Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För info leker jag via mobilen och såg inte de två rösterna som lagts innan min röst förrän jag postade mitt inlägg.Har verkligen inte haft tid alls idag och känner mig trött i huvudet. Jag reagerar inte så mycket på Qs röst igår, den kändes genuin och tror inte hon hade riskerat att outa sig så som ulv.
Däremot så måste jag ju rösta så.
Ferrari röstar på Hemlig
Då hon röstade på Hedinn1 igår som var god. Och idag följer hon strömmen och lägger en tredjeröst på Tess. Jag vet inget om Tess roll men det känns som om det är lätt att rösta på henne när hon redan fått två röster.
Du tycker alltså att lilltess är mest misstänkt av de som fått röster innan?Jag väljer att fega ur och lägga en uddaröst.
Den faller på Lenis idag, för att hon la en utstickande röst med sin andraröst och för att hon är en av dem som inte gjort så många teoriinlägg
Mirtai röstar på Lenis
Jag känner lite detsamma. Nu var det ju uppenbarligen ingen som sett rösterna innan, men då jag inte alls är säker på att du skulle vara ond, och jag tvivlar på att någon av de andra som röstat där heller är det så överväger jag att ändra.Men alltså. Jag vet inte vad jag ska tro! Onda som röstar på mig och goda som inte vågar samla sig eller goda som röstar på mig och ulvarna litar sig tillbaka.
Jag tittar nog främst på mirtai faktiskt. Jag har tänkt och tror inte att en ond @Lenis skulle lägga en andra röst på mig igår, mirtai "fegar" och lägger en röst på lenis för att hon kommer se misstänkt ut när jag blir utröstad och det visar sig att jag är god!
Jag känner lite detsamma. Nu var det ju uppenbarligen ingen som sett rösterna innan, men då jag inte alls är säker på att du skulle vara ond, och jag tvivlar på att någon av de andra som röstat där heller är det så överväger jag att ändra.
Och ja, Mirtais röst sticker ju ut i det läget, men jag funderar även något kring hemlig. Kanske mycket för att hon själv inte reflekterar över att hennes röst blev en tredje på en möjlig god.
Du tycker alltså att lilltess är mest misstänkt av de som fått röster innan?
Jag tycker det är svårt just nu.
Såklart så sticker Q's röst från gårdagen ut väldigt mycket eftersom vi vet att Hedinn1 var god.
Även Lenis andraröst på Lilltess är ju utstickande, är Lilltess god så lutar Lenis över på onda sidan, är Lilltess å andra sidan ond så är Lenis troligare mot det goda. Jag tror inte att en ond valt att lägga en andraröst på en kollega så tidigt i DL1.
Jag hoppas att goda kan samla sina röster idag för att få ut en ond!
Jag tror faktiskt att mirtai kan vara en ulv som flutit med lite. (Se tidigare inlägg för mer ingående teori)
Lilltess röstar på mirtai
Flutit med? Att lägga en udda röst som jag gör idag är väl snarare att sticka ut?
Flutit med? Att lägga en udda röst som jag gör idag är väl snarare att sticka ut?
Det har du inte, men eftersom lilltess i det läget har en majoritet av rösterna och du väljer att inte försöka jämna ut, utan istället lägga en udda som trots allt ökar chansen att lilltess åker (mindre än om du röstat på henne, men mer än om du röstat på mig eller hemlig) så går det ju att tolka som att du helst ser att lilltess åker av de tre.Var har jag skrivit det?
Fast enligt cirkus teori mot mig så ska ju singelröster vara så som man ska rösta.. Nu får ni bestämma er