Status
Stängd för vidare inlägg.
Den hade (alla hade en röst på sig utom du när jag skrev, då hade ingen ändrat) inte gjort ett skit oavsett var jag lagt den. Så vad menar du med det? En andraröst får man ju uppenbarligen inte lägga i den här leken och den hade ju som du skriver, gjort NADA. Eller är nada mer eller mindre i en skala av noll till noll..? I en lek där alla har en röst o en tre så kommer min röst inte göra något. Jag räknar inte med att folk ska ändra sina röster i sista sekund.

Jodå man får lägga andraröster.

Jag tror att du har missat hur jag tänkte. Tidigare så har ju andraröster enligt dig (inte enligt mig) varit generaltabbe 1 för en ulv - du har själv skrivit det nånstans. Jag vill bara säga att så är det inte längre. I min analys så handlar det om vilken roll den har som åker - är den god så är ju chansen större att någon av de som röstat där är en ond - både första och andraröst. Alltså - tänker jag att om Lilltess är god så är chansen större att du är ond. Samma resonemang med Q/Hedinn2 - där hade jag ju fel uppenbarligen.

Jag skrev ju tidigare att jag inte såg de två rösterna på Lilltess innan jag lade min röst där, då jag lekte från mobilen. Hur mer ska jag kunna besvara det.
Förstår att jag ringer pyrt till imorgon på lynchen, om inte ulvarna äter mig i natt förstås. Med redan två viktiga goda ute så är alla goda som ryker en chans mindre för goda sidan att vinna. Tänk på det.

Lyssnar på ett dåligt förband så passar på att kika in. Det var då fanken att hedinn2 åkte.
Jag ska läsa noggrannare när jag kommer hem men spontant känns det som att jag nog var helt fel ute med rösten på lilltess och jag kan ärligt säga att jag fick gripa något snabbt och rösta :( men jag tycker lilltess har presenterat vettiga tankar av det jag snabbläst nu.

Jag skrev ju tidigare att jag inte såg de två rösterna på Lilltess innan jag lade min röst där, då jag lekte från mobilen. Hur mer ska jag kunna besvara det.
Förstår att jag ringer pyrt till imorgon på lynchen, om inte ulvarna äter mig i natt förstås. Med redan två viktiga goda ute så är alla goda som ryker en chans mindre för goda sidan att vinna. Tänk på det.

Varför skulle du ligga mer pyrt till än någon annan?
Vi vet ju inte Lilltess roll - är hon ond så borde du tvärt om ligga bra till som la rösten där. Är hon däremot god så förstår jag att du tror att du ligger pyrt till. Den enda som kan veta är ju de onda

Jag vill på en gång flagga för att jag inte kommer in förrän imorgon kväll igen. Under förutsättning att jag klarar natten. Varje god som åker är ett steg åt fel håll. Jag åker hemifrån vid 6.30 och är hemma igen till 19-tiden.

Varför skulle du ligga mer pyrt till än någon annan?
Vi vet ju inte Lilltess roll - är hon ond så borde du tvärt om ligga bra till som la rösten där. Är hon däremot god så förstår jag att du tror att du ligger pyrt till. Den enda som kan veta är ju de onda
För att jag förstår att tredjerösten på någon ser konstigt ut. Visar det sig att Lilltess är ond, ja då är det en annan femma. Men det innebär ju också att siaren väljer rätt att sia - och kan förmedla det den får reda på på ett bra vis.

För att jag förstår att tredjerösten på någon ser konstigt ut. Visar det sig att Lilltess är ond, ja då är det en annan femma. Men det innebär ju också att siaren väljer rätt att sia - och kan förmedla det den får reda på på ett bra vis.

Siaren fick sia inatt - men den siar ju bara varannan natt.

Ja en tredjeröst på en god är såklart rätt graverande.

Siaren fick sia inatt - men den siar ju bara varannan natt.

