara trasig tror jag?Iaf vad det gäller mig , vad det gäller Niyama så har jag ingen aning dock- hon kan ju vara ond för all del. Men där behöver jag se mera av henne för att kunna tycka vare sig bu eller bä-hal rackare är hon så går inte att avgöra så här pass tidigt i leken
Okej...
Men du låg ju uppe för lottning med bara en röst kvar att läggas, då borde du ha försökt redan innan Niyamas röst kom istf att avvakta den?
Om du är god kan du ju inte veta om hon skulle lägga den i sista sekunden?
Om du nu inte visste var hon skulle lägga den eller om du själv redan hade lagt din riktiga röst på bumpo förstås...![]()
Eller du då i och med att du så snabbt antar att det skulle vara jag eller Hedinn...Wow, intressant. Antingen är Hedinn eller Snurris fårulv eller så blev det lottning då?
Jag skriver låååångsamt på mobilen.Q var god...
Det känns ju lite märkligt att skriva "Antingen är jag, Hedinn eller Snurris fårulv eller så blev det lottning då?"Eller du då i och med att du så snabbt antar att det skulle vara jag eller Hedinn...
Det kan hända men det ser väldigt mycket ut som ett försök att godförklara sig själv när du skriver "Antingen är Hedinn eller Snurrfian fårulv eller så blev det lottning"Det känns ju lite märkligt att skriva "Antingen är jag, Hedinn eller Snurris fårulv eller så blev det lottning då?"Sen antog jag inte det, jag skrev ju "eller lottning"?
Det kan hända men det ser väldigt mycket ut som ett försök att godförklara sig själv när du skriver "Antingen är Hedinn eller Snurrfian fårulv eller så blev det lottning"
Det kan hända men det ser väldigt mycket ut som ett försök att godförklara sig själv när du skriver "Antingen är Hedinn eller Snurrfian fårulv eller så blev det lottning"
Fast folk är väl ändå läskunniga och fattar att Niyama också kan appliceras på tanken, men att det ser väldigt konstigt ut att göra så med sig själv.
Du menar att antingen är Niyama, Hedinn eller Snurrfian fårulv eller så är nån annan det?Antingen är Niyama, Hedinn eller Snurrfian fårulv eller så blev det lottning skulle jag vilja säga.
och HedinnMen om det blev lottning är det ju väldigt tacksamt för ulvarna om goda riktar in sig totalt på mig, bumpo och Snurris i jakt på fårulven.
Du menar att antingen är Niyama, Hedinn eller Snurrfian fårulv eller så är nån annan det?![]()