Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du var väldigt snabb med att följa cirkus. Vad förväntade du dig egentligen?
Är hemlig ulv så tror jag att hon har en kollega bland de tidigare rösterna.Jag anser inte att jag blint följde cirkus, har ju haft Hemlig i tankarna sen dag 1, men eftersom jag har en specifik roll på @cirkus så känns det bra att hon har lite liknande tänk som mig idag ja. Men nej, om något är det väl hon som följt mig?
Det har jag aldrig lyckats med. Osvsett om jag varit god eller ondJo det går att argumentera för sin sak även om en har mängder med röster på sig. Det har jag gjort flera ggr och lyckats vända drevet.
Vad ska jag göra? Skrika rakt ut för varje röst på mig?Jo det går att argumentera för sin sak även om en har mängder med röster på sig. Det har jag gjort flera ggr och lyckats vända drevet.
Om hemlig är god så vet hon att vi förlorar om hon lynchad, därav anser jag det är konstigt att hon inte försvarar sig mer om hon är god.
Men varför skulle jag rösta på hemlig, om hon har 4 röster, och på så sätt bidra till att lyncha henne som kollega? Fattar ej det resonemanget.
Edit: Hur jag kan vara så säker, jag tror inte att hemlig är psykopaten då hon inte uttryckt sig på det sättet. Jag kan inte se några spår efter att hon skulle vara psykopaten. Möjligen tjuv i så fall. Men tjuvarna vill vi väl ha ut ändå? Och som sagt, varför skulle hemlig låta bli att försvara sig om hon var psykopaten? Tror inte att ulvarna vill riskera att dra med en annan ulv, chansen är rätt stor att det blir en annan ulv som stryker med då de ändå är rätt många kvar.
Så psykopaten kan alltså dra med sig en annan ulv i döden då?
så är det väl jämt? tycker inte hemligs. roll påverkar mer än något annat, tex om hon är ulv så påverkar det väl inte mer än att habina var det? det finns ju folk jag misstänker mer/mindre pga det.Jag tyckter det känns lurigt att teoria nu. Allt påverkas av vilken roll hemlig har.
"Om hemlig är ulv så är nog x också ulv pågrund av xxx"
Jo det går att argumentera för sin sak även om en har mängder med röster på sig. Det har jag gjort flera ggr och lyckats vända drevet.
Om hemlig är god så vet hon att vi förlorar om hon lynchad, därav anser jag det är konstigt att hon inte försvarar sig mer om hon är god.
Fast just nu vet vi redan Habinas roll, och hon var ulv det gör att jag blir misstänksam mot dig. Men när jag kikar på röstlistorna igen med kunskapen om Habinas roll så undrar jag inte om @godisklubba har fått sin önskan i uppfyllelse och sitter i lyan med ulvarna. Det skulle kunna förklara hennes sätt att välja enkla röster, och att hon i dl 1 väljer att ändra sin röst till samma som Habina. Även om vi är tacksamma att Lobelia blev lynchad som ond spion så skulle det kunna vara så att de trodde att det var en viktig god. Snurrfian röstar på godisklubba eftersom jag tror att hon är en osäker ulv som försöker lägga enkla röster och följer ulvkompisen röst i dl 1 och sen lägger en tidigt röst på mig i dl 2.Hade Habina levt idag så hade jag kommenterat det. Men jag blev inte förvånad över rösten. Habina hade kunnat lägga den oavsett roll.