Ja en tredjeröst på en god är såklart rätt graverande.
Då vet bara ulvarna om Lilltess sitter i lyan eller ej. För jag har inte sett nån som påstått att den kan känna till nåt.
Frågan är ju hur många onda som finns utanför lyan och vad de har för roller i så fall.

sådär lite bilder på underverken :love:
de verkar bli 4 , jag var rädd för 6 eller fler med tanke på mammakatts omfång innan
Och hoppas att hon bara lagt på sig lite extra då hon fortfarande ser rund ut :cool:
IMG_2178.jpg
IMG_2246.jpg

:love::love::love::love:
en var för varje kattunge
IMG_2182.jpg

såklart mamma katt fick serverat efter barnen:D;)

DL 1
11:41 Blacksmithfarm röstar på Lilltess
17:56 Lenis röstar på Lilltess
18:22 cirkus röstar på Lenis
19:40 hemlig röstar på Hedinn
20:17 Ferrari röstar på quarter4ever
20:39 Hedinn röstar på bollen__
20:41 Mirtai röstar på hemlig
20:51 Lilltess röstar på Blacksmithfarm
20:51 bollen__ röstar på Ferrari
21:00 quarter4ever röstar på hedinn

Hedinn lösmynt spion
Bsf bybo

DL2 21:00
19:25 cirkus röstar på Hedinn2
19:48 Bollen__ röstar på Lilltess

19:50 Hedinn2 röstar på Lilltess
19:52 hemlig röstar på lilltess
20:16 Ferrari röstar på Hemlig

20:18 Mirtai röstar på Lenis
20:33 Lilltess röstar på mirtai
20:46 Mirtai ändrar sin röst till Hedinn2
20:48 Lenis röstar på cirkus
20:50 Hedinn2 ändrar sin röst till Hemlig

Hedinn2/Q Välsignad

Q´s röst på Hedinn i första DL var iaf ingen räddningröst från ulvarna. Det behöver ju inte betyda att Lilltess är god men jag tycker att det ställer henne i bättre dager än vad det gjorde igår.
Lilltess tror att det finns en ulv bland rösterna på henne, eftersom jag vet min roll så är det bara hemlig kvar då lilltess bara fick två röster. (hedinn2 ändrade röst och var dessutom god) Hemlig la första rösten på Hedinn igår, och idag la hon en tredje (!) röst på Lilltess som dock blev en andraröst. Det är lite skumt faktiskt. Jag vet att jag röstade på Lilltess men jag hoppas att det var uppenbart att jag hade tidsbrist och ingen speciell tid att tänka på. Att då lägga en tredjeröst där gör det liksom..skumt.

Ni hade missat att grönmarkera mig på ett ställe :mad::p

DL 1
11:41 Blacksmithfarm röstar på Lilltess
17:56 Lenis röstar på Lilltess
18:22 cirkus röstar på Lenis
19:40 hemlig röstar på Hedinn
20:17 Ferrari röstar på quarter4ever
20:39 Hedinn röstar på bollen__
20:41 Mirtai röstar på hemlig
20:51 Lilltess röstar på Blacksmithfarm
20:51 bollen__ röstar på Ferrari
21:00 quarter4ever röstar på hedinn

Hedinn lösmynt spion
Bsf bybo

DL2 21:00
19:25 cirkus röstar på Hedinn2
19:48 Bollen__ röstar på Lilltess

19:50 Hedinn2 röstar på Lilltess
19:52 hemlig röstar på lilltess
20:16 Ferrari röstar på Hemlig

20:18 Mirtai röstar på Lenis
20:33 Lilltess röstar på mirtai
20:46 Mirtai ändrar sin röst till Hedinn2
20:48 Lenis röstar på cirkus
20:50 Hedinn2 ändrar sin röst till Hemlig

Hedinn2/Q Välsignad

sådär lite bilder på underverken :love:
de verkar bli 4 , jag var rädd för 6 eller fler med tanke på mammakatts omfång innan
Och hoppas att hon bara lagt på sig lite extra då hon fortfarande ser rund ut :cool:
IMG_2178.jpg
IMG_2246.jpg

:love::love::love::love:
en var för varje kattunge
IMG_2182.jpg

såklart mamma katt fick serverat efter barnen:D;)
:love::love:

Måste vara ditt fel att jag drömde i natt att min kisse var gravid. :laugh:

Uppdatering!

Ulvarna käkade Lenis som var bybo.

Dagdl 21:00
Nattdl 09:00

Sorry för sen uppdatering, hamnade bakom en långtradare på väg till jobbet. :arghh:

OBS!!!

Eftersom jag i ett svagt ögonblick sa att vi skulle vara klara med leken till helgen, så blir det dubbellynch ikväll! :bump: Dvs alla ska rösta på två olika personer med motivering och det är två som åker ut. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 055
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 404
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 552
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 596
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar