Jag tänkte ju (lite för självklart) direkt att Bsf skulle vara fårulven när hon röstade på mig sådär tidigt. Men sen nu när vi har vridit på det en del så känns hon ju inte lika trolig längre. Det känns som att det måste "till så mycket" för att det ska passa in på henne?!
Vad gör att du inte tror hon har den rollen? Att hon inte räddade Lena?

Visst det känns som hon borde ha haft koll och sett de sena rösterna men risken är stor att hon ändå inte hann. Sedan tycker jag hon var snabb med att misstänka att du har den rollen idag.

Kanske inte går lista ut vem som är fårulven idag.

Vad gör att du inte tror hon har den rollen? Att hon inte räddade Lena?

Visst det känns som hon borde ha haft koll och sett de sena rösterna men risken är stor att hon ändå inte hann. Sedan tycker jag hon var snabb med att misstänka att du har den rollen idag.

Kanske inte går lista ut vem som är fårulven idag.
Ja, det var det som gjorde att jag inte tyckte att hon kunde vara fårulv. Men om Emth är ond, så kan hon ju mycket väl vara det. Iom att BSF röstat på Habina, och de två onda isåfall hade 2 röster var så kanske hon inte la fårulvsrösten på någon av de onda. För om Bsf var fårulv, Emth god, så förstår jag inte varför inte Emth åkte. I DL2 alltså.

Åh vad jag tycker illa om roller som fårulvar, jag ser inga och alla möjliga olika varianter på vem som skulle kunna vara fårulven. :banghead: Så just nu försöker jag låta bli att tänka på den rollen för att komma vidare, annars börjar jag snart tro att jag är den enda goda kvar i den här leken... :cautious:

Men för att titta på dem som är skumma så är Emtherlia fortfarande väldigt skum i mina ögon, börjar med en udda röst på Ferrari (dvs udda som ensam), ändrar till Lampan som många av oss gjorde. I dl 2 röstar hon åter igen med en udda röst på Bollen och ändrar i sista minuten till LenaH för att rädda sig själva. Det som ställer till det för mig där är fårulven, men det kan ju ha blivit något missförstånd i lyan eller härdsmälta som gjorde att fårulven inte kunde rädda både LenaH och Emtherlia. Det slår mig även att det skulle ha kunnat bli lottning mellan de tre och lyan hoppades på att Habina skulle åka? Eller tänker jag helt snett då? Och i gårdagens lynch kan hon ha försökt bättra på sin röstningsstatestik genom att rösta på en kollega som hon visste var ond? Men det känns som om det finns väldigt mycket frågetecken i min fundering.

Sen har vi Bollen_ hon har själv lyft fram att hon skulle kunna vara fårulven efter dl 2 och egentligen så finns det inget som talar emot det? Är det ett väldigt modigt drag av fårulven att peka på sig själv och på det sättet försöka bli godförklarad eller är det en god som försöker vrida och vända på alla möjligheter?

Ferrari sen då, jag har varit lite förlåtande eftersom hon är återvändare men att ändra röst till någon hon tror är god? :crazy: Det känns nästan lite väl magstarkt även för en ulv... Många röständringar och lite snurrigt överlag, men är det en ond som snurrar till det eller en god?

Gravinda inser jag att jag har tappat lite, där har vi åter igen en som skulle kunna vara fårulven, och det skulle dessutom kunna stämma väldigt bra om Emtherlia är ulv också. Igår la hon en väldigt udda röst på Artline och som fårulv kanske det var det bästa hon kunde göra och såg sen till att Habina åkte med sin dolda röst.

Och för att komma till dem som inte känns så skumma just nu för mig,

BSF, skulle precis som Bollen_ kunnat vara fårulven sett till dl 2 men hon var ändå inne runt dl och hon är väl erfaren nog att kunna slänga in en räddning på sin kollega LenaH? Om det nu inte var så att det var två kollegor och hon räddade Emtherlia istället? Att hon skulle ha varit upptagen med röstlistor känns ju en aning långsökt, är man fårulv så är man nog mer alert men avskriva det helt vågar jag inte.

Artline sen då, jag inser ju att hon inte ha skrivit så mycket så det kan vara det som gör att hon inte känns så skum men inte heller röstningarna är något som jag reagerar över, helt enkelt väldigt neutral för mig vilket gör att jag kanske borde kolla upp henne bättre? O_o

Lobelia, vad ska jag säga om Lobelia? :crazy: Hon är alldeles för skicklig för mig, hon kan lika gärna vara god som ond och kan lura mig långt upp efter väggarna men ibland gör hon misstag som ulv och den här gången har jag inte sett något som skulle kunna tyda på något misstag vilket åtminstone gör henne neutral för mig.

Ja, det var det som gjorde att jag inte tyckte att hon kunde vara fårulv. Men om Emth är ond, så kan hon ju mycket väl vara det. Iom att BSF röstat på Habina, och de två onda isåfall hade 2 röster var så kanske hon inte la fårulvsrösten på någon av de onda. För om Bsf var fårulv, Emth god, så förstår jag inte varför inte Emth åkte. I DL2 alltså.
Jag håller med att det var konstigt att Em inte åkte. Men de sista rösterna kom 22:05. Så hinna se de och skicka ett pm på några sekunder är nästan övermänskligt.

Men jag tror att en ond Em hade misstänkt dig. Hon hade en teori som passade dig men tyckte du resonera bra. Men jag tror att hon som ond inte hade släppt det.

Så jag tror Lena åkte mot en god och ulvarna hade hoppats då ut Habina den lynchen men att de två sista rösterna ställde till det. Det konstiga är att Ferrari (om hon är ulv) inte röstade på Habina. Kanske trodde de att Lena skulle klara sig?

Insåg precis att habina hade tre röster och troligen fårulven (misstänker jag). Det innebär att fårulven måste vara en av de som inte röstade på henne. Annars hade hon bara 3 röster.

Det lämnar Lobelia som fårulv.

DL 2
15:53
LenaH röstar på Snurrfian
17:44
Poisonous röstar på Habina
19:01
bollen__ röstar på Emtherlia
21:17
Niyama röstar på Lobelia
21:21
Blacksmithfarm röstar på Habina
21:45
Paddington röstar på LenaH
21:50 Emtherlia röstar på bollen__
21:57 Gravinda röstar på Habina
22:00
Habina röstar på LenaH
22:00
FiaM röstar på Emtherlia
22:01
Snurrfian röstar på LenaH
22:01
Lobelia röstar på Gravinda
22:04 Artline röstar på Emtherlia
22:05
Ferrari röstar på Emtherlia
22:05 Emtherlia ändrar röst till LenaH

Vi vet att P inte var fårulv, om gravinda och Bsf inte är fårulvar. Så hade hon tre röster. Röstade även fårulven där så hamnade Habina i lottning med Lena.

11:29 Gravinda röstar på Lampan
11:34 Lampan röstar på Gravinda
17:32 Niyama röstar på Lampan
21:13 Poisonous röstar på Habina

21:27 Lampan röstar på Niyama
21:32 Habina röstar på Niyama
21:42 Snurrfian röstar på Habina
21:46 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
21:48 Emtherlia röstar på Ferrari
21:52 LenaH röstar på Snurrfian
21:56 Habina ändrar röst till Lampan
21:58 bollen__ röstar på Lampan
21:59 Artline röstar på Lampan
21:59 Snurrfian ändrar röst till Lampan
21:59 Emtherlia ändrar röst till Lampan
22:00 Lobelia röstar på Snurrfian
22:00 FiaM röstar på Paddington
22:00 Lampan röstar på Habina

22:01 quarter4ever röstar på Lampan
22:01 Ferrari röstar på Lampan
22:06 Paddington röstar på Lampan
Lampan lynchas (tvilling)
quarter käkas (bybo)

Det jag noterar DL1 är att LenaH lägger en andra röst på Snurrfian, lite vågat om Snurris sitter i Lyan men okaraktäristiskt för LenaH som vanligen lägger en uddaröst. Hon kan ha haft på känn att Lampan skulle få röster eller kanske tom veta om de diskuterat i lyan. Var fårulven röstar är helt omöjligt att säga utifrån resultatet.

DL 2
15:53 LenaH röstar på Snurrfian I
17:44 Poisonous röstar på Habina I
19:01 bollen__ röstar på Emtherlia I
21:17 Niyama röstar på Lobelia I
21:21 Blacksmithfarm röstar på Habina II
21:45 Paddington röstar på LenaH I

21:50 Emtherlia röstar på bollen__ I
21:57 Gravinda röstar på Habina III
22:00 Habina röstar på LenaH II
22:00 FiaM röstar på Emtherlia II
22:01 Snurrfian röstar på LenaH III
22:01 Lobelia röstar på Gravinda I
22:04 Artline röstar på Emtherlia III
22:05 Ferrari röstar på Emtherlia IIII
22:05 Emtherlia ändrar röst till LenaH IIII

LenaH lynchas (ulv)
Paddi/Q käkas (siarlärling1)

Det finns nästan oändliga variationer hur fårulvsrösten har lagts, den dolda kan ha kommit på vem som (men endast på emth om den röstade öppet på henne också) men det är osannolikt att den hamnat på LenaH både den öppna och den slutna, det vore mest korkat i det här läget. Röstar man tidigt så lägger man åtminstone den på en god och en dold alibiröst låter konstig och verkningslös, i synnerhet som den förutsätter en öppen röst på samma person och då en ul. Bland de öppna så är det h

Möjliga fårulvar är alltså alla utom Emth,och Snurrfian

DL 3
12:20
Blacksmithfarm röstar på Poisonous
21:08
Gravinda röstar på Artline
21:18
Habina röstar på Poisonous
21:25
Emtherlia röstar på Poisonous
21:29
Artline röstar på Habina
21:30 Ferrari röstar på Emtherlia
21:44 Lobelia röstar på Emtherlia
21:54
bollen__ röstar på Poisonous
21:57
Snurrfian röstar på Habina
22:04
FiaM röstar på Emtherlia
Ferrari byter röst till Habina
Habina - ängel
Niyama - bybo
Poisonous - ulv
FiaM - lösmynt spion

Här är det tydligare, eftersom fårulven bevisligen röstade på Habina dolt och ulvarna sedan vann lottningen alternativ fårulven röstade på pois framträder
BSF
Emth
och bollen__

som lite mer troliga kandidater men Emth är troligen inte fårulven utifrån resonemenget från DL2

Och Ferari, snurrfian och Art som helt omisstänkta för att vara fårulvar, så @Artline svaret på din fråga om vem som jag tror är fårulven kan jag inte besvara, det blir för många men jag har som sagt svårt att se emth, snurrism Ferari och Art i den rollen. Övriga är mer eller mindre troliga.

Men för att titta på dem som är skumma så är Emtherlia fortfarande väldigt skum i mina ögon, börjar med en udda röst på Ferrari (dvs udda som ensam), ändrar till Lampan som många av oss gjorde. I dl 2 röstar hon åter igen med en udda röst på Bollen och ändrar i sista minuten till LenaH för att rädda sig själva. Det som ställer till det för mig där är fårulven, men det kan ju ha blivit något missförstånd i lyan eller härdsmälta som gjorde att fårulven inte kunde rädda både LenaH och Emtherlia. Det slår mig även att det skulle ha kunnat bli lottning mellan de tre och lyan hoppades på att Habina skulle åka? Eller tänker jag helt snett då? Och i gårdagens lynch kan hon ha försökt bättra på sin röstningsstatestik genom att rösta på en kollega som hon visste var ond? Men det känns som om det finns väldigt mycket frågetecken i min fundering.

Sen har vi Bollen_ hon har själv lyft fram att hon skulle kunna vara fårulven efter dl 2 och egentligen så finns det inget som talar emot det? Är det ett väldigt modigt drag av fårulven att peka på sig själv och på det sättet försöka bli godförklarad eller är det en god som försöker vrida och vända på alla möjligheter?
.

Jag tror inte att Em som ulv hade röstat på Lena. Då hade hon röstat på Habina. Troligen röstade fårulven där. Då hade Habina åkt. Jag tror på andra alternativet om Bollen. Hon har vänt och vridit på fårulven grejen utan att ha ett svar på vem som är fårulven. Hade hon varit fårulven själv så hade hon nog redan misstänkt någon annan för att vara det.

får ulven är ju en spännande grej, dock väldigt väldigt klurig. Jag känner mig sjukt osäker där, rent logiskt vill jag placera bollen och BSF som mest troliga, och av dom två så känns BSF mer "god". Jag lämnar detta just nu, och går över till vanligt ulvjagande.

När det gäller Ferrari så tycker jag inte att rösten på Habina kan försvaras, hon var säker på att habina var god men slänger ändå in en sista röst i slutet för att det var för mycket mot habina, dock kan hon inte namnge detta mer än att hon var borta från datorn och för att hon inte tycker att man ska rösta ut personer som är inaktiva trots att man kan tänka att de är onda? det är ju bara jätte skumt, att vi ska spara på onda för att det är synd om dom ? det är full on war, good vs evil, spare none, är du ond ska du ut oavsett om du har fotbollsträning eller dåligt internet.
Den enda som vill skydda en ond är en ond. Den enda som vill rösta ut en som den är säker på är god, är en ond.

Gravinda röstar på Ferrari

Så lite till vad jag tror om folk, jag har haft lite mer tid att läsa igenom leken och har fått omvärdera Emthrelia. Då jag genom tidigare inlägg kommit fram till att hon troligen inte är fårulv så skulle det vara direkt konstigt om hon slagit i spiken i kistan på en ulvkompis i DL 2 så min röst igår var tyvärr felaktig men baserade sig mest på en slarvig genomläsning och tankarna var mer på en lyckad skänkelvikning på min pålla än på ulvleken får jag erkänna. Utifrån detta sätter jag Emth åt goda hållet.

Ferari har i mina ögon nästan kommit med en blopper, genom att hon i sista stund ändrade en röst till Habina och sedan glatt deklarerade att hon hållit Habina som god men att hon av icke angivna skäl ändrade sig någon gång mellan 21:30 och 21:53.

När hon förklarar sig så citerar hon sedan hela sitt röstinlägg på Habina och en liten del av det på Emth och hänvisar till att teorin på emth var så dålig. Tacka sjutton för att den var dålig när man glömmer över hälften.

så här lyder hela

"Anledningen är att jag tror att hon OCH Pois är onda, men eftersom Pois internet inte fungerar så kan hon inte rösta ändå. Emth röstade på Bollen först, och kanske är det där som Pois (om hon nu är fårulv) riktigta röst också låg. Det var nog ingen i lyan som hade räknat med att Emth skulle få tre snabba röster mellan 22.00-22,05

Nej, Emth känns lurig, likaså Pois, men en person som inte är online kan inte rösta så därför så blir det ovanstående val för mig."

Hon har två onda kandidater, vill inte rösta på den ena för att denne har problem med internet och så lägger hon rösten på den andra för att 23 minuter senare ändra sig till en som hon trodde var god men blivit osäker på. Sedan har hon inte tid att posta förrän vid DL enligt utsago.

Äh lika bra att rösta motiveringen ovan, bättre att jaga en nästan säker ulv än att chansa på en osäker fårulv.

Lobelia röstar på Ferari

Nog för att jag är snurrig och velig. Men jag hade som ulv aldrig chansat och lagt en sån röst. Det är rätt korkat i mina ögon för då får man ju ögonen på sig.

Och se vad som hände, två snabba röster på mig. Tror minsann lya-medlemmarna blir glada för denna öppning.

Vilka dom än är, fortfarande tveksam.

Nog för att jag är snurrig och velig. Men jag hade som ulv aldrig chansat och lagt en sån röst. Det är rätt korkat i mina ögon för då får man ju ögonen på sig.

Och se vad som hände, två snabba röster på mig. Tror minsann lya-medlemmarna blir glada för denna öppning.

Vilka dom än är, fortfarande tveksam.

Vad fick dig att ändra din röst mer exakt? Det där med dålig motivering kan vi stryla, du hade skrivit en betydligt längre och bättre än den du ville ge sken av?

Vem tror du sitter i lyan och varför?

Nejdå, jag tog bara ur det viktigaste med motiveringen mot Emth. Kändes onödigt att skriva mera än nödvändigt.

Skriver gärna mer lite senare, sitter på mobilen och det är fruktansvärt irriterande på en 4,3" skärm. Om det är okej att vänta? Borde vara hemma vid 21.30

Nejdå, jag tog bara ur det viktigaste med motiveringen mot Emth. Kändes onödigt att skriva mera än nödvändigt.

Skriver gärna mer lite senare, sitter på mobilen och det är fruktansvärt irriterande på en 4,3" skärm. Om det är okej att vänta? Borde vara hemma vid 21.30
Du vill visa på att en motivering är dålig och så kopierar du en 3:e del....för resten är onödigt? Onödigt för att den visar att motiveringen är långt bättre än det du vill förespegla?

Och vad var det som fick dig att ändra din röst en minut före DL eller vad det var till någon där du trodde det saknade betydelse? Varför sticka ut hakan såsom god och riskera vinsten genom en ändring som du tror är poänglös? Är det typiskt goda eller?

Du skriver också att du trodde rösten saknade betydelse vid tillfället. Menar du att man sticker ut hakan om man gör en betydelselös röständring förresten, du trodde ju inte att den skulle betyda något enligt dig själv?

I första lynchen så lägger Lena andra rösten på snurrfian. I andra lynchen lägger Snurrfian tredje rösten på Lena.Visst kan det vara alibi men jag har svårt att tänka mig att de skulle riskera att offra varandra på det sättet. Så snurrfian borde vara god?

I första lynchen så lägger Lena andra rösten på snurrfian. I andra lynchen lägger Snurrfian tredje rösten på Lena.Visst kan det vara alibi men jag har svårt att tänka mig att de skulle riskera att offra varandra på det sättet. Så snurrfian borde vara god?
Jag har haft lite tankar åt det hållet, hon är åtminstone inte min första ulvkandidat.

Röstlista DL4 kl 22.45

11.48 Blacksmithfarm röstar på bollen__
20.00 Gravinda röstar på Ferrari
20.02 Lobelia röstar på Ferrari

bollen__ 1
Ferrari 2

får ulven är ju en spännande grej, dock väldigt väldigt klurig. Jag känner mig sjukt osäker där, rent logiskt vill jag placera bollen och BSF som mest troliga, och av dom två så känns BSF mer "god". Jag lämnar detta just nu, och går över till vanligt ulvjagande.

När det gäller Ferrari så tycker jag inte att rösten på Habina kan försvaras, hon var säker på att habina var god men slänger ändå in en sista röst i slutet för att det var för mycket mot habina, dock kan hon inte namnge detta mer än att hon var borta från datorn och för att hon inte tycker att man ska rösta ut personer som är inaktiva trots att man kan tänka att de är onda? det är ju bara jätte skumt, att vi ska spara på onda för att det är synd om dom ? det är full on war, good vs evil, spare none, är du ond ska du ut oavsett om du har fotbollsträning eller dåligt internet.
Den enda som vill skydda en ond är en ond. Den enda som vill rösta ut en som den är säker på är god, är en ond.

Gravinda röstar på Ferrari

Varför rösta ut en inaktiv ond som ändå kommer att kickas från leken pga dåligt internet? LL hade ju kickat henne förr eller senare ändå och jag tror därför att en röst på en annan ulv hade varit mer effektiv för att få goda sidan att vinna. Kanske bara är jag som resonerar som så, det mest logiska är ju att gå efter ulvarna som faktiskt ÄR aktiva och inte de som inte ens har internet till att kunna rösta. Pois skrev ju det, att hon mest troligt var tvungen att hoppa av, röstade, och dök inte upp igen. Så jo, visst ville jag ha ut Pois som verkade luden, men högsta prioritet är att få ut ulvar som faktiskt kan käka upp oss. Just i gårdagens läge var Pois rätt harmlös.....

Vad fick dig att ändra din röst mer exakt? Det där med dålig motivering kan vi stryla, du hade skrivit en betydligt längre och bättre än den du ville ge sken av?

Vem tror du sitter i lyan och varför?

Jag har inget konkret att gå på, just nu vart det ju pajkastning på mig pga min röst. En röst som inte bara jag lade, finns ju fler alternativ att gå på. Jag säger inte att de andra är onda, jag valde faktiskt att följa Snurrfian lite på den rösten då jag var så tveksam. Hon har lekt denna leken länge och verkar ha bra koll på spelarna och deras spelsätt. Det faktum att hon fick ut LenaH genom att lägga sin tredjeröst på henne kändes ju som en godförklaring. Flera av er i leken tyckte hon var god, eller iallafall neutral åt det goda hållet. Habina har bra många fler varit misstänksamma till, i DL1 var det delade bud. Men i DL 2 så var det tre som röstade på Habina (varav en ulv) och en på Snurris (ulv-röst). Och i DL3 så hade Snurris inga röster och Habina hade 2 (innan jag la min röst).

