Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag går motvalls
jag röstar på hedinn för att hon verkligen borde vara ond just nu
Vettig är hon väl alltid när hon inte är delfin:love:
men jag tror hon skriver från ett ont perspektiv i denna leken faktiskt
det är något hur hon väljer vad hon fokuserar på som fått mig på det spåret
god damn me otherwise

Q röstar på hedinn
Varför vända på ett sånt sätt i sista minuten, med en möjligt avgörande röst? Det ger ju knappast någon fördel för goda om det är den sidan du spelar för.

DL 1 21:00
11:41 Blacksmithfarm röstar på Lilltess
17.56 Lenis röstar på lillTess
18.22 cirkus röstar på Lenis
19.40 hemlig röstar på Hedinn
20.17 Ferrari röstar på Q
20.39 Hedinn röstar på bollen__
20.41 Mirtai röstar på Hemlig
20.51 Lilltess röstar på BSF
20.51 bollen__ röstar på ferrari
21.00 Q röstar på hedinn

Lilltess: 2
Lenis 1
hedinn 2
Q 1
bollen__ 1
hemlig 1
BSF 1
ferrari

Ni har lynchat Hedinn, som var lösmynt spion.

@quarter4ever och @Blacksmithfarm får varsin

661984_32889410+(1).jpg

Som kanske kan behövas... ;)

Nattdl 08:00
Dagdl 21:00

Min fundering är om det finns en dold röst nånstans eller om det blev lottning. Ulvarna lär ju jubla i alla fall. Eller onda, oavsett vad de har för roll.

Det här får mig att kasta misstänksamma blickar åt både @quarter4ever och @Lilltess ...
Q's röst i sista sekunden knuffar upp Hedinn till lottning mot Lilltess, vilket ser ut som en räddningsröst. Samtidigt är det kanske väl uppenbart, och Lilltess kunde ha försökt att rädda sig själv. Oavsett så reagerar jag på det och tänker ha det i bakhuvudet.

Det här får mig att kasta misstänksamma blickar åt både @quarter4ever och @Lilltess ...
Q's röst i sista sekunden knuffar upp Hedinn till lottning mot Lilltess, vilket ser ut som en räddningsröst. Samtidigt är det kanske väl uppenbart, och Lilltess kunde ha försökt att rädda sig själv. Oavsett så reagerar jag på det och tänker ha det i bakhuvudet.

Jag tänkte samma sak, men en ond Q kan mkt väl ha gjort det för att få oss att misstänka Lilltess. Hur som, Q är högt upp på min lista!

Jag håller med. Samtidigt så fanns det ju flera med 1 röst redan som hon kunnat lägga rösten på. Jag tror ändå att man reagerar mer pga Hedinns roll?

Oj hoppas allt är som det ska :) jag vet inte hur långt du har kvar? Oavsett så klart jag håller tummarna för att allt är ok:)

Tack! Är bara i v 24 så jag hoppas allt lilleman vill stanna lite till. Vi fick åka hem nu i varje fall så hoppet lever <3 Kan dock inte tala om för mannen att jag passade på att posta en ulvleksröst det sista jag gjorde innan jag gick ut till bilen :o Men jag trodde faktiskt vi skulle få ok besked.. men lite knäpp är jag nog. :angel:

har jag väl inte skrivit heller???? :confused:
edit jo det gjorde jag visst :o sorry rättar!
skulle varit lenis

Tänk, att i förra leken fick jag en himla massa misstankar emot mig för att jag skrev fel namn ang en viss röst ;)

Jag tänkte samma sak, men en ond Q kan mkt väl ha gjort det för att få oss att misstänka Lilltess. Hur som, Q är högt upp på min lista!
Ja, Q är helt klart den skummaste av de två, Lilltess kan vara offer.

Jag håller med. Samtidigt så fanns det ju flera med 1 röst redan som hon kunnat lägga rösten på. Jag tror ändå att man reagerar mer pga Hedinns roll?
Det är möjligt att Hedinns roll gör att jag reagerar mer på Q's röst. Men jag tycker ändå att Q's röst är skum.

Oki, sjukt trist med Hedinn. Jag fick inga vibbar av henne åt det onda hållet. Och därmed får ingen veta nånting om något.. på gott o ont.

Jag undrar jag över rösterna där, visst det kan mycket väl vara en taskig slump men alltså Qs röst känns lite halvdan.. man kan spela högt i en liten lek där onda lätt kan få övertaget på bara ett par lyncher. Får se vad som händer imorgon.

Oki, sjukt trist med Hedinn. Jag fick inga vibbar av henne åt det onda hållet. Och därmed får ingen veta nånting om något.. på gott o ont.

Jag undrar jag över rösterna där, visst det kan mycket väl vara en taskig slump men alltså Qs röst känns lite halvdan.. man kan spela högt i en liten lek där onda lätt kan få övertaget på bara ett par lyncher. Får se vad som händer imorgon.

jaharu
Där kändes du ju inte så god alls :p
oavsett:
men hoppas det gått bra på kollen på förlossningen:)
edit : såg vad du skrev och den lille/a sak definitivt stanna kvar minst 10 v till!:heart en ulvlek är inget mot att bli förälder igen - så gläd bort det där med ulvlek på bb-ok:)

jaharu
Där kändes du ju inte så god alls :p
oavsett:
men hoppas det gått bra på kollen på förlossningen:)

Hur tänkte du då? Om du menar på gott och ont så tänkte jag på exakt det jag frågade om specifikt innan; om det var tvingande att spionen delade med sig. Om spionen då ger bort infon till en i lyan kan det ställa till det, medan en god kanske kan få lite vägledning. Och jag som var häxa sist och haft andra sådana roller innan vet ju att det kan va skitsvårt.. se på mig sist, som bara häxade bort godas röster :crazy:

Btw känns det än mer ulvigt att du kastar lite lösa såna där "du känns inte god"-vibbar utan att utveckla.. hmm ;)

Hur tänkte du då? Om du menar på gott och ont så tänkte jag på exakt det jag frågade om specifikt innan; om det var tvingande att spionen delade med sig. Om spionen då ger bort infon till en i lyan kan det ställa till det, medan en god kanske kan få lite vägledning. Och jag som var häxa sist och haft andra sådana roller innan vet ju att det kan va skitsvårt.. se på mig sist, som bara häxade bort godas röster :crazy:

Btw känns det än mer ulvigt att du kastar lite lösa såna där "du känns inte god"-vibbar utan att utveckla.. hmm ;)
Jag skrev en edit ......
och jag ska utveckla - du har rätt där(my bad.-sorry alla:crazy:)

jag reagerade på rätt mycket vad du skrev där helt enkelt :) och jag ska posta nu och uppdatera med exakt vad så det kommer - men då ser ni iaf
+ med citat
menar detta:

:)

Senast ändrad:
Jag ska gå och lägga mig nu, så ni inte funderar över att det inte kommer fler inlägg från mig idag. Go'natt tråden :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 055
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 404
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 550
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 596
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare