Okej nu har jag(mycket snabbt vill jag tillägga!- Har ingen möjlighet att läsa lekarna under arbetstid då jag använder båda händerna i jobbet- jag städar trappor ) läst igenom det som skrivits fram till nu och jag är oändligt tacksam över att det bara är 3 sidor (look who`s talking
)
Men jag är lite benägen jag med att reagera på alla uddaröster - såklart det känns säkrare än att "sticka ut hakan" och lägga en andraröst - för den blir ju alltid granskad - iaf som lekarna varit på senaste året
Tankar från mig , efter en första - hastig! vill jag påpeka!- genomläsning
Tänker att de tidiga rösterna är för att de var tvungna att läggas tidigt? Jag har själv vid något tillfälle varit tvungen till att rösta först- och det är baske mig inte lätt när det knappt skrivits något i leken (oftast) innan
Givetvis kan det dölja sig en ulv även bland tidiga röster- de kan ju också ha förhinder att delta senare under kvällen
På ett sätt är det i så fall MER skumt med
@Niyama s tidiga röst i leken, den andra som läggs iaf, och hon nu ändå hänger med här och närmast verkar vilja att någon ska lägga en andraröst? Känns kanske som något en ond gärna skulle vilja?
Det är lite svårare att se
@hemlig s väldigt tidiga röst som "skum" just för att hon dels aviserat att hon var tvungen att lägga en röst tidigt och dels för att hon inte är inne nu och följer det som skrivs
Så jag noterar
@Niyama som ett frågetecken så här långt- för att hon verkar vilja att andra ska lägga en andraröst - kan de† vara en ond som tycker att det är bekvämt att ha lagt en tidig röst och sedan får andra göra röstingar som kan hamna i fokus? Ingen aning- men jag reagerade faktiskt på det - och då skriver jag det
Och Jag reagerar faktiskt på
@Madalitso som ju skriver att jag är skum
"som vanligt "
men samtidigt konstaterar att det är svårt att basera en röst på bara ett "hittat hit" - inlägg
känns som hon skulle VILJA rösta på mig - och det får jag givetvis mycket stora frågetecken för mig Också på min lista över frågetecken så här långt
och precis när jag skriver ihop mina funderingar så hinner jag se att
@glömmerallt verkar ha trott att
@Snurrfian la en andra röst när det var hon själv som är den enda(? tror jag iaf? som gjort det- måste läsa igenom de senaste inläggen för att se om jag uppfattade det korrekt)
Postar detta så det iaf finns något från mig innan jag röstar