Jag ÄR ny och osäker. Det kändes lä ökjtt gå efter Emth men började misstro mitt egna omdöme och nu tror jag faktiskt att hon ÄR god. Så jag kommer inte rösta ,mnh på henne igen, jag har en hyfsad tanke om vilken roll hon har (vet inte om det är mot reglerna att skriva ut, så lämnar det blankt).

Jag tror inte att Em som ulv hade röstat på Lena. Då hade hon röstat på Habina. Troligen röstade fårulven där. Då hade Habina åkt. Jag tror på andra alternativet om Bollen. Hon har vänt och vridit på fårulven grejen utan att ha ett svar på vem som är fårulven. Hade hon varit fårulven själv så hade hon nog redan misstänkt någon annan för att vara det.
Jag vet inte vad jag ska tro... Jag har ju varit inne på att Ferrari skulle kunna vara ulv, men samtidigt har nu Gravinda som jag också misstänker lagt första rösten på Ferrari, men å andra sidan så har Lobelia som jag vill hålla åt det mer neutrala hållet lagt en andra röst på Ferrari och då känns det mer troligt att det faktiskt är så att Ferrari är ulv, men hon kan väl inte vara fårulven? Eller kan hon det? Där tror jag mer på någon annan men jag har för många olika kandidater där. Men om du säger att Em inte är ulv och att Bollen inte är fårulven, vem är kvar på? Då kliver Gravinda fram som mer misstänkt för mig...

21.32 Lägger Habina en andra-röst på Niyama, en god spelare. Om hon hade varit ulv så hade hon vetat att Niyama är god, och att lägga en andra-röst kan gå förbi hyfsat obemärkt. Habina ändrar (likt många andra) sin röst till Lampan.

DL 2
15:53 LenaH röstar på Snurrfian
17:44 Poisonous röstar på Habina
19:01 bollen__ röstar på Emtherlia
21:17 Niyama röstar på Lobelia
21:21 Blacksmithfarm röstar på Habina
21:45 Paddington röstar på LenaH

21:50 Emtherlia röstar på bollen__
21:57 Gravinda röstar på Habina
---> 22:00 Habina röstar på LenaH <--
22:00 FiaM röstar på Emtherlia
22:01 Snurrfian röstar på LenaH
22:01 Lobelia röstar på Gravinda
22:04 Artline röstar på Emtherlia
22:05 Ferrari röstar på Emtherlia
22:05 Emtherlia ändrar röst till
LenaH

Även här lägger Habina en andra-röst, vilket ser ut som en alibi-röst om hon nu hade varit ond. Att Snurrfian OCH Emth skulle rösa på ulv-kollegan var inte planerat. Men att lägga en andra röst på LenaH känns inte som konstigt om man söker alibi i framtida lyncher. Nu i efterhand när jag vet att Habina var god, så tror jag även att Emth är god, att hon chansade och la röst på rätt person. Snurrfian la tredje rösten som kunde varit den avgörande om det inte vore för att jag och Artline röstade på Emth på ganska kort tid i slutet.

DL 3
12:20
Blacksmithfarm röstar på Poisonous
21:08
Gravinda röstar på Artline
---> 21:18
Habina röstar på Poisonous <---
21:25
Emtherlia röstar på Poisonous
21:29
Artline röstar på Habina
21:30 Ferrari röstar på Emtherlia
21:44 Lobelia röstar på Emtherlia
21:54
bollen__ röstar på Poisonous
21:57
Snurrfian röstar på Habina
22:04
FiaM röstar på Emtherlia
Ferrari byter röst till Habina

Även i DL 3 så lägger Habina en andra-röst. Denna gången på Poisonous, som jag också trodde var ond. Men jag misstänkte att även denna rösten kunde vara ett försök till att skapa ett alibi, eftersom Pois ändå inte kunde vara aktiv så kanske det var lika bra att lyncha än att hon skulle bli kickad?

-----------------------

Men så visade det sig att Habina var god, en ängel till och med, och det förändrar en hel del. De jag känner mig så gott som säkrast på nu är Snurris, Emth och ev Bollen_ (eftersom Emth godförklarade denne).

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 644
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar